Mä oon kyllä NIIN typerä ja lapsellinen, mutta mustis silti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epänormaali aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epänormaali aikuinen

Vieras
Mulla on ihastus. Semijulkkis. Joo, kaikilla teineillä on. Mut mä en oo teini...

Me ollaan fb-kavereita, mutta sitä edelsi muutamat viestit ja ajatustenvaihdot. Meillä on yhteisiä tuttavia, jotka ihan oikeasti tuntevat toisensa mm. työn kautta. Joka kerta, kun huomaan sen lisänneen kaveriksi naisen, mua sapettaa. Mietin, että mistä se ton tuntee, onko niillä "jotain" jne älytöntä. Ja sitten huvittaa miten typerän lapsellinen sitä ihminen voi vielä tässä iässä olla :headwall:

Enkä mä edes tiedä, onko hän parisuhteessa vaiko sinkku. Olettaisin jälkimmäistä, mutta who knows. Ei kait tollanen kauaa vapailla markkinoilla pysy...

No otapa ihan härkää sarvista ja tee tälle ihastuksellesi selväksi, että olet kiinnostunut hänestä. Pyydä vaikka ulos syömään tai jotain. Kysele, onko hän vapaa vai sinkku. Eiköhän se sitten aika pian selviä, että mahtaako hänkin olla kiinnostunut sinusta muussakin kuin vain kaverimielessä.

No otapa ihan härkää sarvista ja tee tälle ihastuksellesi selväksi, että olet kiinnostunut hänestä. Pyydä vaikka ulos syömään tai jotain. Kysele, onko hän vapaa vai sinkku. Eiköhän se sitten aika pian selviä, että mahtaako hänkin olla kiinnostunut sinusta muussakin kuin vain kaverimielessä.

Me asutaan eri paikkakunnilla ja muutenkin olen moiseen ihan liian ujo :snotty:
Ehkä mä vaan odotan ja otan yhteyksiä sitten jos ja kun tulee jotain asiaa. Ja jos ei, niin teen sitä vaikka tikusta ;)

Me asutaan eri paikkakunnilla ja muutenkin olen moiseen ihan liian ujo :snotty:
Ehkä mä vaan odotan ja otan yhteyksiä sitten jos ja kun tulee jotain asiaa. Ja jos ei, niin teen sitä vaikka tikusta ;)

Asuttiin minä ja mun nykyinen aviomiehenikin eri paikkakunnilla, kun alettiin treffailemaan. Ei se ole mikään este, ainoastaan hidaste! :D

Mutta hei, ei kannata liian kauaa kuhnailla. Sit on turha surkutella, kun joku toinen nappaa tän vonkaleen. ;)

Yhteistyössä