onko mulla kuumetta vai oonko luulosairas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä se on se kuumeen raja aikuisella, että "voi jäädä pois töistä?" Minulla ei ole ollut kuumetta pitkään pitkään aikaan ja nyt mittari näyttää 37 ja olo on jokseenkin kamala. Päätä särkee ja se on ihan täynnä räkää, lisäksi ihan mahdottoman vuotava nuha. Kauhulla mietin huomista jos on vielä samanlainen olo niin raahaudunko töihin vai lääkäriin, nauraako tohtori mut sieltä ulos?
Normaalilämpö on suunnilleen 36.3 eli siksi varmaan tuntuu nyt jo noinkin pieni nousu.

On se kuumetta. Mäkin olen aina sairaana, jos lämpö menee 37 tai yhtään yli. Mulla on viime talvena pitkään lämpö 37.5 ja lääkäri sanoi, että selvää lämpöä..tutkittiin mykoplasmaa, vaikkei se nyt tähän liity.

Ja ei kuumetta tarvitse olla, voidakseen olla töistä pois. Flunssa voi olla hirveä muutenkin ja typeräähän se olisi töihin mennä muita tartuttamaan.

näin mäkin ajattelin, mutta meillä on niin vmäinen pomo että se varmaan vetää herneet neään jos jään pois.
..itse taas kilahtaisin jos omassa päiväkodisa ois näin hyväkuntoinen päiväkodintäti..

Yhteistyössä