Raskaana olevat deittaajat ihmetyttävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvaattekin jo kuka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvaattekin jo kuka?

Vieras
Naisten treffi-ilmoituksia lukiessa törmää välillä raskaana oleviin naisiin jotka etsivät miestä. Ei voi kun ihmetellä tilannetta - kyllä normaali naisella on mies jonka kanssa yhdessä odotetaan pienokaista.

Mitä jos mies ilmoittaisi treffi-ilmoituksessaan että " Minusta on kohta tulossa isä, sillä eräs nainen odottaa siittämääni lasta"?

Minkälainen mies lähtee tuollaiseen suhteeseen jossa nainen on raskaana jollekin ja minkälainen nainen kehtaa laittaa ilmoituksen raskaana ollessaan?

Ilmeisesti tuollaiseenkin joku mies lähtee mukaan.

[QUOTE="Timppa";26857461]Raskaana olevilta saa helposti pillua, ei kukaan muuta suhdetta moisten kanssa halua.[/QUOTE]

Jep :) itsekin aikanaan pistin raskaana ollessa ilmoituksen juurikln munanpuutteen takia

Normaali naisella ei todellakaan ole välttämättä miestä, jonka kanssa odotella pienokaista. Raskaana oleva nainen on edelleen nainen, ja ketä se haittaa, jos sinkku nainen tapailee miehiä??? Sinua? Ei ainakaan minua.

Ja millainen mies lähtee suhteeseen raskaana olevan naisen kanssa? Rakastunut mies. Ja millainen nainen kehtaa laittaa deitti ilmoituksen, vaikka on raskaana? Hyvällä itsetunnolla varusteltu nainen.

"Ei voi kun ihmetellä tilannetta - kyllä normaali naisella on mies jonka kanssa yhdessä odotetaan pienokaista."

hmm.. no toi. oonko mä sitten epänormaali, kun mun mies jätti mut tossa jokunen viikko sitten, ja mä olen viimesilläni raskaana?

Ehkä tollaisen tilanteen voisi kuvitella vaan, jos mies tietäisi ettei voi saada biologista lasta ja raskaana olevan naisen tuleva lapsi olisi jo valmiiksi ilman isää.

Onhan moni mies todettu tuhkikseksi ja sitten suhde on kariutunut, kun ei miehen kanssa voi saada lasta. Luulisi, että mies ottaisi sitten valmiiksi raskaana olevan, jolloin pääsisi leikkimään isiä heti lapsen syntymästä lähtien. Jos ei omaa kerta voi saada. Kyllähän jotkut miehet haluaisivat adoptoida lapsen, niin tuossa olisi helpompi tapa saada mukelo. Ei tarvita edes hurjaa paperisotaa.

Kaikilla "normaaleilla" naisilla ei ole miestä kenen kanssa "odotella pienokaista" ja jotkut niistä naisista kai kaipaavat (seksi)seuraa?

Henk.koht. mua ällöttää jos raskaana oleva paneskelee jonkun muun kuin lapsen isän kanssa, mut en mä ketään niin toimivaa paheksu kun ei kuulu mulle.
Enkä edes osaa sanoa miksi ällöttää, jotenkin ajattelen sen sikiön kautta tuon hassusti.

Tosi paljon on muuten miehiä, jotka haluavat lähteä treffeille (syömään, teatteriin jne.) raskaanaolevan kanssa :) Ja paljon, toooodella paljon miehet haluavat juuri silloin alkaa parisuhteeseen. Minusta se on hieman hassua, onko raskaanaoleva jotenkin houkutteleva (=hedelmällinen)? :)

Itse odotin viimeistä yksin ja halusin pysyäkin yksin, miehet eivät sitä oikein ymmärtäneet ;)

Naisten treffi-ilmoituksia lukiessa törmää välillä raskaana oleviin naisiin jotka etsivät miestä. Ei voi kun ihmetellä tilannetta - kyllä normaali naisella on mies jonka kanssa yhdessä odotetaan pienokaista.

Mitä jos mies ilmoittaisi treffi-ilmoituksessaan että " Minusta on kohta tulossa isä, sillä eräs nainen odottaa siittämääni lasta"?

Minkälainen mies lähtee tuollaiseen suhteeseen jossa nainen on raskaana jollekin ja minkälainen nainen kehtaa laittaa ilmoituksen raskaana ollessaan?

Ilmeisesti tuollaiseenkin joku mies lähtee mukaan.
Tähän tietysti voisi lisätä, että normaalilla miehellä on nainen,jonka kanssa odottaa pienokaista :whistle:

No siihen miksi mies ei mainosta omaa tulevaa isyyttään on varmaankin kaksi aika selkeää syytä:

1. Mies on joko hylännyt raskaana olevan tyttöystävänsä tai sitten hän on niin kamala, että hänet on heitetty pellolle. Jos kyseessä on yhdenyönjuttu niin ei osaa ehkäistä. (Eihän aina tilanne ole tällainen, mutta ensivaikutelma on.)

2. Naisen on mahdotonta peitellä sitä raskauttaan, mies saattaa pystyä jättämään koko lapsen salaisuudeksi.

Ja raskaana olevat naiset tuntuvat kelpaavan hyvinkin. Eikä sitä kaikille tarvi kelvata, kun juuri sille sopivalle.

Olen 39 vuotias liikenneonnettomuudessa ollut mies jolla vain ja ainoastaan jalat halvaantuneet eli onko tämä este ja löytyykö mulle täältä sitä omaa Rakasta Raskaana Olevaa naista Kuka haluisi joskus asua kanssani jopa saman katon alla

Yhteistyössä