Mitä kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gaga

Jäsen
01.06.2012
695
0
16
En ole täällä käynyt moneen viikkoon, lomat loppu ja paluu arkeen edessä voi KääK. Vielä olisi vapaita pitämättä, mutta jätän niitä tuonne syksyyn niin ei tunnu niin pitkältä loppuvuosi :)

Moi :wave:
Noh, sanotaan nyt että jotain mukavaa voisi välillä tapahtua, viime aikoina on ollu surua
ja murheita tarpeeksi.

Se on hyvä, ku voi pitää lomaa vähän pätkissä. :)

Olitko lomilla lainkaan? Vaikka yleensä koko loma on jo unohdettu ensimmäisen työviikon jälkeen :(

Kesäkuun olin, mutta eka viikko meni tehdessä keittiöremonttia ja sit ku muksut oli koko 4 viikkoa kotona niin ei se just rentoutumisesta mennyt.

Vaihdoin työpistettä loman jälkeen ja on ollu aika rankka alku, enemmän vastuuta ja aika erilaista duunia plus meitä pitäisi olla tässä kolme, yksi lopetti 2 viikon jälkeen. Eka jäi saikulle ja sit kokonaan pois, että tässä on nyt yli kuukausi pärjätty kahdelleen ni teettää turhan pitkää päivää ja vapaista saa vain haaveilla..

Moi Kais :wave:

Mitä sulle tapahtunut?? Jotain tosi ikävää?

Se on tuo isän kehkosyöpä, nyt niitä etäpesäkkeitä on koko kehossa ja lääkärin
mukaan on enää vain päivistä tai viikoista kysymys. :(

Sitten viellä muuta tuli tässä, aikaisemman työnantajan ja työkkärin puolelta.

Kesäkuun olin, mutta eka viikko meni tehdessä keittiöremonttia ja sit ku muksut oli koko 4 viikkoa kotona niin ei se just rentoutumisesta mennyt.

Vaihdoin työpistettä loman jälkeen ja on ollu aika rankka alku, enemmän vastuuta ja aika erilaista duunia plus meitä pitäisi olla tässä kolme, yksi lopetti 2 viikon jälkeen. Eka jäi saikulle ja sit kokonaan pois, että tässä on nyt yli kuukausi pärjätty kahdelleen ni teettää turhan pitkää päivää ja vapaista saa vain haaveilla..

Siulla on ollu rankka työhönpaluu. :hug:

Toi tahtoo olla vähän joka työpaikalla tyylinä nykyään. Mun sisko on laskuttajana ja sieltä jäi yksi äitiyslomalle ja eihän tilalle otettu ketään. Hermot menneet muutamalla laskuttajalla moneen kertaan kun ei edes ehdi vastaa puheluihin. Jos sieltä joku jää sairikselle on ne enemmän kun pulassa.

Se on tuo isän kehkosyöpä, nyt niitä etäpesäkkeitä on koko kehossa ja lääkärin
mukaan on enää vain päivistä tai viikoista kysymys. :(

Sitten viellä muuta tuli tässä, aikaisemman työnantajan ja työkkärin puolelta.

Voi ei en tiennyt sun isästä :( Itse olen hautaan saattanut molemmat vanhempani syövän takia ja tiedän mitä se on :( :( Voimia sulle Kais, olet nyt ajatuksissani kun tiedän tuon. Surkee juttu kerta kaikkiaan :(

Voi ei en tiennyt sun isästä :( Itse olen hautaan saattanut molemmat vanhempani syövän takia ja tiedän mitä se on :( :( Voimia sulle Kais, olet nyt ajatuksissani kun tiedän tuon. Surkee juttu kerta kaikkiaan :(

Kiitos :heart:
Pahoittelut omasta menetyksestäsi. :hug:
On rankaa menettää molemmat vanhemmat syövälle.

Isä sairastui tuossa huuhtikuussa, sytostaatihoitoja on annettu ja niiden piti vähentää syöpäsolujam mutta tässä pari päivää sitten saatiin tietää että koko keho
oon täynnä pesäkkeitä. :'(

Mie oon eräässä ketjussa kertonut isän sairauden vaiheista.
Ei kovin hyviä uutisia tänään- ketjussa.

:wave: Käytiin shoppailemassa miehen rahoilla tänään kuopukselle vähän juttuja..Illalla zumbaan, kuopus lapsiparkkiin ( kerran kokeiltu 3 kk iässä, ei onnistunut :snotty: ) ja toivon mukaan on kiltti tyttö, että mä saan zumbailla koko tunnin eikä mua tulla hakemaan kesken treenien :xmas:

• Tykkää
Reactions: Gaga
Kiitos :heart:
Pahoittelut omasta menetyksestäsi. :hug:
On rankaa menettää molemmat vanhemmat syövälle.

Isä sairastui tuossa huuhtikuussa, sytostaatihoitoja on annettu ja niiden piti vähentää syöpäsolujam mutta tässä pari päivää sitten saatiin tietää että koko keho
oon täynnä pesäkkeitä. :'(

Mie oon eräässä ketjussa kertonut isän sairauden vaiheista.
Ei kovin hyviä uutisia tänään- ketjussa.

Käyn etsimässä sen ketjun. Varmaan kun täällä olen käynyt ei ole juuri silloin ollut esillä niin en ole huomannut. Nuo metastaassit on yleensä aina lopun alkua. Mun kummallakaan vanhemmalla ei edes enää yritetty hoitaa kun oli jo levinnyt muuallekin. Vaikka oli aikaa sulattaa asiaa muutama kuukausi ennen kuolemaa molemmilla, ei siihen ollut kuitenkaan valmistautunut. Tuskin siihen olisi voinut olla paremmin varautunut vaikka aikaa olisi ollut vaikka vuosikin. Ikävää se oli menettää molemmat kun olivat vasta alle 60-v, mutta ei sitä luojalle mitään voi kun päätti toisin.

istun sohvalla jalkapaketissa. Tää ei oo enää todellista.
Viime vuonna samoja aikoja mulla pamahti toi oikea jalka.
Nyt tulin duunista ja naps vasen jalkapöytä tällä kertaa. Pirun monttuun kompastuin tiellä ja puhelin lenti kaaressa ja jalka taittu alle.
Voltareenia laitettu, kinttu kääritty ja kohta panacodia nuppiin jos toi |O kipu helpottais.

Sais luvan helpottaa ku kaappi huutaa tyhjänä muutamaa leivänkänttyä lukuunottamatta ja perhe palaa lomalta maanantaina :/

Kiitos hyvää. Vähän kyllä meni mieli maahan lukiessa mitä Kais kirjoitti.

En ole myöskään täällä paljoa pyörinyt viime aikoina kesäloman yms. "kiireiden" vuoksi. Nyt n. pari kuukautta raskautta jäljellä (vai miten se kuuluu sanoa :D), ja kaikki sujunut tosi hyvin so far. Kohta alkaa äitiysloma :).

Oletko Gaga suunnitellut jotain matkaa syksyyn tms?

Nyt tulin duunista ja naps vasen jalkapöytä tällä kertaa. Pirun monttuun kompastuin tiellä ja puhelin lenti kaaressa ja jalka taittu alle.
Voltareenia laitettu, kinttu kääritty ja kohta panacodia nuppiin jos toi |O kipu helpottais.

Sais luvan helpottaa ku kaappi huutaa tyhjänä muutamaa leivänkänttyä lukuunottamatta ja perhe palaa lomalta maanantaina :/

Autsh :( Kinttus tulee olee kipee tai arka ainakin seuraavan puoli vuotta voin kertoa. Onko teillä vaikka pizzataksia josta voisi tilata sapuskaa :)

Voi että surullista ja raskasta siullakin. :hug:
Niin, alussa oltiin aika positiivisia ja uskottiin ja toivottiin isän selättävän syövän, mutta
kun isä alkoi menemään huonoon kuntoon nopeasti ja varsinkin kun hoidot sai viellä pahempaan
kuntoon, ni pikku hiljaa se toivo on mennyttä ja varsinkin kun on nyt levinnyt noin pahasti.

Eihän sille voi mitään, vaikka sitä murehtii ja suree.
Se että tietää menettävänsä rakkaan ihmisen ja yrittää valmistautua, ni ei se paljoo auta surussa.

En ole myöskään täällä paljoa pyörinyt viime aikoina kesäloman yms. "kiireiden" vuoksi. Nyt n. pari kuukautta raskautta jäljellä (vai miten se kuuluu sanoa :D), ja kaikki sujunut tosi hyvin so far. Kohta alkaa äitiysloma :).

En ole suunnitellut kun kävin Virossa 3 kertaa ja kerran sukuloimassa Ruottin maalla niin aika finito tuo valuutta puoli tällä hetkellä :D Juu ja unohdin tuon Summer Soud Festivalin jossa paloi rahaa 3 päivän aikana niin paljon etten edes viitsi sitäkään miettiä :D

Viimeksi muokattu:

Auts, eipä ole mukava viikonloppu tiedossa :hug:

Onko sulla yliliikkuvat nivelet? Mulla on ja on kyllä kintut aika herkkiä loukkaantumiselle. Tosin viimeeksi potkaisin varpaani kaapin reunaan ja 2 varvasta murtui! Mä en tajua miten kohelo voi olla. Ja vielä selvinpäin!

Onnea tulevasta pikkuisesta :) :flower:
:hug: älä miun takia murehi. :)

Autsh :( Kinttus tulee olee kipee tai arka ainakin seuraavan puoli vuotta voin kertoa. Onko teillä vaikka pizzataksia josta voisi tilata sapuskaa :)

on pitsataksi mut lol kaikkeen huvittavinta on että meillä on alaovella koodi ja se on vaihtunut :laugh: ja tää lahjakas heitti sen numero lapun roskiin et joutuu könkkää pitsa pateakin vastaan. No jospa se tästä panacod kuurista helpottais :)

tai sit kurvataan taksilla kauppaan :) tää kipu ekana päivänä jostain syvältä.

:) kiitos että sain purkaa

Yhteistyössä