Relaatio 31 :)

[QUOTE="Sanni";26813166]Jotain löytyy minulta. Pystytkö tarkentamaan kohtaa mitä voisi vinkata?[/QUOTE]

no kaikki kirjailijasta lähtevät ,esim. 7+3 ylöspäin, 5+8 yläviistoon vasuriin ja 5+8 yläviistoon oikeelle.

no kaikki kirjailijasta lähtevät ,esim. 7+3 ylöspäin, 5+8 yläviistoon vasuriin ja 5+8 yläviistoon oikeelle.

7+3 Italialainen kirjailija. Sukunimi on lähes kuin yksi kenkämerkki kun siitä poistaa yhden c-kirjaimen.

Vasuriin lähtevä puuttuu minulta myös.

5+8 oikealle tämä suomalainen kirjailija tunnetaan erityisesti sotakirjoistaan ja eräästä nuortenkirjasarjastaan. Tuossa sarjassa seikkailee koiran ja petoeläimen sekoitus. Tämän eläimen nimi on kolme kirjaiminen.

saisinko apua:

lost-ruudun J.L. 6 vasemmalle
pohjois-karjala-ruudun nur... 20 väliviivallinen, luulen että tiedän mitä siihen tulee, mutta en saaoikeaan muotoon
kotimainen elokuva ruudun H.V. 6

muutakin puuttuu mm. posti ruudun vasenta kulmaa ja sukkikset ym.

saisinko apua:

pohjois-karjala-ruudun nur... 20 väliviivallinen, luulen että tiedän mitä siihen tulee, mutta en saaoikeaan muotoon

lost: katso edellisen täsmennyssivu ja sieltä kaikki vaihtoehdot läpi
p-karjala: löytyy kyllä kun hetken wikität, pitää muistaakseni hieman päätellä sitä oikeaa muotoa (tulee kyllä wikissäkin parin klikkauksen takaa)
kot. elokuva: se on sen tunnetuin hahmo

saisinko apua:

toi nur 20 väliviivallinen löytyy nurmes wikistä, pitää vaan sen viivan jälkeisen yhdyssanan vika sana muuttaa erimuotoon.

ja se oikea kulma aukeaa minusta helpoiten sen "ei-kisälli postijohtajan" kautta. mä laitoin ton meinaan wikin hakuun ja sieltä listaehdotuksista bongasin mielenkiintoisia juttuja :D

Ne muut mulla olikin jo auki toista kautta :D Ja tuon mitä kysyin niin hokasin kans ite heti perään. :D

ENää ei puutu kuin:

JÄÄKIEKKO 15+4
POSTI po..le.. ja po..me.. välistä 14
po..pa..ja.. 5 ylös ja siitä 5+4 sinne ki.. päin
VAATE su... 15 ja tse.. 8

Nää kun saa, niin pääsee nukkuun! :D

Ne muut mulla olikin jo auki toista kautta :D Ja tuon mitä kysyin niin hokasin kans ite heti perään. :D

ENää ei puutu kuin:

JÄÄKIEKKO 15+4
POSTI po..le.. ja po..me.. välistä 14
po..pa..ja.. 5 ylös ja siitä 5+4 sinne ki.. päin
VAATE su... 15 ja tse.. 8

Nää kun saa, niin pääsee nukkuun! :D

tuo löytyy kyllä pos..le.. wikistä suoraan :)

anna mulle vihje mikä on pos..cr.. alas 16 ? =)