Vilkas masuvauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Mietin tässä vaan että onko muilla yleensä ollut niin että vilkas vatsassa-vilkas myös synnyttyään?

Meillä on käynyt nimittäin niin että hän kumpi oli vilkkaampiliikkeinen vatsassa oli sitten myös synnyttyään kovin hypervauva, ja sitten nopea ja tapaturma-altis taapero....leikki-ikäinen...jne.

Ja hän kumpi vatsassa vaan tyytyi lähinnä välillä kääntelemään kylkeään, oli synnyttyään hiljainen, hyväntuulinen.. Taaperona varovainen, ja leikki-ikäisenä harkitseva ja keskittyvä..

.....Kun nyt tämä pienin tuolla masussa on ihan tosi kova pyörimään ja potkimaan ja heilumaan :D Niin näinköhän sieltä sitten tulee toinen samanlainen elohopea kuin tuo esikoinen? ...apuaaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26496352:
Meijän kaikki vauvat on ollut masussa vilkkaita,vauvana ihania rauhallisia ja parin vuoden iässä alkaa meno ja meininki.:D:heart:

Voi hitsi, no jos tää nyt ei tällä kertaa ennustaisi haastavampaa pientä persoonaa :saint: ...vauva-ajan ajattelu kauhistuttaa mua jo muutenkin valmiiksi :D

Kyl todellakin toi sähköjänis oli sellanen jo mahassa. Vastasyntyneenä jo vehtas sen sijana että ois maannu rentona kuten vastasyntyneet yleensä.

Joo, sama homma meillä... Synnytyssalissa kun makasi vatsallaan mun rinnalla niin nosti jo päätään ylös että "mitä täällä tapahtuu" ja mä olin että "k-kuuluuko näin pienen vauvan tehdä noin?" :laugh:

Yhteistyössä