En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Oliskohan Venakon laiska suoli vihdoin toiminut ja kännipäissään rykässyt parin viikon savet housuihin. Siksi myös se pyykin- ja kännykän pesu?

[QUOTE="vieras";26709001]Ja surkimus moonakin heti yv: saatuaan hyökkäsi palstalle kertomaan.[/QUOTE]

Kertomaan mitä? Ettei ole seksistä kyse... Eikös sitä nyt muka olisi saanut kertoa? Se nyt ei kuitenkaan liity siihen mitä Milanna yv:ssä kirjoitti. Johan Milanna itse on kirjoittanut, ettei ollut seksistä kyse.

[QUOTE="hmmm";26708999]No arvailuja vaan.. No oksensit ja sit söit lusikalla omaa oksennustasi (ei seksiin liittyvää, mutta ällöttävää ja noloa yläpäähän liittyvää).[/QUOTE]jos näin on, niin samahan se kun itse säi sen oksennuksen, eikä syöttänyt lapselle oksennusta, jonka lapsi oli oksentanut. siis venakko ei syöttänyt vaan eräs muu nikki vuosia sitten.

Viimeksi muokattu:
Ihan sama kerron:D

Eli mä kutsuin tänne mun strippaus asiakkaita. Kenen kanssa ollaan tosissaan kavereita, ne on ihan normaalia, mieskin tunne, heillä myös jo tyttöystävät ja vaimot...Sitten juoksin yläkertaan ihan onnellisena, hyppäsin nukkuvaan miehen päälle ja huusin tuu MOIKAMAAAAN. ja se just kerkesi avaata silmiä ja mä oksensin miehen päälle:laugh::laugh::laugh:

Aamulla hän nauroi että ON minulla aikamoinen vaimo

Muahhahhaaaaa... Aika noloa :D
Mies kerran nuoli mua sieltä (olin hänen päällään) sit multa pääsi iso pieru suoraan hänen nenäänsä :laugh:

Noloooooaaaaaa

• Tykkää
Reactions: A-H
Ensin "kerronko, en kerro" -viestejä -> toiset yllyttää monen sivun verran kertomaan.

Sitten "suuri paljastus!" -> toiset äimistelee monen sivun verran.

Nyt tosin paljastus oli 'Bannukakkua Savannan tapaan' -> tylsä oksennus -juttu.

Muahhahhaaaaa... Aika noloa :D
Mies kerran nuoli mua sieltä (olin hänen päällään) sit multa pääsi iso pieru suoraan hänen nenäänsä :laugh:

Noloooooaaaaaa

ja mä kerran kännissä tein miehelle mansikka show. Tunkenut mansikan sitten alas ja pakotin miestä syömään hahahah:laugh: no mies ei söi. Muta sanoi että voi ei mulla on hullu vaimo....

Kuvittelee mulla työntekijä 2vkoa vast töissä ja hänestä tuli mun seurassa aivan perversi:laugh: ja me puhutaan niin paljon kakka että voi voi ja mies oli siitä ennen vakava jopa pikkusen masentunut

Mites jokos miehes kaivoi siulle uuden puhelimen

Esimerkiksi tyyliin tälläinen

images

:laugh:

• Tykkää
Reactions: A-H
Mitä muuta teit? :D

No kerroin Moonalle yv:lla

Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildolla:laugh: kyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää :laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.