Mä kysyn nyt: Mitä sulle kuuluu? Miten voit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja mulle tyypillisesti vastattaisiin että " miks kyselet" tai " mitä se sulle kuuluu"
Siinä sitten selitä että kun oikeesti välitän ja kiinnostaa mitä toisille kuuluu... joten olen vähentänyt kyselyä, nykyään vain ihmisille ketä tiedän.

En tajua miksi ollaan niin epämääräisiä ja epäileviä, yksikin uteli että "laitatko tän nyt muistiin jonnekin?" Joo... en kysy enää.

Kiitos kysymästä, mitä itsellesi kuuluu? Olen aika väsynyt päivän askareista ja selkää meinaa vähän särkeä mutta huomenna saa levätä ja juhlia juhannusta, otan aurinkoa ja grillaan herkkuja

Kiva kun kysyit :) Ihan ok kuuluu. Aloitin juhannuksen vieton jo tänään, siideri on tuossa vieressä. Lapset poissa, musiikki soi ja fiilis on ihan ok. Vähän tekis mieli lähteä jo tänään jonnekin, mutta eihän tässä tuppukylässä mitään ole missään. Tuskin baaritkaan (ne kaikki neljä) on edes auki.
Kuuntelen siis musaa kotona, juon siideriä ja koetan työntää pois mielestäni miestä, johon olen yhä edelleen rakastunut. Melkein tekis mieli ottaa yhteyttä johonkin puhelinennustajaan asian tiimoilta, mutta niin alas mä en vajoa :D

Mitä sulle kuuluu?

erikoista semmoinen umpimielisyys, jos ajattelee miten itsekeskeisiä ihmiset toisaalta ovat. Ehkä se oma minä riittää sitä napaa ympäröimään eikä muilla ihmisillä tosiaan ole mitään väliä.

Onneksi minä en sitten enää ole näkemässä, miten tämän porukan vanhuus sujuu.

kiva kun kysyit, olisin tositosi iloinen jos joku kysyisi multa joskus ihan in real life saman kysymyksen! Mulla menee ihan ok, paremmin kuin alkuviikolla. Harmittaa vaan, kun juhannukseksi ei ole suunnitelmia ollenkaan. Ajattelin tehdä hyvää ruokaa ja mennä lasten kanssa rannalle, mies on töissä. Mitä sulle kuuluu?

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. :)

Laukut pitäisi viitsiä tyhjätä reissun jäljiltä, mutta laiskottaa. Tultiin sopeutumisvalmennuskurssilta tänään ja oli hirmuisen mukavaa!

Mitä sinulle kuuluu?

En oikein hyvin. En yhtään hyvin..kaipaan ja suren menetettyä miestäni, en jaksa tarttua mihinkään, on vain paha olo rinnassa. Lapsi nukkuu tyytyväisenä. Hänestä ammennan voimaa hetkeen.
Tänään taas huono päivä..itkettää

Hyvää vieläkii! Pjat tossa pelailee ja mietin että jos saisin vieraita huomenna voisin tosiaan tilata ne pizzat tai kebabit + vääntää letut. Toki apu olis kiva. Itellä kun ei ole enää ns pieniä niin olis mukavaa olla avuksi vaikka toimia lastenvahtina.

Mitä sulle kuuluu? ( näköjään tän ketjun kysymys seuraavalle vastaajalle =) )

[QUOTE="vieras";26522667]Ja mulle tyypillisesti vastattaisiin että " miks kyselet" tai " mitä se sulle kuuluu"
[/QUOTE]

Miksi? Useampikin ihminen on kysynyt noin? Mulle on ihan normaalia kysyä kuulumisia ja aina saan kysymääni vastauksen. Samoin kysyjä saa multa vastauksen.

Niin ja ihan hyvää kuuluu ja ihan hyvin voin. 4 vapaa päivää putkeen, niin ei voi muuta kuin olla hyvillä mielin.

Olisi minustakin kiva, jos joku kysyisi sitä oikeasti sitä tarkoittaen! Kunpa edes neuvolassa kysyttäisiin, mitä kuuluu, miten jaksat, ja kuunneltaisiin. Johan pelkästään siitä saisi heti lisää virtaa arkeen!

Minulle kuuluu yleisesti ihan hyvää ja olen jopa onnellinen, mutta on hetkiä, että näiden 4:n alle kouluikäisen kanssa on uuvuttavaa. Aika vähän saan hoitoapua. Tunnen itseni saamattomaksi, kun meillä on aina sotkuista.

Ihan jees meininki. Kasvihuone on viimein valmis ja kasvit istutettu. Tänään pesin terassin siitepölyistä painepesurilla. Huomenna pitäisi ajaa tuo sademetsää muistuttava nurmikko ja tehdä kaikkea muutakin pihahommaa.
Sadevesikourut pitäisi puhdistaa lehdistä sillä toissapäivänä kovalla sateella vesi tuli jo rännin yli autotallin edessä.
Vielä kun jossain vaiheessa ehtisi järvelle kalaan.

Peruin lupaukseni alkoholittomasta viikonlopusta sillä kävin äsken hakemassa Siwasta kaksi Piraija-Kurkoa.

Yhteistyössä