ClearBluen testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietteliäs"

Vieras
Sain selkeän haamun clearbluen Plus testistä. Allaoleva kuva ei ole omani, mutta löysin netistä tällaisen, joka on aikalailla samanlainen kuin omani on (tuo alapuolella oleva kuva). Testissä on yhä samanlainen viiva.
Aijaa.com - 2798651

Kuinka monella on ollut haamu kuitenkaan olematta raskaana? Olen tehnyt testin 3vrk ennen menkkoja, joten kuinkahan paljon tuohon voi luottaa, olenko raskaava vai en?

Nuo tuollaiset vastaavat viivat oli mulla aina negatiivisia. Ja tuli tehtyä varmaan parikymmentä testiä niiden vuosien aikana kun kahta nuorimmaista koitettiin alulle.

Lopulta plussa olikin sitten sellainen iso, lihava plussa, jonka olisi nähnyt huoneen toiselta puolen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26842727:
Useammin testissä oli jokin epämääräinen viiva, kuin että olisi ollut selkeä negatiivinen.

Teitkö testiä etuaikaan?

Mulla on suojaamattomasta yhdynnästä (otin jälkiehkäisyn n.7h päästä) 10päivää aikaa...

Itselläni ei ole ikinä tullut ainuttakaan haamua mihinkään mutta en tosiaan ole testannutkaan ikinä etuaikaan näin..

[QUOTE="Mietteliäs";26842750]Teitkö testiä etuaikaan?

Mulla on suojaamattomasta yhdynnästä (otin jälkiehkäisyn n.7h päästä) 10päivää aikaa...

Itselläni ei ole ikinä tullut ainuttakaan haamua mihinkään mutta en tosiaan ole testannutkaan ikinä etuaikaan näin..[/QUOTE]

Tulihan niitä tehtyä varmaan jo viikko yhdynnästä :ashamed:
Mutta ei ne viivat olleet mitenkään siihen sidoksissa, kyseessä vaan on tosi huono testi mutta halpa ja saatavissa lähes kaikista apteekeista.

Mä sain tällaisen plussan clearbluella. Eli mun viivani oli melko haalea, mutta paksu.

Muut testit näytti tuossa kohtaa tällaista:

Eli kyllä mulle clearblue näytti näihin verrattuna ihan selkeän plussan jo heti alussa. Paha mennä tuommoisesta sitten sanomaan, että oletko vai etkö ole raskaana. Tee digitaalinen testi, sillä se selviää.

Yhteistyössä