Mies antoi sähkömiehen solvata minua (huutaa ja haukkua), vaikka olen viimeisilläni raskaana.. Kyllä on pettynyt olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minea"

Vieras
Itken tälläkin hetkellä. On jotenkin niin pettynyt olo. Me rakennetaan ja tällä hetkellä on sähkötyöt meneillään rakennuksilla. Tänään käytiin viemässä raksalle tykötarpeita ja sähkömies tuli samaan aikaan töihin. Alkoi huutaa ja haukkua minua jostain työn hankaluudesta miehen ollessa ulkona ja jatkoi samaa rataa hänen tultua sisälle.

Olen viimeisilläni raskaana ja kuuntelin hölmistyneenä miehen solvauksia. Yritin väliin kysyä, että mistä oikein on kyse. Mies huusi ja raivosi nimenomaan minulle mm. että olen "hienoperse", joka ei tajua asioista mitään ym. Tulihan sieltä tuutin täydeltä, mutta eniten loukkasi se ettei oma mieheni puolustanut ollenkaan minua.. Ja kun yritin sanoa jotain asiattomuuksista niin mieheni sanoi tuon hullun sähkömiehen kuullen, että MINUN pitää rauhoittua!

On aika lohduton ja inhottava olo, pettynyt...

Ymmärrän että olet pettynyt, syystäkin.
Joskus tilanteessa menee ihan lukkoon kun joku alkaa huutamaan ihan ennakoimatta ja syyttä, silloin pitää sivullisen mennä puolustamaan ja varsinkin oman miehen!
Ihme nössökkä.

Minulla ei nyt kertakaikkiaan mielikuvistus riitä ymmärtämään miten hienoperseytesi vaikuttaa sähköhommiin, pyysitkö kohdevaloa roskikseen vai mikä hiillyytti :D

[QUOTE="vieras";26871665]Mä en olisi kyllä tarvinnyt mitään mieheni puolustusta, olisin puolustanut ihan itse itseäni.
Oletko äälivö vai idiottotti ?[/QUOTE]

No meillä kyllä molemmat puolustaa toisiaan, jos tulee tilanne eteen jossa toinen ei sitä syystä tai toisesta onnistu tekemään.

Vaikka olet nainen sinussa voi ja pitäisikin olla munaa suolataksesi yhen sähkärin kiukuttelut.

Älä märise vaan seuraavan kerran kun näet sähkärin teet sille selväksi ettet suvaitse moista. Harjoittele vaikka peilin eessä jos meinaa jännittää. Se että oot raskaana ei ole oleellista suuntaan eikä toiseen.

No minusta se on oleellista. Itse kohtelen raskaana olevaa naista kuin kukkaa kämmenellä ja ymmärrän sen, että nainen on silloin normaalia herkemmässä tilassa.

Olin niin hölmistynyt tuossa tilanteessa, etten saanut oikein sanaa suustani. Sitten kun sain jotain sanottua ja totesin etten hyväksy moista kielenkäyttöä niin sain lisää solvauksia osakseni.

[QUOTE="Minea";26871751]En ole moiseen törmännyt koskaan ennen.. Ja yksi taloprojekti on jo takana ennen tätä.[/QUOTE]

Onko mieskään törmännyt? Jos oli yhtä äimänä kuin sinäkin?

Nyt eletään 2000-lukua, ei mitään 1700-lukua. Nainen voi, ja pitääkin, puolustaa itse itseään, ei siihen miestä tarvita.

[QUOTE="Jepulis";26871765]Ja miten toi viimeisillään raskaanaolo liittyi tähän keissiin mitenkään?[/QUOTE]

Ehkä ap on sellainen joka kuvittelee olevansa kuningatar jota kaikkien pitää palvella ja kumartaa vain siksi että tämä on paksuna.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;26871622:
siis sanoitko jotain ennen kuin tulitus alkoi, vai tuliko se tyhjästä? Jos niin olisko sähkömiehen vaihto mitään?! :)

En ehtinyt sanoa kuin päivää, sitten se alkoi. Tässä vaiheessa ei onnistu vaihtaminen, pitää päästä muuttamaan ennen kuin vauva syntyy :(

[QUOTE="Jepulis";26871765]Ja miten toi viimeisillään raskaanaolo liittyi tähän keissiin mitenkään?[/QUOTE]

Mun mielestä ainakin liittyy.. Raskaana olevat ovat muutenkin tunnekuohuissa yms. ja sitten kun joku likainen ukko kehtaa alkaa huutamaan ja raivoamaan päin naamaa.. mulla ois kyllä siinä vaiheessa tullu avautuminen tälle kyseiselle pallinaamalle..
Miehes ois pitäny puolustaa sua. Älä puhu sille ennen kuin tajuaa =)

Yhteistyössä