Mitä kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla yliliikkuvat nivelet? Mulla on ja on kyllä kintut aika herkkiä loukkaantumiselle. Tosin viimeeksi potkaisin varpaani kaapin reunaan ja 2 varvasta murtui! Mä en tajua miten kohelo voi olla. Ja vielä selvinpäin!

Jep :/ on yliliikkuvat ellei hyperliikkuvat. JA sama kanssa erittäin herkkä..mulla taas ton tasapainon kaa on ongelmia neurologisista syistä mutku se monttu kamppas mut.

Auts.. varpaiden murtuma kuullostaa vielä ikävämmältä :hug:

Joku harmaa jo kääkätti yhdessä Milannan ketjussa, että sinä Gaga olisit luikkinut palstalta kun olit kuulemma haukkunut Milanna YV:illä ja sen jälkeen pelästynyt oikeusuhkailuja :D
No kiva huomata, että näin ei ole.

Mitäs tässä, meitsi aloitti tänään neljäpäiväiset työviikot! Katotaan, saako elämään mitään rotia tälläkään :D

Joku harmaa jo kääkätti yhdessä Milannan ketjussa, että sinä Gaga olisit luikkinut palstalta kun olit kuulemma haukkunut Milanna YV:illä ja sen jälkeen pelästynyt oikeusuhkailuja :D

Mitäs tässä, meitsi aloitti tänään neljäpäiväiset työviikot! Katotaan, saako elämään mitään rotia tälläkään :D

Hä :O no jo on.

Työniloa. :)

Kiitos hyvää. Vähän kyllä meni mieli maahan lukiessa mitä Kais kirjoitti.

En ole myöskään täällä paljoa pyörinyt viime aikoina kesäloman yms. "kiireiden" vuoksi. Nyt n. pari kuukautta raskautta jäljellä (vai miten se kuuluu sanoa :D), ja kaikki sujunut tosi hyvin so far. Kohta alkaa äitiysloma :).

Oletko Gaga suunnitellut jotain matkaa syksyyn tms?

Hauska "nähdä" sinua! :) Mietin joskus tuossa kesällä, että oletko lopettanut palstailun kokonaan. Kiva kun et.

Olihan ne. Systeri suunnittelee jo uutta Viron matkaa ja kyllä toppuuttelin että nyt jos jättäisi väliin :) Sukuloimassa ehdittiin olla vaan 4 päivää Ruotsissa, ja koko sen ajan siellä vaan satoi vettä ja ukkosti :) Ei siis ilmatkaan suosineet.

Mutta eipä ne suosineet oikein ketään tänä kesänä, ainakaan täällä "pojolassa". Toivottavasti ensi kesä on lämpimämpi, että saadaan edes kohtuulämpimiä uimavesiä :).

Aijaa :D No olen ollut lomilla ja muuta tekemistä niin ei ole ollut aikaa oikein täällä palstailla :) Mä en jotain Venakkoa pelästy ja sen uhkailuja :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Mutta eipä ne suosineet oikein ketään tänä kesänä, ainakaan täällä "pojolassa". Toivottavasti ensi kesä on lämpimämpi, että saadaan edes kohtuulämpimiä uimavesiä :).

Totta, enemmän on ollu viileää ja sateista kuin helteitä.
Kesä tuntuu meneen ihan ohi. : /

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26877389:
Hauska "nähdä" sinua! :) Mietin joskus tuossa kesällä, että oletko lopettanut palstailun kokonaan. Kiva kun et.

Kiitos samoin :). Palstariippuvuus ei vaan päästä otteestaan :D. Välillä on hyvä pitää taukoa. Tuli vaan oltua tietokoneen ääressä tavallista vähemmän, lomien aikana ei juuri yhtään.

Joo, kato heti jos on palstalta viikon pois niin on joko kuollut tai jotain muuta dramaattista. Esim. peloissaan mitä joku mahtava oikeusjärjestelmääkin hallitseva palstalainen on keksinyt pään menoksi...

Heh aivan :D Olin mä varmaan 2-3 viikkoa pois mut en mihinkään kadonnut. Varmaan monikin lomien takia taukoa pitänyt ja joutunutkin pitämään :) Nyt kun suurimmalla osalla lomat lusittu on sitten tännekin aikaa raapustaa :)

Yhteistyössä