mitäs hyviä "ero-biisejä" ois?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja queen of her own life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Guns n' Roses- November Rain. Erobiisihän se on vaikka jotkut omituiset jopa häävalssina soittaa.. :whistle:

Joo, ne on varmaan katsoneet musavideon tajuamatta biisistä sen enempää mitään... Ei se häävalssi biisi todellakaan ole!
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä