Hello B)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26558023:
Niin no musta tuntuu,että noi isommat ajattelee,että heidät hylkään aina vauvan takia,mutta en voi olla yhtään päivää sairaalassa käymättä koska sitten siitäkin tulisi huono omatunto.
Pakko vain koittaa luovia tässä tilanteessa ja odotella,että vauva pääsee kotiin ja päästään kunnolla kiinni perhe-elämään taas. :)
kyllä se voi olla, mutta vähän myös auttaa sekin, kun ne ei oo aina ädissä kiinni:) ja sun pitää selittää miks oot sairalaassa, koska jos ei tee siitä, niin laps ei ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26558067:
Juu on selitettykkin. :)
Mutta eipä tuo 2 vuotias ymmärrä kuitenkaan.
Saas nähdä kuinka mustasukkainen on vauvasta,kun kotiutuu..

2 vuotias on toki vielä pieni, mutta silti, se ei vaan halua ymmärtä, mutta lapset ovat silti viisaita ja jonkin verran ymmäryskin heillä toimii, mutta ne ei näyttää... mustasukkainen se kans voi olla... kokemusta on:D

2 vuotias on toki vielä pieni, mutta silti, se ei vaan halua ymmärtä, mutta lapset ovat silti viisaita ja jonkin verran ymmäryskin heillä toimii, mutta ne ei näyttää... mustasukkainen se kans voi olla... kokemusta on:D

Noo ajan kanssa tottuvat kaikki lapset taas toisiinsa. :)
Niin se oli edellisenkin synnytyksen jälkeen totuttelu. :)
Pitää vaan vauvan hoitamisen ohessa huomioida isompia likkoja niin paljon,kuin mahdollista ja ottaa isommat vauvan hoitoon ym mukaan.

no niin minäkin:) paitsi jos otan vähän vaan, niin otan vain pieni paukku ja juon ruoan kanssa pikkuhiljaa:D, muuten jos mun lempijuomat laskea, niin ne on sampanja, punaviini ja konjakki... en tykkää muuta juoda. Tykkäsin vaan kun Meksikossa olin, siellä vaikka mitä kiva ne tekee, mutta ei täällä sellaisia drinkejä ees oo että pystyt samaan

SÄHÄN et saanut juoda alkoholia siellä, taas puhuit itses pussiin :laugh: vi´un idiootti!

[QUOTE="vieras";26558892]SÄHÄN et saanut juoda alkoholia siellä, taas puhuit itses pussiin :laugh: vi´un idiootti![/QUOTE]

idiotti? Mä en ole siellä ryypänyt kertakaan, koska siellä oli parempa tekemistä ja kaikki halusin nähdä ja shoppailla joka päivää. Mutta maistoin drinkkejä jos istuimme baareissa tai ravintoloissa vaikka keskellä päivää, 1 annos mulle aina riitti

Yhteistyössä