Mikä kumma mun vasemmassa takareidessä, alapään toisella puolella ja nivusessa oikeen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikähän nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikähän nyt

Vieras
Alkoi eilen takareidestä ja pakaran alaosassa sellainen kihelmöivä "kipu" ja kuumotus ja kutina. Mitään siinä ei näy ja tuntuu välillä kuin olisi tunnotonkin.Tuntuu myös alapäässä( vasemmalla puolella) ja nivusessa painon tunteena ja sellaiena väsymisenä ( en osaa selittää paremmin.
Osittain nilkan etuosassa myös tuntuu kihelmöintiä. Jalassa oli yllättäem jotain oranssihkoa väriäkin ja en tiedä yhtään mistä se olisi tullut.Sitä oli sii niin,että näkyi eikä lähtenyt pesussa kunnolla pois. Voi olla tietty että ei liity tähän mitenkään kun olen kävellyt nurmikolla, vähän,mutta kuitenkin paljain jaloin

Osaisiko joku auttaa tai sanoa msitä voisi johtua?

Jousut jhakaa ja se tuntuu ikävälle, iho niin kuin hellä. Paikallaan ollessa ei tunnut ihosssa mtään ja vaivatkin häviää. Tämä lähinnä paikallaan seisten,mutta istualtaan tuntuu

[QUOTE="vieras";26815260]Iskias? Tosin siinä ei tietääkseni tule värimuutoksia.[/QUOTE]

Hups, tosin kihelmöivä kipu viittaa ihonjuttuun. Kuvittelin kivun toisenlaiseksi kun puhuit tunnottomuudesta.

Ei ku ihan oikeasti, ota nyt se luuri käteen ja soita tk:een. Vaikka kuinka kuvailet vaivaa täällä, et saa oikeaa/lopullista diagnoosia.
Mä en ymmärrä, että jos on kyse omasta terveydestä, niin yllättävän monet luottaa täältä saatuun diagnoosiin...

Ei ku ihan oikeasti, ota nyt se luuri käteen ja soita tk:een. Vaikka kuinka kuvailet vaivaa täällä, et saa oikeaa/lopullista diagnoosia.
Mä en ymmärrä, että jos on kyse omasta terveydestä, niin yllättävän monet luottaa täältä saatuun diagnoosiin...

No en mä sinne nyt soita. Olen menossa huomenna lääkärille muusta asiasta ja kerron sille

Yhteistyössä