[QUOTE="Sonya";26531211]Lähinnä tämä mua siis ihmetyttää. Mies selvästi rakastaa sinua ja olet tärkeä, koska olette menneet naimisiin, mutta eikö se nyt saa haettua sitä lahjaa?
Eli siis vaikka mies selvästi välittää, niin miten ne ei saa hoidettua tuollaisia asioita. Mun mielestä hääpäivä on juhlimisen arvoinen ja miehenikin tietää sen. Kun se kerran tietää, kuinka tärkeää se on minulle, niin miksei se siittä huolimatta saa sitä asiaa tehtyä. Että eikö ne vaan sitten osaa ajatella sitä asiaa, niinkuin sen itse näkee?
Tämä pätee siis muissakin asioissa, ei vain lahjojen ostamisessa.[/QUOTE]
Sen kun tietäisi.
Ja en oikeasti tiedä saako se koskaan haettua sitä lahjaa. Jos kyse olisi esim. auton osasta niin se olisi haettu jo kymmenen kertaa. Ehkä siinä on kyse siitä että se ei ole ns. elintärkeää.
Ainakin mun mies ei välitä mistään hömpästä ja turhasta ja vaikka meidän hääpäivä onkin hälle tärkeä niin hän ei näe lahjojen antamisen olevan mikään mittari välittämisen tai tärkeyden määrään.
Jos hän päättäisi niin me ei hääpäivälahjoja toisillemme hommattaisi mutta tänä vuonna hän teki poikkeuksen ja hommasi sellaisen mun mieliksi. Tai hommasi ja hommasi, saisi sen edes kotia asti.
En mä keksi muuta selitystä kuin sen että ne tietää elämän jatkuvan kuitenkin vaikka ne unohtaisi ne kukat, lahjat ja suklaat antaa. Mulle se on ainakin ainakin simppeliä ja yksiselitteistä hankkia lahja hyvissä ajoin ja antaa se silloin kun se kuuluu mutta miehelle jos tuo kaikki onnistuu ajallaan niin taitaa enemmänkin olla vaan jotain ekstraa tai pirun hyvä tuuri.