Guns n' Roses- November Rain. Erobiisihän se on vaikka jotkut omituiset jopa häävalssina soittaa.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Guns n' Roses- November Rain. Erobiisihän se on vaikka jotkut omituiset jopa häävalssina soittaa..![]()
Elvytän ketjua kun aihe ajankohtainen enkä uutta viitsi aloittaa![]()