Hyvää juhannusta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Erittäin hyvää, kaunista ja rauhallista juhannusta jokaiselle ! =) :heart:

[QUOTE="jjjj";26526773]se on vasta huomenna :)[/QUOTE]

No eiköhän tuota voi toivotella jo tänäänkin. =)
Jos haluat, voin toki huomennakin toivottaa hyvää juhannusta siulle.

Kiitos samoin!

Meidän juhannusrauha tais mennä just, kun mies näyttää ostaneen piknikille leijan. Muksu on hinkunut sitä jotakuinkin joulusta saakka. Taitaa revetä koko tenava, kun päästään rannalle. :D

Mä kuulen jo mielessäni jatkuvat huudot, että juokse äiti vielä vähän, juokse juokse... Että jei. :kieh:

Kiitos samoin!

Meidän juhannusrauha tais mennä just, kun mies näyttää ostaneen piknikille leijan. Muksu on hinkunut sitä jotakuinkin joulusta saakka. Taitaa revetä koko tenava, kun päästään rannalle. :D

Mä kuulen jo mielessäni jatkuvat huudot, että juokse äiti vielä vähän, juokse juokse... Että jei. :kieh:

=) Kivalta tuo muuten kuulostaa, pistät kuule miehes juoksemaan sen leijan kanssa. :D

Joo, kivaa siitä tulee. Mä olen luvannu juosta, mulla tää painonpudotus käynnissä ja kaikki liikunta on vaan kotiin päin.

Mies voi huudella ohjeita. On hyvä siinä. :stick: :D

=) No tuohan kyllä varmasti hyvää liikuntaa ja hauskaa lasten kanssa. :)
Miehet, niin hyviä antamaan ohjeita. :D

• Tykkää
Reactions: moekoe
Hyvää juhannusta kaikille!
Me ollaan erossa miehen kaa pari päivää kun se lähti kolmen kaljasalkun, siiderin yms. kanssa mökille kaveriporukan kaa. Mulle jäi kotiin räkätautinen uhmis ja liikaa itkevä vauva. :laugh: Ainakin mulla on pitsaa ja kokista.

• Tykkää
Reactions: moekoe
[QUOTE="joo";26527793]OK, jos sä vaan muistat huomenna tehdä tän aloituksen uudelleen? Niin mikäs siinä :D[/QUOTE]

=) No juu, katsotaan.

Kuumimmat

Yhteistyössä