Vielä muutama päivä tätä jokavuotista suviseurakitinää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Lähtekää suviseuroihin", "käykää edes meidän vaunulla kahvilla sielä", "piipahtakaa vaikka päiväseltään."

Sitten ensi viikolla tulee kasa kortteja, joissa toitotetaan, kuinka ihanaa täällä on ja kuinka ihanaa olisi, jos päästäisimme lapset suviseuroihin.

EI piipahdeta, ei. Ei tulla kahville, ei. Ja lapset saa ihan vapaasti hakea suviseuroihin, jos se elämä siitä on kiinni. Sitä paitsi tulis pirun kalliit kahvit muuten lähteä Lapista jonnekin Etelä-Suomen lentokentälle kahville.

Kiitos ja anteeksi.

[QUOTE="vieras";26545994]Miksette halua lähteä suviseuroihin? Oletteko lestadiolaisia?
Itse olen helluntailainen ja todella nautin viimeviikonloppuisesta juhannuskonferenssistamme :)[/QUOTE]

Mä olin vaan perjantaina keuruulla, mutta oli kyllä ihan huippua taas :)

[QUOTE="vieras";26545994]Miksette halua lähteä suviseuroihin? Oletteko lestadiolaisia?
Itse olen helluntailainen ja todella nautin viimeviikonloppuisesta juhannuskonferenssistamme :)[/QUOTE]

jos ap olis lesta, se ei puhuis "pirun" kalliista kahveista...

Ei olla. Emme nauti suviseuroista millään tapaa. On noita tullut lapsena koluttua, mutta enää ei onneksi tarvi, kun voi itse päättää matkoistaan.

Milloin nuo tajuaa lopettaa? Koita tässä sitten pysyä edes jonkin näköisissä väleissä...

Ei kannata välittää muiden kitinöistä... mutta voin hyvin kuvitella sun tunteet kuitenkin. Ite ollaan menossa mutta onneksi ei tarvii ens vuonna menne ku on silloin niin kaukana ;)

Ei kannata välittää muiden kitinöistä... mutta voin hyvin kuvitella sun tunteet kuitenkin. Ite ollaan menossa mutta onneksi ei tarvii ens vuonna menne ku on silloin niin kaukana ;)

Kiitos ymmärryksestä. Meillä ne ois ens vuonna aika lähellä. Mutta ei sinne silti mikään vedä. Voin vain kuvitella mitä se on ensi vuonna, kun sukulaiset majoittuu (tai ainakin yrittää ) meille, saunoo ja suihkuttelee täälä yms... "Voi lähtekää mukaan..."

Vuosi aikaa kerätä semmoinen kestävyys, että sen jaksaa. HUOH.

Ihania suviseuroja teille, toivottavasti on kivat ilmat. =)

Yhteistyössä