M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä; Tytsi on säälittävä. En usko hänen koskaan saavan parisuhdetta.Siis joiden kirjoitukset ja mielipiteet poikkeavat valtavirrasta?
Tytsi -89 on outo
Ymmärrän: olet aika ruma ja kaikin puolin outo. Hengaile siis mammapalstalla.Oho, ihana kohteliaisuus! :O :flower: Mua on aina pidetty kauhean taviksena. Ihanaa olla vähän outo.![]()
Onko täällä valtavirtaa?
Tytsihän ON outo ja säälittäväkin.Siis joiden kirjoitukset ja mielipiteet poikkeavat valtavirrasta?
Tytsi -89 on outo
Oho, ihana kohteliaisuus! :O :flower: Mua on aina pidetty kauhean taviksena. Ihanaa olla vähän outo.![]()
Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26820605:Tervetuloo omituisten otusten kerhoon
[video=youtube;Sq-rswNGFis]http://www.youtube.com/watch?v=Sq-rswNGFis[/video]
Tuo nuoruuteen jämähtäminen onkin mielenkiintoista. Onko se hyvä vai huono. Kaikkihan haluais olla ikinuoria. Aloin miettiä olenkohan minäkin jämähtänyt nuoruuteeni. Tukkatyyli on ollut sama viimeiset 10 vuotta ja kai pukeudunkin melko samalla tavalla kuin parikymppisenä.
Ihanaa, tämä on siis rumien ja outojen kerho?Muista, että _sinäkin_ palstailet mammapalstalla.
Noo... se nyt näyttää semmoselta vanhanaikaiselta ja yrittää pukeutua 'nuorekkaasti', mikä ei tosiaankaan sovi hänelle.Saanko uteliaisuudesta kysyä, millä tavalla jämähtänyt nuoruuteensa?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26820682:on on. mä pääsen mukaan. :xmas: