Sain selville, että mies pettää ja nyt haudon kostoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliayna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta kostaminen pelehtimällä toisen miehen kanssa on huono idea, koska silloinhan ap asettautuu samalle tasolle kuin miehensä, jolloin on miehelle hyväksyttävää pettää kun vaimonsakin kerran pettää. Itse kostaisin ehkä jotenkin tosi kierosti, olemalla miehelle yli-ystävällinen, odottaen romanttisen illallisen kanssa ja kaivautuen sen kainaloon, vaikka samalla mielessä oksettais, ja rakastuneesti puhuisin miten ihanaa on että hän on uskollinen kun kuuli just kaveriltaan yhdestäkin miehestä, joka oli niin julma että petti. Kasaisin miehelle huonoa omaatuntoa kaikin tavoin miten mahdollista.

Toivottavasti sulla on joku jonka kanssa jutella, ap... Asiat kannattaa käydä läpi ja sitten mennä eteenpäin. :) Vihaa nyt, mutta älä takerru siihen.

Mun äiti oli koko elämänsä katkera kun isä petti häntä nuorena...He eivät eronneet ja äiti sanoi että hän oli antanut isälle anteeksi. Mutta ei, hän oli katkera, ja marttyyrimaisesti kertoi meille lapsille asiasta ja muistutteli isää pettämisestä. Ja siitä että oli antanut anteeksi. Ei näin...

[QUOTE="kyyhkynen";26856182]Minusta kostaminen pelehtimällä toisen miehen kanssa on huono idea, koska silloinhan ap asettautuu samalle tasolle kuin miehensä, jolloin on miehelle hyväksyttävää pettää kun vaimonsakin kerran pettää. Itse kostaisin ehkä jotenkin tosi kierosti, olemalla miehelle yli-ystävällinen, odottaen romanttisen illallisen kanssa ja kaivautuen sen kainaloon, vaikka samalla mielessä oksettais, ja rakastuneesti puhuisin miten ihanaa on että hän on uskollinen kun kuuli just kaveriltaan yhdestäkin miehestä, joka oli niin julma että petti. Kasaisin miehelle huonoa omaatuntoa kaikin tavoin miten mahdollista.[/QUOTE]

Kaikki me lopulta ollaan "samalla tasolla", eikä minusta tuo sun ehdotus ole yhtään kiltimpää kuin mitä mä ehdotin. Mä en edes pystyisi teeskentelemään.

Mutta kukin tavallaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja löhtö;26856535:
napautat kotinne ulko-oveen nastalla kiinni valokuvan tuosta akasta dildo pillussa ja sen alle ukon matkalaukun valmiiksi pakattuna.Lukko on tietenkin sarjoitettu uudelleen.Eiköhän ukkokin ymmärrä ..

Hmm... Vois antaa ulkopuolisille hieman huonon kuvan ap:stä? Kaikki kun ei tiedä minkänäkönen eukko talossa asuu.

• Tykkää
Reactions: Cazze ja Anatolia
Itse olen jo aikoja sitten päättänyt, että jos oma mies jäisi pettämisestä kiinni niin voila kosto olisi kova ja suloinen. Toimisin julmasti ja kylmästi ja harkiten. Lukot vaihtoon, kamat pihalle ja raha-asiat kerralla selviksi.
Ja olen niin julma, tunteeton ja kylmä, että pystyisen sen toteuttamaan silmääni räpäyttämättä. Kokemusta on, ja tiedän itseni.
Joten anna mennä vain! Mutta hoida taustat kuntoon, niin että hoidat hommat kerralla kotiin asti!

Mä sanoisin että miehen kamat ulos ovesta ja vaikka päälle joku niistä kuvista. Sitten vaan lukkojen vaihto ja puhelinnumeron vaihto salaiseksi. Ei mitään sirkustemppuja muiden miesten kanssa, sillä haavoitat vain itseäsi. Eli mies pihalle ja elämä jatkuu.

Panet miehesi kaveria ja vielä sillain, että jäätte rysän päältä kiinni, kun miehesi saapuu kotiin. Ja laita s-postiin ajastettu lähetys naisen miehelle kuvista ja viesteistä ;)

Yks idea, vaikka itse välttelisin kostoja vaikka mieli tekisikin!

[QUOTE="Lissu";26856765]Mä sanoisin että miehen kamat ulos ovesta ja vaikka päälle joku niistä kuvista. Sitten vaan lukkojen vaihto ja puhelinnumeron vaihto salaiseksi. Ei mitään sirkustemppuja muiden miesten kanssa, sillä haavoitat vain itseäsi. Eli mies pihalle ja elämä jatkuu.[/QUOTE]

Miksei? Mulla on ollut yksi mies mielessä jo pitkään, mutta aina olen työntänyt sivuun ne ajatukset. Ja tiedän, että se olisi kiinnostunut. Ainakin sekstaamisesta.

Hassua. Olen chattailyt parin miehen kanssa ja koittanut unohtaa hetkeksi tätä asiaa. Otan saikkua ke-pe ja sitten mietin, että mitä teen. Kenties huomenna pikkulauantaina Stadiin vähän viihteelle...

Tallenna kuvat jonnekin omaan tiedostoosi, minkä laitat vaikka pankin tallelokeroon.

Sitten kun mies tulee kerro rauhallisesti että asia on selvinnyt ja haluat eron. Ja sitten sanelet ehtosi. Kerrot miehelle että tallensit muutamia hänen arkaluontoisista kuvistaan mutta et niitä julkaise jos eron ehdot ovat sujuvat ja sinä pysyt hyvällä tuulella...

Siinähän mies sitten roikkuu lopun ikäänsä pienessä hirressä ja se lumppu myös... eihän sun tarvi niitä kuvia koskaan mihinkään käyttää, kunhan pelotteena.

[QUOTE="vieras";26857135]Joo ei todellakaan mitään kostoa vaan päinvastoin, nyt ap hemmottelet ihanaa miestäsi ja näytät kuinka paljon haluat hänet pitää. koska muuten saatat olla pian kokonaan ilman miestä :([/QUOTE]

Niin, välimuotoja ei ole tässäkään asiassa.

:headwall:

[QUOTE="hehe";26858015]Tallenna kuvat jonnekin omaan tiedostoosi, minkä laitat vaikka pankin tallelokeroon.

Sitten kun mies tulee kerro rauhallisesti että asia on selvinnyt ja haluat eron. Ja sitten sanelet ehtosi. Kerrot miehelle että tallensit muutamia hänen arkaluontoisista kuvistaan mutta et niitä julkaise jos eron ehdot ovat sujuvat ja sinä pysyt hyvällä tuulella...

Siinähän mies sitten roikkuu lopun ikäänsä pienessä hirressä ja se lumppu myös... eihän sun tarvi niitä kuvia koskaan mihinkään käyttää, kunhan pelotteena.[/QUOTE]

Ei ihminen kylläkään loppuikäänsä roiku hirressä vaikka jollakin (vihamielisellä) henkilöllä sen alastonkuvia olisikin. Tokihan sitä kerran joutuu käymään läpi sen ajatuksen, että ne nettiin saattaa levitä, mutta sitten täytyy vaan todeta, että rapatessa roiskuu.

Ap:lle ehdottaisin autostereoiden jumittamista tsetsereretselle. M.A. Numminen olisi jo liian Gestapoa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="ap";26857583]Miksei? Mulla on ollut yksi mies mielessä jo pitkään, mutta aina olen työntänyt sivuun ne ajatukset. Ja tiedän, että se olisi kiinnostunut. Ainakin sekstaamisesta.

Hassua. Olen chattailyt parin miehen kanssa ja koittanut unohtaa hetkeksi tätä asiaa. Otan saikkua ke-pe ja sitten mietin, että mitä teen. Kenties huomenna pikkulauantaina Stadiin vähän viihteelle...[/QUOTE]

Sietäisit pyytää anteeksi uhkailujasi. Minulta.

Minusta paras olisi se, että kun mies tulee matkalta kerrot hänelle, että olet miettinyt suhdettanne pidemmän aikaa ja todennut, että et halua enää jatkaa ja mielestäsi avioero on ainoa ratkaisu.

Näin miehelle jää kuva, että SINÄ haluat hänestä eroon. Pettämisestä en puhuisi mitään.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Jos olisin itse ap:n tilanteessa, kyllä käräyttäisin miehen räikeästi. Olisiko se sitten kosto? Ei haittaa vaikka olisikin, voihan sitä sitten myöhemmin katua mitä tuli tunnekuohuissaan tehtyä :saint:

[QUOTE="hehe";26858015]Tallenna kuvat jonnekin omaan tiedostoosi, minkä laitat vaikka pankin tallelokeroon.

Siinähän mies sitten roikkuu lopun ikäänsä pienessä hirressä ja se lumppu myös... eihän sun tarvi niitä kuvia koskaan mihinkään käyttää, kunhan pelotteena.[/QUOTE]

Kiristäminen on kylläkin laitonta...

Nii...

Muistan kun eksäni kärähti pettämisestä. Hänen ja suhdenaisensa selitys oli että kun he ei vaan voinut tunteilleen mitään...niin mun olis pitänyt ymmärtää. Mutta en määkään sitte voinut tunteilleni mitään. Ja suututti aika lailla, niin kyllähän mä vähän kaamea siinä olin eron aikoihin.

Mutta olen sittemmin kymmenessä vuodessa rauhoittunut. Hyvä se oli että siitä paskasta eroon pääsin. Mutta niin kauan se sattui kun tartti surra sitä että se mies ei sitten ollutkaan se mies miksi häntä luulin.

Tässä kosto naiselle:

Laittaisin tuolle naiselle mailia omasta sähköpostistani, liitteeksi nuo kuvat ja tekstiksi;
Ellet tee tästä loppua jollain todella inhottavalla tavalla, niin nämä kuvat päätyvät nettiin ja miehellesi tieto mistä nämä on löytynyt, jos mainitset henkilölle XXXXX jotain tästä viestistäni, niin nämä kuvat päätyvät nettiin ja miehellesi.

Yhteistyössä