Muita, jotka ovat kokeneet vihreän teen juomisen tukevan laihdutusta hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko väliä että minkä merkkistä teetä ostaa? En oo ikinä tykänny mistään esim liptonin teemauista, jotenkin kamala se jälkimaku.

Mitä vihreää teetä mun siis kannattaa kokeilla? Nestlen jäätee on ainoa mistä oon tykännyt

Saman huomannut minäkin, ja vaikuttaa tasasemmin piristävänä kuin kahvi josta mulla ainakin verensokerit nousee hetkeksi pilviin ja sitten romahtaa ja tulee totaali väsymys.
Mä juon vaniljalla ja sitruunalla maustettuja, noin 2-3 kuppia päivä ja lisäksi rooibosta noin 1-2 kuppia päivä.
Toi rooibos mulla ainakin parantanut aknen liki kokonaan naamasta ja puhdistaa myös elimistöä,ehkäisee syöpää jne ja vaikka mitä ja on hyvää iltaisin koska ei sisällä lainkaan kofeiiniä.

kyllä!!! laihduin viime vuonna 30kg ja join vihreetä teetä joka päivä monta kuppia. kun lopetin vihreen teen juomisen ja siirryin akhviin painoa ei pudonnut enää. pitäisi jatkaa sitä teen juomista ja jättää turhat hiilarit niin varmasti lähtisi taas kilo viikossa. eikä se vaan on hyvä terveydelle vaan hyvänmakuistakin.

Täytyypä itekin kokeilla. Hunajaa en teeheni laita enää koskaan. Innostuin viime kesänä käyttämään sokerin sijasta, hammaslääkärini oli syksyllä kauhuissaan, että mitä ihmettä on kesän aikana tapahtunut. No siinä sitten selviteltiin ja hunaja oli syypää nopeaan reikiintymiseen. Että olkaa varovaisia sen kanssa :|

maistoin vihreää teetä eikä sopinu mun makuuni,mutta että jos se vähänkään auttais mun painonpudotusprosessia niin kokeilen kyläl uudestaan.
en laihduta kovasti vaan vähän pikkuhiljaa.
mutta siis ihan noi kaupan pussiteetkö on ok?
voinko oi voinko panna maitoa ja sokeria....muuten en kyl juo.
saako raskaana muuten noita juoda,meillä yritys käynnissä ni uskallanko vai yrttiteetkö oli vain kiellettyjä?
ja mua on aina mietityttäny toi rooibois tee mitä se on??hä.

nii ja pitääköhän sitä teetä si juoda tosi monta kupillista ku mulla menis ehkä 2-3...et auttaakohan se mitään.ja just mietin et painonhallinnan kannalta ois hunaja parempi mut jos se ny si on huonompi hampaille ni voi kökkö...:/

Yhteistyössä