En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Onko toi susta jotenkin hauskaa, että oksennat toisen naamalle? Mä ymmärtäisin, jos olisit 17v. mutta sun ikäinen.... Jääköön sanomatta. Ihan hirveää luettavaa. Toiko on sitä elämää?

Onko toi susta jotenkin hauskaa, että oksennat toisen naamalle? Mä ymmärtäisin, jos olisit 17v. mutta sun ikäinen.... Jääköön sanomatta. Ihan hirveää luettavaa. Toiko on sitä elämää?
juu se on kuulema sitä elämää, jota meidän palstamammojen kuuluu syvästi kadehtia

Minä olen jo yli 10v. vanhempi kuin Milanna ja sekoillut nuorempana, mutta Milannan iässä oli mulla jo lapsia ja itsekin olin jo aikuisempi. Mua hävettäisi tuollainen käytös ja juopottelureissut jäis tasan yhteen, jos noin sekoilisin. Silloin olis kerrasta poikki. Olen töissäkin sellaisella alalla, että jos sekoilisin tuolla kaupungilla niin mun työ kärsis siitä. Yksityisyrittäjä minäkin.

En kadehdi kyl yhden ainutta asiaa mitä toi kirjottelee tänne. Olen vaa tosi ilonen siitä millane elämä mulla on :) Sen huomaa helposti miten paljon aihetta mulla on onneen ku lukee näitä milannan juttuja.... Raha ei tee onnelliseks,tai no fiksuks ainakaa...

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26709665:
En kadehdi kyl yhden ainutta asiaa mitä toi kirjottelee tänne. Olen vaa tosi ilonen siitä millane elämä mulla on :) Sen huomaa helposti miten paljon aihetta mulla on onneen ku lukee näitä milannan juttuja.... Raha ei tee onnelliseks,tai no fiksuks ainakaa...

Näitä lukiessa huomaa, että itsellä ne asiat ei niin huonosti olekaan, vaikka ei rahaa ehkä ole niin paljon kuin tällä nimellä mainitsemattomalla henkilöllä. Pääasia, että on oikeasti onnellinen! Ei siihen onneksi rahaa eikä ryyppyreissuja tarvita =)

olin ekan kerran bailaamssa suunnilleen kun vauvani oli saman ikäinen kun sinunkin vauvasi on nyt. reissuni oli kutakuinkin samanlainen.
sen ymmärtää, kun kyse on pitkästä tauosta.
mutta laskeppa kuinka monta kertaa sinä oletkin jo ollut juomassa pinen vauvasi syntymän jälkeen? ja mieti mitä on jatkuvasti tapahtunut.

kovasti haukut suomalaisia junteiksi vaikka itse olet hirveä juoppoakka. mieheni sanoo aina että inhoaa kännissä olevia akkoja, he ovat kaukana fiksuista ja hienoista ihmisistä. sinullahan on tarve vetää tosi usein kännit joten miten voisitkaan olla kenenkään fiksun miehen makuun. eihän kukaan jaksa katsella örveltävää juoppoa, jolla kaikenlisäksi on pieni vauva ja muitakin lapsia.

tsemppiä kurjaan elämääsi... nuo lambourghinit ja iphones ei tuo onnea ton ryyppäyksen keskellä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26709675:
Näitä lukiessa huomaa, että itsellä ne asiat ei niin huonosti olekaan, vaikka ei rahaa ehkä ole niin paljon kuin tällä nimellä mainitsemattomalla henkilöllä. Pääasia, että on oikeasti onnellinen! Ei siihen onneksi rahaa eikä ryyppyreissuja tarvita =)

Niinpä... mielummin nytkin teen perheeni kanssa pitsaa ja kohta alkaa elokuva,kun nolaan itseni kännissä ja oksentasin ukkoni naamalle. Vois milannaki kokeilla tämmöstä ihan tavallista mutta ihanaa (hänelle kuolettavan tylsää) lapsiperheen arkea.

Olet kyllä oikea unelmaäiti <3
ensin katot kohetamaan alapäätäsi mexicaanoon kuukaudeksi ilman lapsia (jopa vastasyntynyttä)
ja sitten harvase päivä kehut täällä dokaavasi ja jos nyt satut selvinpäin olemaan niin senkin ajan voi shoppailla (miehen rahoilla)
ja taas palstalle kertomaan kuinka ostin sitä ja tätä.

-Milloin olet lasten kanssa? Vai riittääkö se että lapset näkee sinusta valokuvan,tallainen on äitinne sitten jos satuttte siihen kaupassa tai baarissa (täysi ikäisenä) törmäämään
Lapsuudestahan lapsillasi tuskin sinusta mitään kuvaa jää.

No sinänsä fiksua ulkoistaa lapsenhoito muille jos itse jo tiedostaa ettei siihen itsestään ole :)

• Tykkää
Reactions: Katylina
Miksi Milanna ehtii olemaan aina täällä? Jos kerran tekee bisnestä koko ajan ja jopa kuntoilee uutterasti Personal Trainerin kanssa? Ei kyllä todellakaan ehdi olla lasten kanssa yhtään. Onneksi hänellä on välittävä äiti, joka sitten hoitaa myös tyttärensä jälkikasvun.

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26709734:
Niinpä... mielummin nytkin teen perheeni kanssa pitsaa ja kohta alkaa elokuva,kun nolaan itseni kännissä ja oksentasin ukkoni naamalle. Vois milannaki kokeilla tämmöstä ihan tavallista mutta ihanaa (hänelle kuolettavan tylsää) lapsiperheen arkea.

tähän voisin sanoa että meilläkin on aika paljon rahaa, uusi auto ja iso talo. miksi mä en kuitenkaan joka välissä mainitse mitä puhelin tai automerkkiä käytän? miksi mä kuitenkin olen onnellinen vaikka mulla on lapset kotona enkä ole mikään örveltävä juoppo ja oksenna mieheni naamalle?
hieno ihminen ymmärtää arvonsa ja lopettaa ajoissa. asioilla kehumisen ja ryyppäämisen. mutta hänestä näkee sen miten koulukiusattu raukka on, kun vielä pitkään aikuisenakin kokee että hän on jotenkin muita hienompi kun kehuu omistamillaan asioilla ja JUOMISELLA.
se ei tee meitä ketään kateelliseksi, mutta ehkä se tekee hänelle jotenkin paremman olon. koska hänhän ei mahtanut pienenä kiusaajilleen mitään. nyt tämä palstalla kirjoittelu on aikuisena hänelle terapiaa ja hän LUULEE muiden kadehtivan ja ihailevan häntä.

vaikka asia on aika pahasti päinvastoin.

• Tykkää
Reactions: tägi
ilmeisesti jo nuorena hankittu sukupuolitautikin piti lähteä korjauttamaan meksikoon asti (miehen rahoilla), että hän voisi kaikella tavalla olla hyvä ja parempi ihminen.

valitettavasti minkään maailman viina, tavara tai rokote ei tee sinusta sen parempaa ihmistä kuin me muutkaan. se ei varsinkaan tee sinusta hyvää äitiä, tiesitkö sen?

No kerroin Moonalle yv:lla

Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildolla:laugh: kyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää :laugh:

Heheheee....oikein hauskaa! Kerro lisää! Saitko rokottamatonta?

Mut anna mennä, se on kiva että kaiken kerrot täällä. Lapsesikin tykkäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26709626:
juu se on kuulema sitä elämää, jota meidän palstamammojen kuuluu syvästi kadehtia

Meiän kylällä noi tollaset asuu tuolla yhdellä asuinalueella.... Pulitaloiksi niitä kutstutaan, siellä saa ryypätä, n'ida ja näytellä itseään niin paljon kuin haluaa.

ja mä kerran kännissä tein miehelle mansikka show. Tunkenut mansikan sitten alas ja pakotin miestä syömään hahahah:laugh: no mies ei söi. Muta sanoi että voi ei mulla on hullu vaimo....

Kuvittelee mulla työntekijä 2vkoa vast töissä ja hänestä tuli mun seurassa aivan perversi:laugh: ja me puhutaan niin paljon kakka että voi voi ja mies oli siitä ennen vakava jopa pikkusen masentunut

Kiertäisin kaukaa!

[QUOTE="vieras";26709801]Tunteeko joku oikeasti Milannaa? Millainen hän on IRL?[/QUOTE]

Jaa, jos henkilö kirjoittaa todellisista kokemuksistaan, niin onko elämä kadehdittavaa? Jos taas kyseessä on henkilö, joka provoilee täällä koko ajan, niin onko elämä silloin kadehdittavaa?

vauva 4kk ja ryppäsin vain 3kerta;)

kesällä pidän hauskan enemmän, talvella taukko kun on tylsää talvella

juu ja ei oo hauska mitä eilen tein, mutta en voi olla nauramattakin. Ja mitä sile voi jos oksennus lentää vahingossa. Mä join vain 1 pullo valkoviinia ja tässä tulos että muistikin meni

Status
Viestiketju on suljettu.