B
bvva
Vieras
Tuohon Minnan listaan olisi hyvä lisätä päihdeongelmat, jotka ovat valitettavan yleisiä. Onko ne tabu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten suhtaudutaan, jos teini juo siideriä tai vaikka imppailee liimaa?
Näin erään teinin pihalla odottamassa ja puhelimeen huusi ettei ole näitä tehnyt ja sitten joku nuori mistalaisnainen haki hänet autolla. Osaatko sanoa että mistä tässä oli kyse. Auton kyytiin noustessaan tämä teini alkoi itkemään.
Oliko tää nainen joku serkku tms? Miksi se haki teinin pihalta?
Jäi vain mieleen kun taannoin näin tällaisen tapauksen
Harrastako itse suuseksiä puolisosi kanssa,kun teillä muuten on väljemmät tavat?
Miksi parikymppiset mustalaismiehet haukkuvat omien tapojensa vaikeutta, jos kunnioittaminen on niin tärkeää?
Uimahallissa käy usein niin, että siellä on nuoria miehiä treenaamassa ja sitten joku vanhempi mustalaismamma tulee uimaan ja pojat ovat kulman takana piilossa punttisalilla niin kauan että mamma on lähtenyt pois. Ja pojat purnaavat kun eivät voi treenata eivätkä pääse pois uimasta
Tuohon Minnan listaan olisi hyvä lisätä päihdeongelmat, jotka ovat valitettavan yleisiä. Onko ne tabu?
Luuletko, että romanikulttuuri ja romanielämä on nyt, tässä ajassa suuressa muutoksessa?
Itse olen ainakin törmännyt "järkevästi" ajatteleviin mustalaisnuoriin jotka ovat valmiita hylkäämään "paskat" perinteet ja haluavat tilalle molempien "kulttuurien" hyvät puolet
Tämä imppaajatyttö ei lähtenyt äitinsä matkaan vaan jonkun toisen naisen...
Jäin vain miettimään tuota, että mihin mahtoi tytön viedä ja mitä tälle tehdä. Ei ole pariin päivään näkynyt tätä teiniä.
Hänellä ei vielä ollut sitä hienoa hametta