Vinkki teille jotka mietitte mitä Virosta kannattaa ostaa *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuzieQ.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuzieQ.

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
2 158
2
36
Siis tietenkin alkoholin ja tupakan lisäksi. :D (tai moni niitä kantaa täältä, ei me koskaan) :whistle:

Mutta tässä tiivistettynä, mitä kannattaa ostaa.

Eli kosmetiikkaa, varsinkin hiusvärejä. Meikitkin jonkin verran halvempia. Lisäksi sukkia.Alusvaatteita ei pahemmin kannata, tai voi tietty mutta ne ovat samanhintaisia kuin Suomessa, tai tosi huonolaatuisia.

Lasten Suva-merkkiset liukustesukat ovat loistavia minusta, ja noin puolte halvempia kuin Suomessa. Vaatteita en täältä pahemmin osta, koska halpikset ovat pääsääntöisesti vielä surkeampaa laatua kuin H&M yms. halpisketjujen vaatteet Suomessa. Kallista merkkitavaraa en ole ostanut koska olen melko köyhimys. :cool:

Hiusvärit ovat noin puolet halvempia, lisäksi tarjouksia on usein. Nuo ostamani taisivat maksaa noin 3 e luokkaa.

Viimeksi muokattu:
ja langat, kankaat, nippelit ja nappelit ja ja....

Niinpä, kaikki tollainen. Myös kodin pikku taloustavara. Me kannetaan täältä mm. pakastusrasioita. :D

Vielä tuli mieleen kosmetiikasta että Lumenen tuotteet ovat paljon halvempia kuin Suomessa, ja eiköhän niitä paikalliset osta, koska ovat usein tarjouksessa. :D Noista kuvassa olevista ostoksistani kynsilakka maksoi 3 e, ripsiväri 5 e, puhdistusgeeli sekä päivä-ja yövoide 2,70 e.

Ei ole kovin laadukkaan näköistä tavaraa. :|
Eiköhän vastaavia saa täältäkin samoilla hinnoilla.

Kuka on väittänyt että olisikaan laadukasta, perus-markettikamaa. :O Kaikki on hinnaltaan 20-50% halvempaa kuin Suomessa, osa noista on tarjouksista. Ja kun kerran täällä ollaan, niin ihan hyvin voi ostaa sitä peruskamaa mitä Suomestakin.

Onks jollain tietoa et onko Tallinnassa yhtään isompii kenkii kun Suomessa? Mulla meinaan suht iso jalka... Siis sellasia kivoja naisten kenkiä?
Kyllä aika useassa kenkäkaupassa on näkynyt naisten kenkiä 43-kokoon saakka. Itsellänikin 40-41, ja tosi hankalan mallinen kenkien löytämisen kannalta, eli pitkä, kapea ja matala, kuin minisukset. :D

Kyllä aika useassa kenkäkaupassa on näkynyt naisten kenkiä 43-kokoon saakka. Itsellänikin 40-41, ja tosi hankalan mallinen kenkien löytämisen kannalta, eli pitkä, kapea ja matala, kuin minisukset. :D
Ihana kuulla kun mulla menee just se 43 yleensä mut tääl tuntuu loppuvan aina joko 41 tai 42 kokoon ! Pitääpä katella kun lauantaina ollaan menossa miehen kans :>
Mulla taas lähinnä sellanen ankanräpylä et tost päkiält vähä turhanki levee :/

Ja kertokaa joku mihin siellä kannattaa mennä kun on ensikertalainen (siis niin että ei eksy niin helposti paskalla suuntavaistolla :D) jos haluaa löytää just halpoja meikkejä, kenkiä yms. Toki lastenvaatteitakin :D Tai no ylipäänsä joku paikka missä on halpaa :D

Aikoinaan mun mies nappasi Tallinnassa apteekista laastareita koriinsa vinon pinon. Olivat kuulemma halpoja ja niissä oli hopeaa(?) joka puhdisti haavaa.

Mä käyn Tallinnassa viimeisenä ruokakaupassa ja nappaan mukaan juustoja sekä jälkkäreitä :p

Onko virossa minkä hintaisia lasten rattaita? eli kannattaako lähteä hakemaan vai ostaa täältä?

Samaa mietimme kun lapsi oli pienempi.Suomesta ostaisin, ja ostin. Oli paljon mitäsattuu-merkkejä joiden laadusta ei tietoa, ja ns. merkkirattaat maksavat saman verran, jopa enemmän kuin Suomessa. Virossa näkyy aika paljon Emmaljungan ja Britaxin rattaita, yhdet Stokketkin näin viime reissulla.

Noiden lisäksi ostan aina pakettikaupalla ihania kylpysuoloja joita saa mm. Rimistä. Puolen kilon paketti, on laventelia, Eucalyptusta ja Aloe Veraa tms., ja hinta 95 cnt/ pkt. Rimeissä myös myydään ihanaa suklaan tuoksuista suihkugeeliä, merkkiä en muista, mutta iso pullo, jotain 500-750 ml ja hintaa 2 e. Lisäksi erilaisia ihania kylpyvaahtoja aina hamstraan, kylpyhullu kun olen.

Ja kertokaa joku mihin siellä kannattaa mennä kun on ensikertalainen (siis niin että ei eksy niin helposti paskalla suuntavaistolla :D) jos haluaa löytää just halpoja meikkejä, kenkiä yms. Toki lastenvaatteitakin :D Tai no ylipäänsä joku paikka missä on halpaa :D

Virukeskusta suosittelen. Siellä on kaikkea, ja helppo löytää, on Viruhotellin vieressä, ja sen tietävät kaikki.