Muita ns. susirumia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei tää asia mua ole kauheasti häirinnyt silloin kun ei ollut lapsia, ja pystyin käyttämään aikaa meikkaamiseen yms, sain itsestäni ihan ihmisen näköisen värjäämällä hiuksia, käyttämällä korkkareita ja meikkaamalla ja laittamalla hiukset.

Mutta nyt kun olen kotona lasten kanssa, sellaiseen ei vain ole aikaa, eikä korkkarit toimi hiekkalaatikolla. Tiedän, ettei pitäisi välittää, mutta harmittaa nähdä oma naama peilistä tai valokuvista. Mietin, miten voinkin olla luonnostani noin ruma.

Olen nyt raskaana, enkä halua värjätä hiuksiani, joten oltuani tähän asti aina blondi, annoin nyt kasvaa oman värin. Ja se on melkein musta. Tämä siis mulla nyt siihen asti kunnes vauva syntyy, ehkä imetysajankin. Ei siinä muuten mitään, mutta mulla on todella valkoinen iho, ihan vaaleat silmät sekä valkoiset kulmat ja ripset, ja molemmat todella harvat. Sen lisäksi iho on huono, täynnä punaista näppyä. Mulla on myös suht iso pää, todella iso nenä ja pyöreät kasvot, pienet silmät. En näytä yhtään miltään ilman meikkiä. Olen tosi hoikka, rinnat hyvin pienet ja näytän ihan pikkutytöltä näissä ballerinoissa mitä nyt pidän, kun korkkarit ei tule kuuloonkaan lasten kanssa.

Mietin vain, miten voi luonto antaa toisille kauniit, yhteensopivat värit, ja mulle pikimustan tukan ja valkoiset kasvot. Harmittaa, kun aina sanotaan että "oma väri" sopii aina, mutta mulle todellakin vaalea tukka sopii niin paljon paremmin kuin tämä musta.

Tukka on lisäksi todella ohut, ei voi edes laittaa kiinni, kun tuntuu, että poninhäntä olisi sellainen alle millin paksuinen. Ja karkea tukka myös, ja tosiaan sitten nuo meikittömät kasvot siihen päälle, niin avot! Olen kuin kummitusjunan hahmo.

Minusta kuulostat tuossa kuvauksessa kauniilta. Laita vähän mustaa ripsiväriä ja vaaleaa huulipunaa, jos näytät ihan värittömältä. Ripsiväri avaa myös silmiä hyvin pienellä vaivalla.

Minulla on tummat hiukset ja hyvin vaalea iho, joka kroonisesta anemiasta johtuen näyttää ajoittain todella lakananvalkoiselta. Sen lisäksi olen allerginen UV-säteille, joten auringosta en lisäväriä saa. Pikkuvampyyri, joka välttelee aurinkoa, syö innoissaan verisiä pihvejä ja verilettuja ja kulkee naama valkoisena. Että tiedän tunteen. Valokuvissa sentään valolla voi saada väriä naamaan. :vampire:

Minulla on tummat hiukset ja hyvin vaalea iho, joka kroonisesta anemiasta johtuen näyttää ajoittain todella lakananvalkoiselta. Sen lisäksi olen allerginen UV-säteille, joten auringosta en lisäväriä saa. Pikkuvampyyri, joka välttelee aurinkoa, syö innoissaan verisiä pihvejä ja verilettuja ja kulkee naama valkoisena. Että tiedän tunteen. Valokuvissa sentään valolla voi saada väriä naamaan. :vampire:
Ja kuten kuvista on nähty, niin olet niin ruma niin ruma.. :whistle:

No en ole, mutta piti tulla tänne kattoon että olisiko joku laittanut kuvan että mikä se susiruma on?! En ole tainnut koskaan sellaista ihmistä nähdä, luulin että se on urbaanilegenda!
Kaikki on jollakin tapaa kaunis, patsi jos on psykopaatti, narsisti, sarjamurhaaja, pedofiili...

[QUOTE="mamma";26861400]No en ole, mutta piti tulla tänne kattoon että olisiko joku laittanut kuvan että mikä se susiruma on?! En ole tainnut koskaan sellaista ihmistä nähdä, luulin että se on urbaanilegenda!
Kaikki on jollakin tapaa kaunis, patsi jos on psykopaatti, narsisti, sarjamurhaaja, pedofiili...[/QUOTE]

Näin just!

Minullakin on tosi tumma tukka ja iho on melkein lakananvalkoinen (äitini kutsuukin "hauskasti" kalkkilaivan kapteeniksi :|), nenäkin on iso ja kaikkea muutakin "vikaa" varmasti löytyy - ja silti en mielestäni ole ruma.

et sentään ämpäriruma. :D

IMG_8563.JPG

• Tykkää
Reactions: as if
No oon kyllä ihan törkeen ruma mutta mä en tajua tota ettei lasten kanssa ehdi meikata tms.

Mulla on kuusi lasta eikä oo koskaan niin kiire ollut ettenkö ois halutessani (ja viitsiessäni) kerinnyt meikata ja harjata hiukset. Mulla on kyllä krooninen bdh ja ootan jo innolla syksyä että saa vaan laittaa pipon päähän (ja vetää sen melkein silmille asti :D)

Ei kauneus ole korkkareista, meikeistä ja hisuväreistä kiinni!
Kuulostaa siltä, että sulta uupuu ennemminkin itsetuntoa kuin kauneutta. Katso niitä muita äitejä siellä hiekkalaatikolla. Tunnetko ihan tosissasi olevasi sysiruma heihin verrattuna?

Yhteistyössä