H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tunne yhtäkään tuollaista tupakoitsijaa.
No en minäkään. Mutta kaikkihan sen tietää, että tupakointi tekee ihmisestä demonin, joka vain kiusallaan haluaa saastuttaa viattomien kanssaeläjien ilmaa, menee tahallaan aina juuri silloin tupakalle, kun naapuri tuulettaa ja on muutenkin kaikinpuolin ihmiskunnan syöpä vailla vertaa.
Oi kyllä! Naapurin nainen istuu parvekkeellaan kokoajan polttamassa (viereinen talo). Meillä on tupakointi kielto parvekkeilla ja nämä savut tulevat suoraan lastenhuoneeseen, meidän makuuhuoneeseen ja ulkona vaunuihin. Ai että ottaa päähän.
Ja huom huom mä itse poltin 10 vuotta ennen kuin lopetin.
Ole huoleti ap, kyllä se keuhkosyöpä korjaa satoaan. Ennemmin tai myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;26776318:Jos naapurin tupakointi parvekkeella häiritsee, niin ostakaa purkki tai useampi hapansilakkaa, avatkaa parvekkeellanne ja lähtekää viikoksi reissuun. Isännöitsijälle ilmoitatte että jätitte parvekkeelle ruokaa valmistumaan perinteisin menetelmin että ei tarvitse mennä etsimään kuolleita asunnosta vaikka siltä haiseekin. Tupakoimattomille naapureille kannattaa toki kertoa että hekin osaavat lähteä evakkoon. Jos tupakoitsija valittaa, sanot sinun parveke, saat tehdä sielä mitä haluat.
Minä olin täysin samaa mieltä, kunnes muutin asuntoon, johon savu todella kulkeutuu. Enpä ole enää.Voi helevetti. Tupakka haisee ihan saakelin pahalle ja polttaminen on ääliömäistä mutta parveketupakointia paljon enemmän mua ärsyttää parveketupakoinnista valittavat ruikuttajat.
Ihan oikeesti.