Sain selville, että mies pettää ja nyt haudon kostoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliayna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiristäminen on kylläkin laitonta...

Siksi se täytyykin tehdä tyylikkäästi. Kuvia ei kannata esitellä ollenkaan, mainita vaan että tallessa ovat. Sehän voi olla vaikka vihaisen naisen valhe! Ja vaatimuksia ei sovi esittää, vihjata vaan että olisi varmasti kaikille suotavaa päästä kaikkia miellyttävään, varsinkin minua petettyä naista miellyttävään neuvottelulopputulokseen.

Mä käräyttäisin tuon naisen miehelleen ja oman miehen pistäisin vaan pihalle. Kun herra tulisi työmatkalta, olisi tyhjä koti odottamassa tai sitten hänen kamansa siinä pihalla. Tulostettu dildokuva matkalaukun päällä ja kuvaan vielä teksti "Tervemenoa".

[QUOTE="hehe";26858232]Siksi se täytyykin tehdä tyylikkäästi. Kuvia ei kannata esitellä ollenkaan, mainita vaan että tallessa ovat. Sehän voi olla vaikka vihaisen naisen valhe! Ja vaatimuksia ei sovi esittää, vihjata vaan että olisi varmasti kaikille suotavaa päästä kaikkia miellyttävään, varsinkin minua petettyä naista miellyttävään neuvottelulopputulokseen.[/QUOTE]

Minua niin maan ärsyttää kaikki tuollainen vihjailu ja kiristäminen, että toteaisin varmaan, että "Rouva on hyvä vaan ja postaa revaa ympäri nettiä." En nyt ole kuvatunlaisessa tilanteessa ollut minään osapuolena, mutta muuten vaan avaudun.

Kosto(kin) tulisi hoitaa tyylikkäästi.

Myös minä laittaisin naisen alastonkuvat naisen miehelle viestin kera-> siinä tälle naiselle kosto hoituu ns.itsestään(kiinnijääminen, mahdollinen ero, häpeä ym.). Mihinkään kiristys juttuihin en todellakaan lähtisi, saatika naiselle viestittelisi mitään.

Ja oman miehen tavarat olisi ulkona odottamassa, kuvan tästä vieraasta naisesta laittaisin tavaroiden sekaan jotta miehelle ei koko totuus heti oven takana paljastuisi vaan saisi hetken miettiä mitä helv*ttiä on tapahtunut. Lukkojen vaihto jos mahdollista, soittoihin ei vastausta ym. ja kaikki muut yhteiset asiat mahdollisimman selviksi ennen miehen paluuta.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja Wolt
Miks se mies välittäis jos ap paneskelis jonkun toisen kanssa, kun mielenkiinto on jo jossain toisessa muijassa? Ei oo vaan vätys saanut erottua, mutta luultavimmin tuossa tilanteessa, jos löytäisi ap:n panemasta jotain toista, hän vaan ilahtuisi, että homma on paketissa ja pääsee vapaasti hässimään muita.

Kuvat naisen miehelle, jonka pitää saada tietää totuus vaimostaan.

Petturiäijän tavarat pihalle ilman selitystä, eiköhän se toinen nainen kerro mistä on kyse.

Ap, oliko sun miehellä siis vaan se yksi nainen ja sen kuvat, vai oliko kuvia useampia? Tuollaisella miehellä voi olla useita eri kuvakansioita koneella monesta eri naisesta...

"Tunnen itseni vahvaksi" ja kostosuunnitelmat eivät kuulu yhteen. Unohda koko ajatus kostosta ja ala käsittelemään eroa. Älä alennu mihinkään lapsellisuuksiin. Paras "kosto" on, että alat elämään omaa elämääsi etkä anna tuon miehen enää satuttaa sinua.

Se järkevämpi osa minusta sanoo että ole nainen ja elä mene samalle tasolle miehesi kanssa.

Se nainen osa minussa sanoo näin: Luin kerran jutun miehestä joka meni naimisiin ja kirkon jälkeen hääjuhlissa mies ilmaisi että katsokaa jokainen penkin alle. Penkkien alla oli kirjekuoret jokaiselle juhlassa olevalle ja kuoressa sisällä oli kuva morsiammesta sängyssä bestmanin kanssa. Mies totesi että nyt ei tarvitse kenellekkään selittää miksi haluan erota.
Joten se paholaisnainen minussa sanoo samaa, kunnon sukujuhlat paikalle kun mies tulee työmatkalta ja jokaiselle kuori naisesta. Kamat valmiiksi pakattuna ja eikun lentosuukko miehelles kun avaa kuoren.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Se järkevämpi osa minusta sanoo että ole nainen ja elä mene samalle tasolle miehesi kanssa.

Se nainen osa minussa sanoo näin: Luin kerran jutun miehestä joka meni naimisiin ja kirkon jälkeen hääjuhlissa mies ilmaisi että katsokaa jokainen penkin alle. Penkkien alla oli kirjekuoret jokaiselle juhlassa olevalle ja kuoressa sisällä oli kuva morsiammesta sängyssä bestmanin kanssa. Mies totesi että nyt ei tarvitse kenellekkään selittää miksi haluan erota.
Joten se paholaisnainen minussa sanoo samaa, kunnon sukujuhlat paikalle kun mies tulee työmatkalta ja jokaiselle kuori naisesta. Kamat valmiiksi pakattuna ja eikun lentosuukko miehelles kun avaa kuoren.

Olen vissiin ainoa, mutta moisessa tilanteessa - sori vaan - säälisin sitä morsianta ja häpeäisin moisen nolaajan puolesta silmät päästäni. Vaikkei pettäminen oikein olekaan.

Kuule on minullakin. Mutta ei se muuttanut, mitään, silloin aikoinaan kun kostoa haudoin jne. Pahensi vain asioita.

Niinhän siinä monesti käy ja minulla on kokemusta aiheesta. Mutta jos minua petettäisiin tässä avioliitossa ja olisi vastaava tilanne kuin aapeellä niin noin toimisin. Olen niin äkkipikainen että toimin ensin ja ajattelen sitten.

Niinhän siinä monesti käy ja minulla on kokemusta aiheesta. Mutta jos minua petettäisiin tässä avioliitossa ja olisi vastaava tilanne kuin aapeellä niin noin toimisin. Olen niin äkkipikainen että toimin ensin ja ajattelen sitten.

Minusta nuo on tuollaisia teoria-asteella hyviä juttuja, hauskoja leffoissa tai kirjoissa. Oikeassa elämässä aika kurjaa.

Itse en jaksaisi teeskennellä. Lähtisin/pakkaisin ukon kamat ja saattaisin kyllä käydä vaikka toisen miehen syliin kaatumassa, jos sellainen kiinnostaisi. En tietenkään pelkäksi kostoksi, mutta mitäs sitä pidättelemään jos erokin tulossa ;).

Jos ap:n mies ei olisi reissussa niin ap tuskin hautoisi kostoa vaan olis jättänyt miehen heti. Näin pitkään kun saa asiaa pohtia mielessään niin varmasti kosto aikeet pyörii mielessä.

Ootko ap lukenut kaikki viestit, myös lähetetyt? Onko sieltä selvinnyt tapaamisia tms? Tai missä ovat tavanneet?

Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntoa;26858839:
kaikilla ei mene samoin kuin sulla. joskus kostoajatukset auttaa. miksi haukut naisia ja mitä sun mielestä pitäisi tehdä?

Öö, haukun tässä ketjussa? Missä?
Joo, ei, kaikilla ei mene kuten mulla ja mä koen kostoajatukset muuksi kuin itse teoksi.

Mun mielestä tietyt kostot on väärin, muuten saapi tehdä "mitä haluaa".
Et tainnut lukea mun viestejä :)

Miksi kostaa sille naiselle? Sun mies on vastuussa teidän suhteesta, ei se nainen. Se vastaa itse omista teoistaan.

Helpottaako sun oloa muka yhtään juonia jotain kostoa asiasta kun voisit päästä irti suhteesta paljon aikuisemminkin?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä laittaisin niitä vieraan akan kuvia joka ikiseen puhelinpylvääseen, kaupan ilmotustaululle ja rappukäytävään. Sen jälkeen ukon kamat pihalle ja lukot vaihtoon. Kosto olisi todellakin suloinen.

Yhteistyössä