Join äskettäin elämäni ensimäisen siiderin... ennen en oo alkoholia maistanutkaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, mulle tulee myös nykyään semmonen väsynyt ja rento olo. Teininä kun vedettiin ensimmäisiä omppuviinikännejä, tuli sellainen hilpeä hihitysolo, jotenkin jännittävä ja riehakas. Ajat entiset ei koskaan enää palaa ;) Nykyään taidan olla mukavempaa seuraa selvinpäin, humalassa olen väsähtänyt ja ajatukset sakkaa pahasti...

[QUOTE="Happo";26746533]Mikset oo juonu aiemmin? Miks just tänään retkahdit...?! ;)[/QUOTE]

Uskonnollisen vakaumuksen vuoksi alkoholi ei ole ennen kuulunu elämään lainkaan... mutta nyt se asia alkaa väistyä... ;) tänään tuntui olevan sopiva hetki sille kokeilulle. =)

Minullekin tulee yhdestä juomasta vain tuollainen pöhnäinen ja väsynyt olo, varsinkin jos juon hitaasti. Sama homma, jos olen juonut viiniä. Siidereitä tai lonkeroita pitää vetää muutama suht nopeaan tahtiin, että tulee hilpeä ja vapautunut hihitysolo. Myös terävät toimii. ;)

Minullekin tulee yhdestä juomasta vain tuollainen pöhnäinen ja väsynyt olo, varsinkin jos juon hitaasti. Sama homma, jos olen juonut viiniä. Siidereitä tai lonkeroita pitää vetää muutama suht nopeaan tahtiin, että tulee hilpeä ja vapautunut hihitysolo. Myös terävät toimii. ;)

ooh... pitääköhän mun kokeilla joskus enemmän ottaa. :D Toisaalta pelottaa millai reagoin suurempaan määrään.

[QUOTE="a.p";26746643]ooh... pitääköhän mun kokeilla joskus enemmän ottaa. :D Toisaalta pelottaa millai reagoin suurempaan määrään.[/QUOTE]

Jos kokeilet, niin ole varovainen kun ekaa kertaa otat. :D Jos osaat pysytellä vain muutamassa, niin et sä siitä vielä kovaan humalaan tule. Itse teininä ekoja kertoja kokeillessani olin muutaman siiderin jälkeen kova tanssimaan ja oli hauskaa. Vähän puheliaampikin saatoin olla. Siihen, että tekee oikeasti jotain hölmöä, vaaditaan jo kovemmat kännit.

Heh, mulle tulee myös nykyään semmonen väsynyt ja rento olo. Teininä kun vedettiin ensimmäisiä omppuviinikännejä, tuli sellainen hilpeä hihitysolo, jotenkin jännittävä ja riehakas. Ajat entiset ei koskaan enää palaa ;) Nykyään taidan olla mukavempaa seuraa selvinpäin, humalassa olen väsähtänyt ja ajatukset sakkaa pahasti...

juu minäkin vedin ekat omppuviinikännit :laugh: ja sitten kun markkinoille tuli eka kertaa se salmiakkikossu (olin melkein 18v eli 17v ja jotain...)
se vasta kivaa olikin

Hih! Oi niitä aikoja, kun ekat "kännit" otettiin "omppupompusta" ja "lippiksestä"... :D

[QUOTE="vieras";26746889]Hih! Oi niitä aikoja, kun ekat "kännit" otettiin "omppupompusta" ja "lippiksestä"... :D[/QUOTE]

Mä ostin vasta itse tuota omppuviiniä Alkosta. Teininä ei tullut kännäämistä harrastettua, mutta sen jälkeen kun ostin tuota, niin oon monelta kuullut, kuinka he aina teininä kännäsivät tuolla. :D
Oon vissiin jäänyt jostakin paitsi.

[QUOTE="a.p";26746596]Uskonnollisen vakaumuksen vuoksi alkoholi ei ole ennen kuulunu elämään lainkaan... mutta nyt se asia alkaa väistyä... ;) tänään tuntui olevan sopiva hetki sille kokeilulle. =)[/QUOTE]

Onneksi olkoon, että olet pääsemästä mokomasta eroon!

Teininä en juopotellut enkä ollut tekemisissä sellaisten teinien kanssa jotka juopottelivst ja muutakin eivätkä nekään juopottelijat itselleni minkäänlaista sukua. Ikä vaikuttaa kuinka nuorena ja minkälaisia prosentteja. Kannattaa syödä ennen juomista. Kannattaa ottaa vitamiinit. Niin oon tehny ennen baariin lähtöä. Se on yksilöllistä miten alkoholi vaikuttaa. Itselläni se on tuonut enemmän esiin jotain luonteenpiirteitä oon rohkeampi ja hilpeä. Alkoholi vaikuttaa myös sitten aina jalkoihin.
♈Meri♈

Yhteistyössä