Naapurin seksitouhuihin menee hermot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äkäpussi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Äkäpussi";26685660]Asutaan rivarissa missä kaikki asunnot ovat omistusasuntoja no viime aikoina naapurin ukolla ollut emäntä viikonloppusin ja kyllä kuulee kun heidän lemmenleikit raikaa meille asti eikä auta vaikka kuinka hakkais seinään tai se et meillä tenavat leikkii takapihalla et herrasväki varmaan kuulee et lapset ulkona mut akka senkun ulvoo vaan ja eilen sit kehtas nauraa kun meidän tenava heräs heidän touhuihin ja hakkas seinää. En mielelläni muutas ton takia mut kai se pakko on jos ei muita naapureita kerta häiritse asia.[/QUOTE]

kuka hakkas seinää? se naapurin ulvova rouva vai teidän lapsi herättyään seksitouhuihin?
asiasta toiseen, en ymmärrä, miten toiset saa ulvovan äänen aikaan, itse nautin saadessani orgasmin mieheltäni, mutta olen silti hissuksiin, enkä ulvo koskaan :D

Mä alkaisin imitoimaan niitä varsinkin päivisin, aikaisin aamusta ja samaan aikaan kun ne melua pitävät. Myös toki nauhottaisin heidän mölyään ja lataisin sen nettiin, kuten se joku mies teki.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26686556:
Se taitaa olla suomessa lailla kiellettyä.

Täytyisi varmaan sitten odottaa ulkomaan reissuun saakka, ennekuin sen lataisi. Ihan miten vaan. Jokatapauksessa jos en asunnostani pois pääsisi ja älämölö ottaisi hattuun, tekisin heidän elämänsä varsin epämiellyttäväksi. Voisihan sitä aina perustaa pienen rokkibändin lapsen kanssa, varsinkin heidän lapsen päiväuniaikaan.

Jokainen tavallaan =)

Täytyisi varmaan sitten odottaa ulkomaan reissuun saakka, ennekuin sen lataisi. Ihan miten vaan. Jokatapauksessa jos en asunnostani pois pääsisi ja älämölö ottaisi hattuun, tekisin heidän elämänsä varsin epämiellyttäväksi. Voisihan sitä aina perustaa pienen rokkibändin lapsen kanssa, varsinkin heidän lapsen päiväuniaikaan.

Mäki tekisin näin.

Meilläki oli joskus vastaavaa, yläkerran naapurin kanssa. Ämmä huusi kuin palosireeni, en ees tajunnu et ihmisestä voi ihan noin paljon lähteä ääntä edes seksinkään aikana :D Myöhemmin kuulin, että olivat saaneet huomautuksen isännöitsijältä, koska edes päivällä ei ainakaan meidän taloyhtiössä saa kohtuuttomasti metelöidä, ihan sama harrastitpa seksiä vai mistä ääni johtuukaan. Esim vauvan itkulle ei voi mitään, se on sitä normaalia elämisen ääniä, mutta seksiä voi harrastaa hiljaisemminkin.

[QUOTE="vieras";26686056]Kyllä helpompi keino on vaan kerätä kaveriporukka siihen omalle takapihalle kuuntelemaan aktia. Sitten voi räjähtää kaikki nauramaan kun kuuluu kunnon ulvontaa ja kommentoida sopivalla tavalla. Auttaa myös, jos kovaäänisesti pisteyttää ääniefektit.[/QUOTE]

Joku tämän tyyppinen juttu voisi auttaa :D Tai asian puheeksi ottaminen jossain taloyhtiön kokouksessa, kunnon julkinen nolaaminen, jos hienovaraisemmat vinkit ei toimi (tosin myönnän ettei itselläni olisi pokkaa tällaiseen toisen nolaamiseen vaikka kuinka ärsyttäisi).

Henkilökohtaisesti ei haittaisi, jos päivällä kuuluu naapurista seksiin liittyviä ääniä, mutta en kyllä todellakaan haluaisi että lapset niitä joutuu kuuntelemaan. Onko muiden mielestä muka sopivaa, että omatkin lapset joutuisi kuuntelemaan naapurista kuuluvaa naimista? :O

Mä kävisin pimpottamassa ovikelloa, veisin sille miehelle tyynyn ja sanoisin että anna emäntäsi purra tätä.

Mun seinänaapurina vuosia sitten asui nainen joka oikeasti ulvoi ja huusi seksin aikana. Ensimmäisellä kerralla luulin että sen uusi poikaystävä pahoinpitelee sitä ennen kun tajusin että kyse on jostain muusta pamputuksesta.
Ja oli kyllä raivostuttavaa herätä keskellä yötä siihen varsinkin jos aamulla piti aikaisin herätä töihin.

Olen sitä mieltä, että nuo huutajat esittävät suurimmaksi osaksi, eivätkä nauti seksistä oikeasti. Minulla oli kaveri joka aina tuhannen päissään huuti ihan hulluna seksin aikana. :D Mietitytti vaan, että miten se voi oikeasti niin hyvältä tuntua, kun noin kännissä tuskin yhtään on tuntoa alapäässä, saati että saisi orgasmia.

Toivotaan oikein kovasti että naapurit vaihtuisivat, vaikka sellaiseen perheväkivalta tapaukseen, yhdistettynä alkoholiongelmaan ja mahdollisesti vielä aineita käyttäisivät.

Kerrostalossa asuessamme alapuolella asui mies, jolla kävi naikkonen silloin tällöin ryyppäämässä. Välillä tapeltiin niin, että kolisi ja ulina kuului, välillä naitiin vessassa niin, että ulina kuului siitä syystä. Mukavasti kuuli vessassa kaikki sanat mitä siellä käytiin naidssa. :D Ja joo, ei otettu mihinkään yhtyttä sen miehen väkivaltaisuuden vuoksi. Se akkahan sai mitä halus: viinaa, moloa ja koska ei asunut siinä osoitteessa ei hänen olisi tarvinnut kestää sitä väkivaltapuolta ollenkaan, niin halutessaan.

Kyllä ne poliisit pitäisi soittaa aina, kun ilmenee väkivaltaa. Väkivallan uhri on yleensä jo niin alistunut, ettei osaa irroittautua suhteesta.

Mä en ihan tajua, miten kovaa ihmiset voi ulvoa, että se kuuluu naapuriin ja ulos. :O Mä olen asunut kahdessa rivitalossa ja kahdessa kerrostalossa enkä ole ikinä kuullut yhtään mitään.

Ihmetyttää, kuinka monia ei haittaa ollenkaan, vaikka lapset kuulee? :O Huudatteko te ihan estoitta seksin aikana itsekin, lasten kuullen?

Mua kyllä todellakin haittaisi, jos lapset kuulisi, omat (jos niitä olisi) tai vieraat. Kuulostaa jo aika tahalliselta ja liioitellulta, jos äänet kuuluu niin kovaa, että naapurin lasten täytyy hakata seinään. Tai sitten seinät on ihan paperia. Eri asia, jos kyse olisi jostain yksittäisestä vahingosta.

Viimeksi muokattu:
Mä en ihan tajua, miten kovaa ihmiset voi ulvoa, että se kuuluu naapuriin ja ulos. :O Mä olen asunut kahdessa rivitalossa ja kahdessa kerrostalossa enkä ole ikinä kuullut yhtään mitään.

Kuule, aika kovaa älämölöä voi ihmiset aktin aikana pitää. Vuosia, vuosia sitten, hipsin ulos yöllä tupakalle pihalle. Asuimme puutaloalueella, jossa siis jokaisella taloyhtiöllä on jonkinmoiset piha-alueet, yleensä talo on rakennettu tien laitaan ja sitten jää ns. sisäpiha. Oli todella noloa poltella sitä tupakkia siinä pihalla kun NAAPURITALOSTA asti kuului läiske, voihke, ärinä ja ulvahdukset. En voinut vastustaa kiusausta sisälle lähtiessäni ja huikkasin, että 'anna mennä jo, Mika, me haluttais jo nukkumaan' :D. Nainen siis ulvoi tota Mika-nimeä, joten tuli tutuksi...

Tuli hiljaista. Ja ikkuna lämästiin hetken kuluttua kii :D.

Kuumimmat

Yhteistyössä