mistä kiva uimapuku naiselliselle naiselle kokoa 54-56?

Oman ostin Ellokselta, juuri mekkouimapuvun, mutta meni huonoksi tosi nopeaan.
Kävin uimahallissa kolme kertaa viikossa, ja puku meni alle 6kk läpinäkyväksi.

Seuraavan ostin alusvaatteliikeestä, on kestävä ja tukee kroppaa.

Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26775085:
itse olin vuosi sitten kokoa 64

Vau, millä tavalla olet laihduttanut? Uikkareita olen tilannut Klingelistä, aika kalliita, muttalaadukkaita. Siellä on myös usein alennuksessa uikkareita.

Juu ei kannata ainakaan biksuja laittaa :D mut muuten näyttää varmaan hyvältä sellanen, missä on kaarituet...lu ryhtiä. Ja ehdottomasti koko uimapuku. Ja mun mielestä ei sellasta uimapukua, missä on helmat koska jotenkin se vie pituutta pois jaloilta...tämä siis vaan mun huomio.

Juu ei kannata ainakaan biksuja laittaa :D mut muuten näyttää varmaan hyvältä sellanen, missä on kaarituet...lu ryhtiä. Ja ehdottomasti koko uimapuku. Ja mun mielestä ei sellasta uimapukua, missä on helmat koska jotenkin se vie pituutta pois jaloilta...tämä siis vaan mun huomio.

Minunkin mielestä ne helmalliset on kamalia, ihan kuin olisi joku ballerina. Ja miks reidet pitäs peittää?? jos joku ei kestä katsoa, voi katsoa muualle! Kaarituet on hyvät, sellaisia itsekin etsin. Mutta on vaikea löytää, oska selkäni on pitkä, niin uikkarin pitäs olla pitkää mallia, että kaarituet on kohdillaan.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Sanna";26775186]Minunkin mielestä ne helmalliset on kamalia, ihan kuin olisi joku ballerina. Ja miks reidet pitäs peittää?? jos joku ei kestä katsoa, voi katsoa muualle! Kaarituet on hyvät, sellaisia itsekin etsin. Mutta on vaikea löytää, oska selkäni on pitkä, niin uikkarin pitäs olla pitkää mallia, että kaarituet on kohdillaan.[/QUOTE]

Juu tiedän ton tunteen, että kaarituet ei osu kohdilleen uikkareissa!!! :) siks mulla onkin biksut

[QUOTE="sanna";26775111]Vau, millä tavalla olet laihduttanut? Uikkareita olen tilannut Klingelistä, aika kalliita, muttalaadukkaita. Siellä on myös usein alennuksessa uikkareita.[/QUOTE]ihan ruokavaliolla ja liikkumalla. en ole tehnyt mitään poppaskonsteja, herkkuja olen syönyt jos on tehnyt mieli. mutta ei nykyään edes tee mieli.

Cellbes, Ellos ja paikallinen Prisma :)

Mulla on sekä sellainen hame-mallinen uikkari, että sitten vesijuoksuun tämän tapainen
images

Mulla on se Elloksen musta uimapuku jossa on valkoiset reunukset, merkki taitaa olla Miss Mary. Oli hintava, mutta on palvellut jo monta vuotta hyvänä. Mä käyn uimassa uimahallissa 2-3 kertaa viikossa, ja perusuimapuvut tosiaan kuluu tosi nopeasti läpinäkyväksi, kuten joku tuossa jo ylempänä sanoi. Tämä on kestänyt hyvänä, ja saa vielä lisäaikaa siitä, että siinä on kaksi kerrosta kangasta päällekkäin (uimapukuosa+mekko-osa), niin läpinäkyvyyskään ei ole ongelma.

Yhteistyössä