Ruumiin paikan tietäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun tekis mieli jotain tehdä. :) Siunata tai jotain. Kattookohan ne vähän pitkään kirkossa jos meen kysymään että voitaisko lähteä siunaamaan yks kaveri tuonne kankaalle :xmas:

Mee papereittes kanssa poliisiasemalle, kyl ne kaivaa mahdolliset luut ylös ja tekee tarvittavat toimet jos on tarvis. Murhahan ei vanhene rikoksena ikinä, joten kyseessä on poliisiasia

kysy ihmeessä poliisilta tms jos henkilö on murhattu niin toisaalta 100v on aika lyhyt aika, elossa voi olla vielä ihmisiä jotka muistaa et heidän sukulaisesta on kerrottu et on kadonnut tai jotain.Heille ehkä todella tärkeää saada asia päätökseen.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653645:
kysy ihmeessä poliisilta tms jos henkilö on murhattu niin toisaalta 100v on aika lyhyt aika, elossa voi olla vielä ihmisiä jotka muistaa et heidän sukulaisesta on kerrottu et on kadonnut tai jotain.Heille ehkä todella tärkeää saada asia päätökseen.

No joo, on tärkeää, mä olen siis se omainen :p Tai yksi heistä.

Tää on vähän pitkä juttu, are u ready for it? :xmas:

Sinun lähtösi jälkeen ollut on niin vaikeaa
seuralaisia riittänyt on, mut en mitään saa
joka tyyppi on ollut kuin vahaa
se ei tyydytä mua
on loistopurtta, on rahaa,
mutta kaipaan sua

Sinun huultesi ääretön hellyys sai mut kiihtymään
sinun rajuutes kerran mun vei, en tyydy vähempään
kyynelistä on tyynyni tää märkä
kestä mä en enempää
sinun kosketus vain, siitä sähköä sain
mikään muu ei saa mua syttymään

kertosäe:
Oi pure mua, se tee
yö kylmä pakenee
Sä ainut oot jonka tiedän hellästi tekevän mulle niin
Pure korvaan mua
en elä ilman sua
Sä ainut oot jonka tiedän saavan mun vain taivaisiin

Sinun kuuma otteesi raju sai mut kiihtymään
vaikka karkasi tajua, sua ilman pysty en elämään
revin lakanat riekaleiks vain
tuoksus yöllä on mun huoneissain
tule lähelle mua, tahdon tahdon mä sua
ikävästä jo tarpeeksi surua sain

kertosäe

Sinun lähtösi jälkeen ollut on niin vaikeaa
seuralaisia riittänyt on, mut en mitään saa
kyyneleistä on märkä tyynyni tää
kestä mä en enempää
sinun kosketus vain, siitä sähköä sain
mikään muu ei saa mua syttymään

kertosäe (2x)

Oi pure mua, se tee
yö kylmä pakenee
Sä ainut oot jonka tiedän saavan mun vain taivaisiin
(2x)

Kyse on siis mun isoisoisästäni, joka on sisällissodan aikaan kadonnut. Hänet haettiin omasta kotipihastaan ja tarkoitus oli ilmeisesti viedä hänet vankileirille. Matkalla sinne ne hakijat sitten olivat tulleet toisiin aatoksiin ja teloittivat isoisoisän sinne kankaalle. Suvussa se on aina ollut vähän sellainen ikävä juttu ja mietitty, että mitä on isoisoisälle käynyt. Mutta nyt, kun isäni julkaisi oman elämänkertansa, niin eräs mies, jonka isä (tai isoisä) oli ollut paikalla kun tuo teloitus tapahtui, oli lähettänyt isälleni nuo paperit oman isänsä jäämistöstä.

Kyse on siis mun isoisoisästäni, joka on sisällissodan aikaan kadonnut. Hänet haettiin omasta kotipihastaan ja tarkoitus oli ilmeisesti viedä hänet vankileirille. Matkalla sinne ne hakijat sitten olivat tulleet toisiin aatoksiin ja teloittivat isoisoisän sinne kankaalle. Suvussa se on aina ollut vähän sellainen ikävä juttu ja mietitty, että mitä on isoisoisälle käynyt. Mutta nyt, kun isäni julkaisi oman elämänkertansa, niin eräs mies, jonka isä (tai isoisä) oli ollut paikalla kun tuo teloitus tapahtui, oli lähettänyt isälleni nuo paperit oman isänsä jäämistöstä.

:hug:

tuossa tapauksessa ehkä joku sotia tutkiva taho vois olla oikea paikka aloittaa, nää jotka etsii Karjalastakin kaatuneita.
onko mahdollista et siellä on muitakin haudattuna?

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie

Poliisit tietää, miten toimia. Mene huomenissa paprujes kanssa poliisin juttusille

ei tiedetty olin paikkaa!!! ei jos tiedät niin mene etsimään!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26653737:
:hug:

tuossa tapauksessa ehkä joku sotia tutkiva taho vois olla oikea paikka aloittaa, nää jotka etsii Karjalastakin kaatuneita.
onko mahdollista et siellä on muitakin haudattuna?

Noo... en mä tiedä, on kai. Mun isoisoisä on ainoa, joka siihen on nimeltä mainittu, mutta niissä papereissa sanotaan, että useampiakin "juoksutuksia" siellä tehtiin. Kai se sit tarkoitti että pistettiin juoksemaan ja ammuttiin tai jotain :confused: Tai en mä tiiä.

Ööö... mikä ihmeen sisällissota? Vapaussotahan se oli. Oletko punikki?

[QUOTE="vieras";26653747]Jäänteet voi siunata, sielä rastilla merkityssä paikassa. Mein kyläl on tie, jonka varrelle on ammuttu vankeja. Siel metässä ne makkoilee.[/QUOTE]

Niin. Se siunaaminen kai olis jonkun verran tärkeää.

Yhteistyössä