v**uttaa kaveri joka on NIIIIN raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono ystävä

Vieras
Tulinpa avautumaan.

Mulla on kaveri joka on vkolla 15 tai 16 raskaana. Ja on NIIIIIIIN raskaana että herranjestas. Nyt jo on KAIKKI mahdolliset raskausvaivat, ei saa nukuttua, närästää, maha on NIIIN iso että äitiysvaatteet vaan menee. :headwall:

Hänellä on toinen tulossa, mutta esikoinen on jo vanhempi, joten tää on nyt aivan kuin olisi ekaa kertaa raskaana. Miettii syömiset, systeemit jne. Toisaalta kuitenkin kun on toka raskaus, niin HIRVEEN paljon nopeemmin tuli maha näkyviin, vauva painaa kohdunsuulle, nivelet löystyy jne. Ja näitä juttuja hän sitten toistelee, uudestaan ja uudestaan, pyörittelee tavarahankintoja, vaatehankintoja, spekuloi sukupuolta... Uudestaan ja uudestaan.

Onneksi ei olla kovin läheisiä, niin ei tarvitse useammin nähdä!

Äkkiä se raskausaika on ohi, niin eiköhän se sitten siihen lopu. Pidä vähän etäisyyttä jos liikaa ärsyttää se nytte ja keksi itelles jotain hauskaa, vaikka uusi harrastus tms. niin saat muuta ajateltavaa.

Miten se on sulta pois jos teidän ei kerran edes tarvitse usein tavata? Anna olla. Harrastus se suunnittelu yms joillakin on. Ihmeellistä tämä maailma, kun kaikki asiat jaksaa kaivella.

Alkuperäinen kirjoittaja huono ystävä;26619601:
Tulinpa avautumaan.

Mulla on kaveri joka on vkolla 15 tai 16 raskaana. Ja on NIIIIIIIN raskaana että herranjestas. Nyt jo on KAIKKI mahdolliset raskausvaivat, ei saa nukuttua, närästää, maha on NIIIN iso että äitiysvaatteet vaan menee. :headwall:

Hänellä on toinen tulossa, mutta esikoinen on jo vanhempi, joten tää on nyt aivan kuin olisi ekaa kertaa raskaana. Miettii syömiset, systeemit jne. Toisaalta kuitenkin kun on toka raskaus, niin HIRVEEN paljon nopeemmin tuli maha näkyviin, vauva painaa kohdunsuulle, nivelet löystyy jne. Ja näitä juttuja hän sitten toistelee, uudestaan ja uudestaan, pyörittelee tavarahankintoja, vaatehankintoja, spekuloi sukupuolta... Uudestaan ja uudestaan.

Onneksi ei olla kovin läheisiä, niin ei tarvitse useammin nähdä!

Onkohan sun kaveri mun työkaveri? Jotenkin kuulostaa tutulta... minä en kuulemma voi yhtään tietää miten rankkaa hänellä on kun odottaa jo toista. Mulla on itselläni vaan neljä lasta... joista viimeisin on viikolle 39 jatkunut kaksosraskaus.

Miettii kokoajan mitä voi syödä ja mitä ei ettei vaan olisi vauvalle vahingollista ja polttaa kuitenkin askin verran päivässä!

Miten se on sulta pois jos teidän ei kerran edes tarvitse usein tavata? Anna olla. Harrastus se suunnittelu yms joillakin on. Ihmeellistä tämä maailma, kun kaikki asiat jaksaa kaivella.

Onhan se ajallisesti pois, jos täytyy omaa aikaansa käyttää joutavan valituksen ja itsetehostuksen kuunteluun. Ihmeellinen on tosiaan maailma, kun jokaisen pitäisi vain saada käyttäytyä koko ajan minä-minä-meiningillä. Etenkin nuoret naiset ovat niin itsekeskeisiä tätä nykyä, että vain oma napa kiinnostaa eikä enää ollenkaan osata asettua toisten ihmisten asemaan. Kukaan ei jaksa yhdeksää kuukautta kuunnella jonkun toisen ihmisen raskauspäivittelyä. Sen jälkeen on kuunneltava vauva-ajan voivottelua ja sitten ollaankin jo taaperotaivasteluissa. Itsekeskeinen ihminen pysyy itsekeskeisenä, vain teema muuttuu.

No, anna valittaa ja suunnitella. Ei kai siitä kestämätöntä vaivaa ole jos harvoin on yhteyksissä.

Omista kokemuksista voin sanoa että kolmosesta oli pakko siirtyä äitiysvaatteisiin jo np-ultran aikoja kun housut kuristi (paidat meni yhä). Rv 17 ei kenenkään enää tarvinut miettiä olenko raskaana, eivät vaan meinanneet uskoa viikkojen vähäisyyttä. :D. Itselläni nivelet ovat muutenkin yliliikkuvat ja löystyminen tuntui jo rv15. Närästys oli vaiva joka alkoi heti pahoinvoinnin loputtua ja jatkui vauvan syntymään. Ja siis tuo oli hyvin sujunutnormiraskaus ilman ongelmia enkä mielestäni valitellut kenellekään, puhuin vauva-asioista lähinnä jos joku alkoi kyselemään.

raskaudet nyt sattuu olemaan erilaisia. itse reissasin esikoista odottaessa eurooppaa isolla mahalla, kakkosen kanssa alkoi supistella 18 viikosta ja siihen liikkumiset jäi ja kolmannen kanssa oli verenvuotoja ym. ihan alusta saakka. jos sinulla ollut helpot odotukset niin niin ei välttämättä ole muilla.

Juu annan valittaa, ja omat raskauteni olleet kyllä tosi helppoja, kun hänen juttujaan kuuntelee ;) Muutenkin on kyllä just sellainen minäminäminä-tyyppi. Välillä mulle tulee aina mitta täyteen ja sitten pidän pari kk etäisyyttä. En vaan jaksa pönkittää hänen olemistaan jatkuvasti.

Joidenkin ihmisten raskausjutut on ihania ja söpöjä, tää on ihan mahdoton valittaja ja oikein kylpee siinä tärkeydessään :D Ja joo, ei nyt nähdä vähään aikaan, annan hänen nauttia ihan täysillä tästä ihanasta raskausajasta! Ja ei, ei oo multa pois, onneksi ihminen voi valita seuransa :)

Yhteistyössä