Sinä, parveketupakoitsija.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cucumber
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tunne yhtäkään tuollaista tupakoitsijaa.

No en minäkään. Mutta kaikkihan sen tietää, että tupakointi tekee ihmisestä demonin, joka vain kiusallaan haluaa saastuttaa viattomien kanssaeläjien ilmaa, menee tahallaan aina juuri silloin tupakalle, kun naapuri tuulettaa ja on muutenkin kaikinpuolin ihmiskunnan syöpä vailla vertaa.

No en minäkään. Mutta kaikkihan sen tietää, että tupakointi tekee ihmisestä demonin, joka vain kiusallaan haluaa saastuttaa viattomien kanssaeläjien ilmaa, menee tahallaan aina juuri silloin tupakalle, kun naapuri tuulettaa ja on muutenkin kaikinpuolin ihmiskunnan syöpä vailla vertaa.

Eihän ne käy lainkaan tupakalla jos naapurit ei oo kotosalla. Oon kuullut tästä tupakoitsijoiden juttuja tupakkaringeissä.

Hitto kun alko tehä mieli tupakkaa, täytyypä mennä partsille..

Kerrostaloasuminen on OMA VALINTA, kukaan ei siellä pakota asumaan. Ja siellä nyt joutuu sietämään epämukavuutta naapureilta (ääniä, kuraa, bileitä, trafiikkia pihalla, grillauksen hajua, tupakanhajua..)

Ap on hyvä ja muuttaa pois kerrostalosta, jos ei sitä elämää siellä kestä. Selvästi et onnellinen juuri siellä ole, kun kurkku perseessäsi vihaat naapuria. Tuollaista kielenkäyttöäkö lapsillesi opetat?

Oi kyllä! Naapurin nainen istuu parvekkeellaan kokoajan polttamassa (viereinen talo). Meillä on tupakointi kielto parvekkeilla ja nämä savut tulevat suoraan lastenhuoneeseen, meidän makuuhuoneeseen ja ulkona vaunuihin. Ai että ottaa päähän.

Ja huom huom mä itse poltin 10 vuotta ennen kuin lopetin.

Oi kyllä! Naapurin nainen istuu parvekkeellaan kokoajan polttamassa (viereinen talo). Meillä on tupakointi kielto parvekkeilla ja nämä savut tulevat suoraan lastenhuoneeseen, meidän makuuhuoneeseen ja ulkona vaunuihin. Ai että ottaa päähän.

Ja huom huom mä itse poltin 10 vuotta ennen kuin lopetin.

Miten ne seinän läpi tulee?
Eikö tuolle naiselle olisi voinut käydä sanomassa, ehkä sopia jotkut ajat millon olisi savutonta aikaa?

[QUOTE="vieras";26776223]Sit kun nämä tupakoitsijat kulkee happipullojen kanssa joka paikkaan, mennään tarjoomaan niille sätkiä, että vieläkö maistuu. Jotta polttakaa nyt perkele viimeiseen hengenvetoonne asti :D[/QUOTE]

Ja kun ylipainoiset ihrakasat saavat viidettä sydänkohtaustaan, mennään tarjoamaan makkaraa ja pullaa, että vieläkö maistuu. Syökää nyt kunnes kuolette ihroihinne. :D

• Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="vieras";26776223]Sit kun nämä tupakoitsijat kulkee happipullojen kanssa joka paikkaan, mennään tarjoomaan niille sätkiä, että vieläkö maistuu. Jotta polttakaa nyt perkele viimeiseen hengenvetoonne asti :D[/QUOTE]
smokingwarning_460.jpg

Niinhän ne tekköö!
Vaikka kurkkuun puhkaistun reiän kautta, jos nielukin on turmeltunut...

[QUOTE="trolli";26776169]Miten ne seinän läpi tulee?
Eikö tuolle naiselle olisi voinut käydä sanomassa, ehkä sopia jotkut ajat millon olisi savutonta aikaa?[/QUOTE]

Eihän ne seinän läpi tule, mutta pitää pitää ikkunoita auki tietenkin välillä kun on niin kuuma. Makuuhuoneessakin on vain yksi pieni ikkuna. En ole nähnyt sitä naista muuten kuin nopeasti parvekkeella. Asuu siis eri talossa. Se on vaan että täällä on kielletty parveke polttaminen..

[QUOTE="trolli";26776245]Ja kun ylipainoiset ihrakasat saavat viidettä sydänkohtaustaan, mennään tarjoamaan makkaraa ja pullaa, että vieläkö maistuu. Syökää nyt kunnes kuolette ihroihinne. :D[/QUOTE]

Tottakai :D

Jos naapurin tupakointi parvekkeella häiritsee, niin ostakaa purkki tai useampi hapansilakkaa, avatkaa parvekkeellanne ja lähtekää viikoksi reissuun. Isännöitsijälle ilmoitatte että jätitte parvekkeelle ruokaa valmistumaan perinteisin menetelmin että ei tarvitse mennä etsimään kuolleita asunnosta vaikka siltä haiseekin. Tupakoimattomille naapureille kannattaa toki kertoa että hekin osaavat lähteä evakkoon. Jos tupakoitsija valittaa, sanot sinun parveke, saat tehdä sielä mitä haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;26776318:
Jos naapurin tupakointi parvekkeella häiritsee, niin ostakaa purkki tai useampi hapansilakkaa, avatkaa parvekkeellanne ja lähtekää viikoksi reissuun. Isännöitsijälle ilmoitatte että jätitte parvekkeelle ruokaa valmistumaan perinteisin menetelmin että ei tarvitse mennä etsimään kuolleita asunnosta vaikka siltä haiseekin. Tupakoimattomille naapureille kannattaa toki kertoa että hekin osaavat lähteä evakkoon. Jos tupakoitsija valittaa, sanot sinun parveke, saat tehdä sielä mitä haluat.

Haha tuli mieleen kerran nuorena kun asuin vielä äidin kanssa kerrostalossa. Naapurin miehellä oli tapana tuoda kalaa meille jos oli saanut ongella. Lähdettiin moneksi viikoksi kesällä lomalla niin tämä mies oli heittänyt kalat meidän parvekkeelle. Siellä ne oli muhinut varmaan kolme viikkoa ja ihan järkyttävä haju koko pihassa sen takia :D

Minä en tupakoi, mutta olen tyytyväinen siihen, että tupakoivat tekevät sen parvekkeellaan. Miksikö?
Tiedän että on edes joku suunta asunnossa, jossa voin tuulettaa (juurikin se ulko-oven puoleinen)
Ei tarvitse haistella sitä hajua myös rappukäytävässä.
Tupakoivat laiskat tupakoisivat myös sisällä (jos parvekkeella tupakointi kiellettäisiin) ja niimpä haju kulkeutuisi myös minun asuntooni vaikka kuinka tuulettaisin.

Minua häiritsisi paljon enemmän tupakan katkun rappukäytävässä (josta se tulisi ehkä myös asuntooni halusin tai en), se ramppaus rappukäytävässä, oven kolistelu vähän väliä, molemmista suunnista tuleva tupakan haju kuin se, että voin sulkea ikkunat parvekkeen puolisesta kämpästä.

Voi helevetti. Tupakka haisee ihan saakelin pahalle ja polttaminen on ääliömäistä mutta parveketupakointia paljon enemmän mua ärsyttää parveketupakoinnista valittavat ruikuttajat.
Ihan oikeesti.

• Tykkää
Reactions: Joxu ja Lex
[QUOTE="vieras";26776007]Varmaan aika moni muukin polttaa kuin tuo ko. tupakoitsija... mutta eipä se tietysti auta, jos ja kun se pää on siellä perseessä niin siellä se myös pysyy...[/QUOTE]

Niin että turha mennä sanomaan mitään, kun ei ne kumminkaan kuuntele, vai? Jos jonkun tietyn tupakoitsijan tupakointi häiritsee, eikö olisi järkevintä mennä kyseiselle henkilölle puhumaan asiasta? Pelkkä valitus kaksplussalla tuskin auttaa yhtään mitään.

[QUOTE="vieras";26776405]Minä olin täysin samaa mieltä, kunnes muutin asuntoon, johon savu todella kulkeutuu. Enpä ole enää.[/QUOTE]

Turhasta kitiset sinäkin, ala itsekin polttaa niin et huomaa enää koko hajua :)

Yhteistyössä