Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773688::O Keravalle?
En sano kyllä eikä ei koska en halua stalkkereita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773688::O Keravalle?
2½ viikkoa siihen, kun koulut taas alkaa. Tajusin sen tänään ja järkytyin.
Jumaleissön, eihän kesä oo vielä ehtinyt edes kunnolla alkaa |O
No on sulla työ![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773694:En sano kyllä eikä ei koska en halua stalkkereita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773702:Hyvä työ onkin, pullaa ja kaffetta talon puolesta päivittäin mahan täydeltä
Nam nam, mä voisin tulla keittelee kahvia sinne ja leipoo pullaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773714:Sää leivot vain joulutorttuij, paheksun
Pöh. Jouluna mulla on sulle joulukuva, muista.
Mut joo mitäs radikaaleja muutoksia tässä pitäis/kannattaisi/voisi tehdä?????
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773728:Muistan, mut sä et kuitenkaan muista
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773731:Kouluttaudu helpompiin hommiin
Mut joo mitäs radikaaleja muutoksia tässä pitäis/kannattaisi/voisi tehdä?????
Itsekin mietin samaa. Enkä ole oikein keksinyt mitään ratkaisua. :|
Ei sen pitäis olla niin vaikeeta, mut se on vaan. Millä alalla sä oot?
Vaihtaisko joku mun kaa työpaikkoja
Tällasena päivänä sitä vois vaikka harkita. Aloitin työt aamulla, vartin päästä vois lopetella.
Ja siis mikä loma? Edellisestä on niin kauan, etten ole ihan varma tiedänkö koko sanan merkitystä.
Tällasena päivänä sitä vois vaikka harkita. Aloitin työt aamulla, vartin päästä vois lopetella.
Ja siis mikä loma? Edellisestä on niin kauan, etten ole ihan varma tiedänkö koko sanan merkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773780:Loma, se on se ansaittu lepotauko useimiten kesäaikaan