Millon on aika luovuttaa ja etsiä koiralle uusi koti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koira kodissamme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koira kodissamme

Vieras
Mä olen niin väsynyt. Lapset sairastelee, mies on töissä, minä olen töissä, väsyttää ja ollaan miehen kanssa aivan poikki!

Koira käy sääliksi, kun aika ei millään tahdo riittää sille. Mun työpäivät matkoineen on 10-10,5h, sitten pitäisi olla lasten kanssa, siivota, pyykätä, lenkittää koiraa. Mä en jaksa enää! Koirakin kärsii varmaan jo. :( Mistä sille löytäisi edes hyvän kodin? Tuntuu että sellaiset on kiven takana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;26644503:
Olet varmaan jo harkinnut tätä, mutta saisitteko koiralle ulkoiluttajan, joka käy päivällä?

Välillä käykin, mutta heillä on muitakin menoja ja asumme melko syrjässä. Tää on niin vaikeeta! En haluaisi luopua, mutta en jaksa enää kauan näin. :( Paha mieli jo nyt, kun ajattelen mitä lapset sanoo jos tuosta luovumme. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tirriskä;26644552:
Missä päin asutte? Tiedä vaikka täällä olisi joku läheltä joka olisi kiinnostunut koirasta.. Heräsi siis heti toivo että asuisitte minun lähellä :D

Onko teillä koira haussa? Millainen?

itse luovuin pennusta kun oli liian pitkät työpäivät ei jaksanut.. en olisi luopunut jos oliin tiennyt että työ päättyikin vjaa kuukausi sen jälkeen.. mutta teidän tilanne ei sinäänsä tule muuttumaan. hyviä koteja löytyy koirille ja kannattaa ajatella koiran parasta

itse luovuin pennusta kun oli liian pitkät työpäivät ei jaksanut.. en olisi luopunut jos oliin tiennyt että työ päättyikin vjaa kuukausi sen jälkeen.. mutta teidän tilanne ei sinäänsä tule muuttumaan. hyviä koteja löytyy koirille ja kannattaa ajatella koiran parasta

Voi ei. :( Kävipä kurjasti. Alan katsella ostetaan ilmoituksia ja taidan laittaa itsekin jonnekin ilmoituksen. :(

surullista. Jostain apulan nettipalstalta varmaan, ellei kukaan tuttu voi ottaa... mutta voi hyvin joutua kiertolaiseksi kerran omaa tuollaisen perustavanlaatuisen vian. Kerrotte sitten ainakin rehellisesti sen että rähjää muille koirille. Aika harva haluaa sellaista koiraa ottaa.. ellei kohdalle satu joku joka hyvää hyvyyttään haluaa antaa kodin sille ja kouluttaa, tai kaipaa haastetta. Tai asuu pystymetsässä.