Jee me taidetaankin saada koira:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Sain miehen lopulta suostuteltua koiran hankinnalle. Olen etsimässä meille pienempikokoista koiraa (en Chihuahua kokista ). Meille käy joku sekarotuinen koiruus:) Olen katsellut noita myynti-ilmoituksia ja olen laittanut pari omaakin ilmoa. Toivottavasti saadaan pian meille koiravauveli:) Mietin kovasti koirien luonteita. Saattekin kehua omia koirarotujanne. Minulla on ollut ennen lapsia ja miestä gorki ja sekarotuinen koira. Kumpikin olivat tosi kilttejä.

Meillä on corgi ja aivan ihana pakkaus on :) Hyväntuulinen ja ihmisistä tykkäävä, myös lasten kanssa tulee loistavasti juttuun. Kätevän kokoinen kuljettaa mukana, tykkää puuhastella perheen kanssa.

[QUOTE="jepulis";26567720]Meillä on kääpiösnautseri ja on tosi hauska ja vekkuli, luonnetta löytyy mutta toisaalta on tosi lempeä ja ystävällinen....[/QUOTE]

Onko vaativa luonne? Lähteekö paljon karvaa?

Onko vaativa luonne? Lähteekö paljon karvaa?

On vaativa luonne,töitä saa tehdä junnuna koulutuksen kanssa ja paljon.
(Tietenkin yksilöissä eroja.)
Vastapainoksi saat koiran valtavan ihanalla luonteella, energisen lenkkikaverin, leikkisän ja perheen touhuissa jatkuvasti mukana olevan pakkauksen.

Pelkäksi sohvakoiraksi tai leppoisan rauhalliseen elämään ei sovi, liian energinen tähän.

Trimmattava (nypittävä!) rotu, 2-4 krt vuodessa, jonka ansiosta karvaa ei todellakaan lähde lähes ollenkaan MUTTA omistajalta vaatii silti viikottaisia turkinhoitohetkiä, eli helppohoitoinen koira ei ole turkiltaan.
Trimmauksesta tulee lisäkustannuksia.

Sanoisin että paljon liikkuvalle ja koiraharrastuksesta kiinnostuneelle oikein hyvä koira!

Yhteistyössä