Hyvää yötä! Huomenna startataan seitsemältä Hesaan.

uusi foord viahdetaan. Eikä ole amexia (googlaa ketju musta amex pikkukaupunkilainen).

Hesa on hesa vaikka voissa paistaisi.

Googlasin sen ketjun tämän perusteella ja en kyllä käsittänyt sen aloituksen ideaa.
Vastasin siihen kuitenkin.
Nyt ollaan täällä HESASSA kahvilla ja kohta mennään ensimmäistä autoa katsomaan ;)
Niin ja mä todennäköisesti vaihdan Foorttin kyllä toiseen Foorttiin... tai sitten Volvoon ;)

[QUOTE="a p";26543032]No se, että menestyvällä yritysjohtajalla pitää olla Bossin puku, Amex ja Ford Mondeo Ghia tms.[/QUOTE]

mulla on olemassa Bossin puku mutta sitä käytetään niin äärimmäisen harvoin että on varmaan jo tuosta vatsan kohdalta hieman kireäkin.
ja mulla on mondeo trend. voi perse.
no katsotaan mikä auto tänään tulee ostettua ;)

Eikun lautalla Saksaan. Hintaero on Suomeen melkoinen verojen jälkeenkin:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-clx-stade/161920172.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=664&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

mulla on olemassa Bossin puku mutta sitä käytetään niin äärimmäisen harvoin että on varmaan jo tuosta vatsan kohdalta hieman kireäkin.
ja mulla on mondeo trend. voi perse.
no katsotaan mikä auto tänään tulee ostettua ;)

meinaaks ostaa käytetyn auton? kannattaako jos ajaa 100Mm vuodessa

bossin puvut on muuten tosi hyviä, mulla on ollut 1 monet vuodet ja pitäs kohta ostaa uusi kun se ryökäle on kitistynyt

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
meinaaks ostaa käytetyn auton? kannattaako jos ajaa 100Mm vuodessa

bossin puvut on muuten tosi hyviä, mulla on ollut 1 monet vuodet ja pitäs kohta ostaa uusi kun se ryökäle on kitistynyt

en meinaa käytettyä, tulee niin paljon kilometrejä.
nyt toyota avensis koeajettu ja voin sanoa että sellista meille ei tule!
ja juu ne puvut on hyviä mutta aikas tyyriitä

[QUOTE="vieras";26543615]Koitappa löytää Bossin puku, jossa housuissa kuminauhavyötärö. :D Silloin vyötärön kutistuminen ei heti haittaa niin paljoa.[/QUOTE]

täytyypä etsiä seuraavalla tsadin reissulla

bossin puku on kieltämättä kallis mutta hintansa väärtti koska se pitää kutinsa vuodesta toiseen

Yhteistyössä