V
"vieras"
Vieras
No ihan suoraan sanottuna iski kyllä myötähäpeä. Joo, sulla on kiva kroppa ja muotojaan voi tuoda esille mutta niitä voi tuoda esille tyylikkäästi, ei niin että näyttää halvalle lumpulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no ei, jos ihan rehellinen mielipide on kamala yhdistelmä, sama luokka jos laita housujen päälle alushousuja....
Mielummin jos haluat korsetti niin pistää pelkästään korsetin päälle ja housut jalkaan, mustat leginksien näköiset housut ja tukka auki
Myöhemmin, nyt ei jouda.![]()
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
itseasiassa mä olen pienempi kuin ap. Mutta ap:lla hieno kroppa:flower:
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
Noh.. menetteleehän tuo mutta mulle tulee fiilis että joku tavis yrittää näyttää rockabilly-naiselta. Ja nuo rinnat ei oikein sovi noin tyrkylle kun näyttää vähän rupsahtaneelta. Munkaan mielestä toi korsetti ei sovi ton mekon kanssa, parempi ilman korsettia tai sitten leveän vyötärövyön kanssa.
Hmm, yhen mielestä silikonit, toisen mielestä rupsahtaneet...Keskiarvo ihan ok? :xmas:
kohtahan sä voit vetää kateuskortin esiin![]()