olen niin paljon pettynyt palstan että mee tupakalle:(, kukaan ei tajua miten vaike aon 2n miehen kaa jotka ei halua bai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
lata:(. Ja itse on kännisä ja energia löytyy... ihan pepusta:(

2lle kaverille soitin kaikilla on jooko vauva huuta tai jotai, mutta siitä ymmärrän. Paitsi 2 tylsää miestä en ymmärrä

Vaihda nuorempaan! ;)

Tänään muuten näin paikallisessa ostoskeskuksessa parikymppisen venäläisen naisen ja viiskymppisen suomalaisen miehen. Heti tulit mieleen.

Mies kysyi naiselta: "Minkälaiset bokserit sä nyt haluut että mä ostan?" ja virnuili.
Nainen vastasi: "Ota mita sa halut, mua ei kinnosta sun alusvatet tai sun seksi!" ja paineli kultasepänliikkeeseen. Mies meni yksin boksereita valkkaamaan...

Ota taksi ja lähde baariin, kyllä sieltä seuraa löytyy. Sitä paitsi miten jonkun tuntemattoman seura eroaa siitä että kutsut tuntemattoman kotiisi kuin niin että juttelet sen tuntemattoman kanssa baarissa.

en sääli ihmisiä ja aina löydän sen positiivisuuden ja toivon mutta sinun kohdalla aloin melkein itkeä jo kun luin että lähdit pitkälle matkalle ilman juuri syntynyttä vauvaasi, omaa lastasi jolle olet koko maailma, jolle juuri sinun sylisi ja tuoksusi ovat aivan kaikki, joka on 9kk kuunnellut sinun sydämen lyöntiä ja veresi kohinaa, jolle sinun sylisi tuo saman turvan ja lämmön. Nyt minua oikeasti säälittää sinun lapsesi..kunpa heidän isä olisi heitä varten kun sinä et ehdi.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Kuules ap, yleensä en tykkää että sinua tai ketään muutakaan mollataan. Mutta nyt muakin alkaa ihmetyttää, että oletko ollenkaan lastesi kanssa, ja kiinnostaako ne sua ollenkaan? Miksi olet tehnyt laspia? Siksi, että olet todella halunnut, vai siksi että niitä kuuluu tehdä? En muista että olisin nähnyt yhtään aloitusta sinulta joka koskisi omia lapsiasi. Kaikesta muusta kyllä teet aloituksia pilvin pimein.

Kuules ap, yleensä en tykkää että sinua tai ketään muutakaan mollataan. Mutta nyt muakin alkaa ihmetyttää, että oletko ollenkaan lastesi kanssa, ja kiinnostaako ne sua ollenkaan? Miksi olet tehnyt laspia? Siksi, että olet todella halunnut, vai siksi että niitä kuuluu tehdä? En muista että olisin nähnyt yhtään aloitusta sinulta joka koskisi omia lapsiasi. Kaikesta muusta kyllä teet aloituksia pilvin pimein.

Yhdessä aloituksessa oli sen mikä-sen-nimi-nyt-olikaan-pojan kuva.

On ollut aika, jolloin ap teki paljonkin aloituksia lapsistaan. Samaa paskaa sai silloinkin niskaansa. En siis yhtään ihmettele, jos nykyisin ei halua lapsistaan täällä pahemmin kirjoitella.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä