H
hm...
Vieras
Pakko lisätä äkkiä, että siitä on sellainen 100 vuotta kun kyseinen ihminen on sinne haudattu.
Hey, mitä te ajattelitte :xmas:
Murha ei vanhene koskaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko lisätä äkkiä, että siitä on sellainen 100 vuotta kun kyseinen ihminen on sinne haudattu.
Hey, mitä te ajattelitte :xmas:
No kun tekis mieli jotain tehdä.Siunata tai jotain. Kattookohan ne vähän pitkään kirkossa jos meen kysymään että voitaisko lähteä siunaamaan yks kaveri tuonne kankaalle :xmas:
murhaajan jälkeläinen palstailee joukossamme
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653645:kysy ihmeessä poliisilta tms jos henkilö on murhattu niin toisaalta 100v on aika lyhyt aika, elossa voi olla vielä ihmisiä jotka muistaa et heidän sukulaisesta on kerrottu et on kadonnut tai jotain.Heille ehkä todella tärkeää saada asia päätökseen.
Ei kun itseasiassa murhatun jälkeläinen.
No joo, on tärkeää, mä olen siis se omainenTai yksi heistä.
Tää on vähän pitkä juttu, are u ready for it? :xmas:
Ylös se nyt kuiteskin on saatava ja hetimiten elikkä tänä yönä. Mietitään sitten myöhemmin minne se haudataan.
Jos mä tiedän että johonkin tiettyyn kohtaan (suunnilleen) on haudattu ruumis, niin miten mun pitäisi edetä jos mä haluaisin sen ylös sieltä? Haudattavaksi.
Kyse on siis mun isoisoisästäni, joka on sisällissodan aikaan kadonnut. Hänet haettiin omasta kotipihastaan ja tarkoitus oli ilmeisesti viedä hänet vankileirille. Matkalla sinne ne hakijat sitten olivat tulleet toisiin aatoksiin ja teloittivat isoisoisän sinne kankaalle. Suvussa se on aina ollut vähän sellainen ikävä juttu ja mietitty, että mitä on isoisoisälle käynyt. Mutta nyt, kun isäni julkaisi oman elämänkertansa, niin eräs mies, jonka isä (tai isoisä) oli ollut paikalla kun tuo teloitus tapahtui, oli lähettänyt isälleni nuo paperit oman isänsä jäämistöstä.
Kyse on siis mun isoisoisästäni, joka on sisällissodan aikaan kadonnut. Hänet haettiin omasta kotipihastaan ja tarkoitus oli ilmeisesti viedä hänet vankileirille. Matkalla sinne ne hakijat sitten olivat tulleet toisiin aatoksiin ja teloittivat isoisoisän sinne kankaalle. Suvussa se on aina ollut vähän sellainen ikävä juttu ja mietitty, että mitä on isoisoisälle käynyt. Mutta nyt, kun isäni julkaisi oman elämänkertansa, niin eräs mies, jonka isä (tai isoisä) oli ollut paikalla kun tuo teloitus tapahtui, oli lähettänyt isälleni nuo paperit oman isänsä jäämistöstä.
Siis se on sinun sukulainen joka on kuopattu :O
Kuka tai mistä ne paperit sinulle lähetti?
Mene poliisin luo vai meinasitko että kasplussan mammat tulee yön pimeinä tunteina auttamaan kaivamisessa? :O
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653737::hug:
tuossa tapauksessa ehkä joku sotia tutkiva taho vois olla oikea paikka aloittaa, nää jotka etsii Karjalastakin kaatuneita.
onko mahdollista et siellä on muitakin haudattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26653602:Anna asian olla, ei siellä enää mitään oo, kaik on maatunu 100:ssa vuodessa