Venlan toinen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -?-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venla Netta Susanna?
Venla Siiri Susanna?
Venla Lumi Sunanna?
Venla Sara Susanna?
Venla Aamu Susanna?
Venla Emma Susanna?
Venla Sonja Susanna?
Venla Aino Susanna?
Venla Krista Susanna?
Venla Sofia Susanna?
Venla Maaria Susanna?

Venla Ella Susanna
Venla Unna Susanna
Venla Iina Susanna
Venla Inka Susanna
Venla Liina Susanna
Venla Siina Susanna
Venla Sade Susanna
Venla Säde Susanna
Venla Stiina Susanna

Voi kun kivoja nimiehdotuksia! :) kolme nimeä siksi, kun sisaruksillakin on kolme nimeä. Minustakin pelkkä venla susanna olisi kiva, mutta tuntuu tyhmältä antaa vain kaksi nimeä, kun muilla on kolme.. Lisää ehdotuksia otetaan vastaan! :)

Voi kun kivoja nimiehdotuksia! :) kolme nimeä siksi, kun sisaruksillakin on kolme nimeä. Minustakin pelkkä venla susanna olisi kiva, mutta tuntuu tyhmältä antaa vain kaksi nimeä, kun muilla on kolme.. Lisää ehdotuksia otetaan vastaan! :)

No mulla (olen vanhin) on "vaan" kaks nimeä ja kahdella nuoremmalla sisaruksellani on kolme. Eikä se mitenkään erikoista tai outoa mun mielestä oo. :) Itseasiassa en ole ennen siihen kiinnittänyt huomiota. :D

Mutta jos välttämättä kolme nimeä haluatte niin Venla Sara/Satu/Ella Susanna. Jokainen olikin jo mainittuna. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26869369:
Venla Netta Susanna?
Venla Siiri Susanna?
Venla Lumi Sunanna?
Venla Sara Susanna?
Venla Aamu Susanna?
Venla Emma Susanna?
Venla Sonja Susanna?
Venla Aino Susanna?
Venla Krista Susanna?
Venla Sofia Susanna?
Venla Maaria Susanna?

Venla Miia Susanna
Venla Mila Susanna
Venla Eevi Susanna
Venla Meri Susanna
Venla Riia Susanna
Venla Siru Susanna
Venla Säde Susanna
Venla Sini Susanna
Venla Helmi Susanna
Venla Henni Susanna
Venla Liina Susanna
Venla Iina Susanna
Venla Cindy Susanna
Venla Peppi Susanna
Venla Lahja Susanna
Venla Kerttu Susanna
Venla Vivia Susanna
Venla Raisa Susanna
Venla Heli Susanna

Älyttömän pitkä nimi on tulevaisuudessa lievähkö rasite. Eikä se nimi mahdu sitten kokonaisuudessaan mihinkään, papereihin joissa on ruudut joihin nimi kirjoitetaan tai laskujen osoitetietoihin jne..

Nykyisin tuntuu olevan "muotia" että annetaan niin monta nimeä kuin mahdollista kun kaikenmoiset erikoiset nimet on nyt suosittuja. Itselleni taas olisi äärettömän tärkeää se että se nimi tarkoittaa jotakin, kuten Onni ja Ilona. Erikoisistakin nimistä tykkään, kun niilläkin on jokin merkitys. Aurora (revontuli), Kirsikka ja ihanaihana Felix joka tarkoittaa latinaksi onnekasta. Ehkäpä mulla on sellainen nomen est omen-taka-ajatus..