Relaatio 31 :)

Minun jumit, auttakaa jos tiiätte :)

Jääkiekkoruutu:
j..kiek.. 15+4

kirjallisuusruutu:
kirj... ylöspäin 7+3
ja tuosta edellisestä ylöspäin 6+4, yhistyy siihen r....// 7+3 on italialainen kirjailija ja toinen sen kuuluisin kirja, jossa on tuo r... sana ensimmäisenä osana.

sitte se 17 alavasemmalla joka yhdistyy moneen sanaan, mulla siis on nämä kaikki sanat mutten tuota keksi. // tää on sellainen paikka, jossa noita on esitetty tai on olleet siellä töissä. Viimeinen osa on toi te....

vaateruutu:
suk..h.. 16
tse.. 8
ho.. ja t.ho... välistä se 7 // en tiedä miten liittyy noihin sanoihin... sellainen one-piece
ta.t 15 (yhistyy m...) //missä tää on? jos se 15 + 5 niin se on yksi hahmo siinä kirjassa... löytyy ta.t - wikistä

pu.. vasemmalle 8 // loppuu ...pu ja liittyy hyvin olennaisesti siihen toisen puolen sanaan.
ja me... 6+3+1

kotimainen elokuva:
vak...y.. 6 // mä sain sieltä toiselta puolelta... kirjailijan nimen toinen osa.
juh.... 15 // tää on sellainen viihdepaikka mihin ennen vanhaan aina mentiin ko. ajankohtana.

posti:
yläoikealle 12
ki... 5+4
la..oh.. 14
ky..pö.. 5+6

Auttakkaa jos tiiätte, kiitos :) Ja multa voi kysyä apuja muihin :)

Siinä jotain... en tajua tota mikä nyt jää siihen la... sa...:n ja ju...pa...:n väliin kotimaisessa elokuvassa. Osaisitko auttaa vielä tässä?
Muut jumit taitaa olla samoja....

[QUOTE="henri";26811284]Siinä jotain... en tajua tota mikä nyt jää siihen la... sa...:n ja ju...pa...:n väliin kotimaisessa elokuvassa. Osaisitko auttaa vielä tässä?
Muut jumit taitaa olla samoja....[/QUOTE]

Näyttelijä, muista että lokuvasta on myöhempikin versio.

[QUOTE="henri";26811284]Siinä jotain... en tajua tota mikä nyt jää siihen la... sa...:n ja ju...pa...:n väliin kotimaisessa elokuvassa. Osaisitko auttaa vielä tässä?
Muut jumit taitaa olla samoja....[/QUOTE]

kiitos, autoit paljon! Sitä housujen seiskaan en tajunnu, ja sitte se pu.. 8, nii mulla ei oo sitä toisen puolen 5-sanaakaan.

Ja tuo on suomalainen miesnäyttelijä, etunimi on H-P

[QUOTE="Eva";26811364]purin tuon vaateruudun 3 sanan vajauksen siten että etsin ensin tsek 8 sanan joka löytyy tsek wikistä (ei ole värillinen sana tms,joudut käymään tsek wikiä sana sanalta läpi). tämän jälkeen eräs maan nimi ja sen jälkeen yhdistelet ja googletat sukkis ja maa ja pian hoksaat mikä se 16kirj onpi.[/QUOTE]

Mä en tajua tätä vihjettä. Oon lukenut sana sanalta koko tsek wikin, mutta en löydä puuttuvaa sanaa.. ellei se sitten oo joku ihan random esim. verbi tms. ei oleellinen sana, mitä kyllä hieman epäilen, että olisi sellainen..

Lisäksi en tajunnut aiemmin tullutta vihjettä siitä ho.. ja t.ho... välistä 7 kirjaimisesta sanasta. Miten sen voi löytää, jos se ei liity noihin muihin sanoihin???

kiitos, autoit paljon! Sitä housujen seiskaan en tajunnu, ja sitte se pu.. 8, nii mulla ei oo sitä toisen puolen 5-sanaakaan.

Ja tuo on suomalainen miesnäyttelijä, etunimi on H-P

no tuo one-piece on niin selvä vihje, että kyllä sen pitäis löytyä... etsii etsii ;)
pu... 8 on eräs tällainen pu... toiselle puolelle tuleva 11 on vihjaistu tosi selkeästi jo aiemmin, ja toi 5 on se mitä siihen "heitossa" tehdään.

oisko posti-ruutuun apuja?
ki... 6 ja 5 +4
vasen yläkulma 5
pa... ja po...ja...:n väliin 7 ja siitä 10
pääsanasta 12 oikealle ylös
po...me ja po...le... väliin 14
po...cr... 9 ja 16
la...pö.....9
y..ra.... 10 ja siitä 14

[QUOTE="henri";26811637]no tuo one-piece on niin selvä vihje, että kyllä sen pitäis löytyä... etsii etsii ;)
pu... 8 on eräs tällainen pu... toiselle puolelle tuleva 11 on vihjaistu tosi selkeästi jo aiemmin, ja toi 5 on se mitä siihen "heitossa" tehdään.

hehee, joskus ei vaan tajua vaikka ois kuinka yksinkertasia :DD keksin nyt kuitenkin

oisko posti-ruutuun apuja?
ki... 6 ja 5 +4 tuota 5+4 mullakaan ei oo, mutta 6 on ammatti joka liittyy kirkkoon
vasen yläkulma 5
pa... ja po...ja...:n väliin 7 ja siitä 10 Mitäs ne pa ja po on? ihan yleisesti?
pääsanasta 12 oikealle ylös
po...me ja po...le... väliin 14
po...cr... 9 ja 16 Mikämikä tämä on? mullei oo tätä
la...pö.....9 mikä tämäkään on?
y..ra.... 10 ja siitä 14[/QUOTE]

multa puuttuu näköjään iteltäki vielä jotain olennaista :D

täällä taas ketjun just lukeneena.
tilanne on ok 4 11
ok 8 11
12 13 14

tiedän jo muutamia sanoja ,kiiitos teidän, mut mulla ei ole vielä niihin paikkaa :D

kysysin vaikka apuja
KOTIMAINEN ELOKUVA
Annelle jatkoja ,kumpikin uupuu..

LOST
oikeelle pääsanasta 7 ja siihen yhdistyvä 4+5

KIRJALLISUUS
pääsanasta oikeelle 8 ja ylös 10

täällä taas ketjun just lukeneena.
tilanne on ok 4 11
ok 8 11
12 13 14

tiedän jo muutamia sanoja ,kiiitos teidän, mut mulla ei ole vielä niihin paikkaa :D

kysysin vaikka apuja
KOTIMAINEN ELOKUVA
Annelle jatkoja ,kumpikin uupuu..
Tuo Anne on yhen tv-ohjelman hahmo (6+3) siinä on kaks naista ja se vesa.
siitä tulee myös sen annen näyttelijän nimi
ja sitte tulee yks anne ......., löytyy helpommin toista kautta se sukunimi

LOST
oikeelle pääsanasta 7 ja siihen yhdistyvä 4+5
Tuo 4+5 on lostin näyttelijä ja tuo 7 on yks sen keskeisimmistä jaksoista

KIRJALLISUUS
pääsanasta oikeelle 8 ja ylös 10
oikealle 8 on alias
ja ylös 10 on se ammatti joka liittyy todella olennaisesti kirjallisuuteen

toivottavasti on apua :)

[QUOTE="henri";26811637]pu... 8 on eräs tällainen pu... toiselle puolelle tuleva 11 on vihjaistu tosi selkeästi jo aiemmin, ja toi 5 on se mitä siihen "heitossa" tehdään.[/QUOTE]

Kun ymmärtäis tuon vihjeen, mutta kun ei ymmärrä. Lisää selvitystä, please.

vihjaisko kukaan mikä on se lost-ruudun te.. har... oikealle lähtevä 3+6+8? ja sitte sko... lähtevät 10+10 ja 6+2? :)

Te ha niminen henkilö esiintyy eräässä elokuvassa, tämä on sen elokuvan suomenkielinen nimi (v:lta 1942).

Sko 6+2 on kunkku, siitä voi päätellä 10+10.

Lostista puuttuis enää pu..:n ja ve..ha:n väli?

Viimeksi muokattu: