Olin tuossa pari kuukautta sitten erään tyypin kanssa ja nyt näin sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilliputti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26489882]Aloittajan tyylisiä horoja tämä maa tarviikin lisää :)[/QUOTE]

Näin 2000-luvulla on jo ihan sallittua harrastaa seksiä, vaikka ei olisikaan naimisissa kumppaninsa kanssa, tai edes vakavassa parisuhteessa. Ihan olematta horo.

Mies tuossa mun mielestä on horo, jos on varattu ja hyppii vieraissa...

[QUOTE="vieras";26489882]Aloittajan tyylisiä horoja tämä maa tarviikin lisää :)[/QUOTE]

Joo ja pettäviä ukkoja. ;)

Tietysti tarvitaan myös typeriä naisia -jotka eivät ikinä voisi uskoa omasta miehestään mitään sellaista ja vaikka todistetusti mies jäisikin kiinni niin "horon" eli petturuuskumppanin vika- jotta pettäminen voi toteutua. ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Voi hitsi, minä taidan olla ainoa siveyden sipuli täällä.

Itse en myöskään haluaisi olla mukana tuollaisessa, tai osaisi olla neutraalisti jos tietämättäni olisin pettäjän soppaan joutunut osalliseksi.

Tuntisin myöskin itseni petetyksi kun ei totuutta kerrottu, jolloin varmasti olisin tehnyt erilaisen päätöksen.

Kyllä se varmasti nopeasti unohtuisikin, enhän tietoisesti lähtenyt varatun miehen matkaan,mutta varmasti pienen pistoksen tuntisin. Vaimon ja lasten vuoksi.

[QUOTE="vieras";26489934]Olisiko mahdollista että sille vaimolle olisikin väliä, vaikka olisikin ollut miehellä vain kertapano? Ei ihme että ap on vähän järkyttynyt.[/QUOTE]
Jos harrastaa yhden illan juttuja, jos nappaa jostain baarista tms mukaansa jonkun jota ei tunne, niin mun mielestä pitää ymmärtää se, mikä on pelin henki. Että kumppani voi olla varattukin. Että hän ei välttämättä kerro totuutta itsestään, ei oikeaa nimeäänkään ehkä...ja että se on tosiaan vain yksi yö, ilman sitoumuksia, ilman velvollisuuksia tai oikeuksia ko. ihmistä kohtaan.

Siltä välttyy, kun makaa vain niiden kanssa, jotka oikeasti tuntee. Siis jos mahdollisen vaimon puolesta kovasti järkyttyy. Harva ukko oikeasti kertoo olevansa varattu, jos joku baarihoito sitä kysyy.

Jos harrastaa yhden illan juttuja, jos nappaa jostain baarista tms mukaansa jonkun jota ei tunne, niin mun mielestä pitää ymmärtää se, mikä on pelin henki. Että kumppani voi olla varattukin. Että hän ei välttämättä kerro totuutta itsestään, ei oikeaa nimeäänkään ehkä...ja että se on tosiaan vain yksi yö, ilman sitoumuksia, ilman velvollisuuksia tai oikeuksia ko. ihmistä kohtaan.

Siltä välttyy, kun makaa vain niiden kanssa, jotka oikeasti tuntee. Siis jos mahdollisen vaimon puolesta kovasti järkyttyy. Harva ukko oikeasti kertoo olevansa varattu, jos joku baarihoito sitä kysyy.

Kaikkein parasta oman mielenrauhan kannalta on, että ottaa sen asenteen ettei välitä baarihoidon asioista. Jos kyse oikeasti on yhdestä yöstä, niin mitä helvetin väliä sillä on mikä toinen on miehiään/naisiaan?

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä