kuin hidas tää palsta taas on. MITÄ MÄ TEEN MUN LAUANTAI-ILTANANI JOS TÄÄ KAATUU?????? :O 
Säälittävää.
Säälittävää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt ei pysty. Kakarat nukkuu ni ei voi imuroida. Ja paskahuusin pesen huomenna. Ihan varmasti. Huomenna.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26885796:aha, jos kaatuu niin sitten teet jotain järkevää, esim siivoot kämppäs
Nyt ei pysty. Kakarat nukkuu ni ei voi imuroida. Ja paskahuusin pesen huomenna. Ihan varmasti. Huomenna.
Tässä talossa estää. Sitäpaitsi mulla on punsi kesken ja toinen tilauksessa, en mä nyt ala siivota.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26885821:Ei lasten nukkuminen estä imurointia
Tässä talossa estää. Sitäpaitsi mulla on punsi kesken ja toinen tilauksessa, en mä nyt ala siivota.
Saa luvan mennä. Enkä mä ole ennenkään tähän aikaan lauantai-iltasin siivonnu niin en sitä perinnettä mene sorkkimaan nytkään. (Ei mulla tekosyyt lopu)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26885844:Älä selittele, noi tekosyyt ei mee läpi.
Saa luvan mennä. Enkä mä ole ennenkään tähän aikaan lauantai-iltasin siivonnu niin en sitä perinnettä mene sorkkimaan nytkään. (Ei mulla tekosyyt lopu)
Kaikin mokomin saat. Mut ehkä mä kestän sen, olen sentään tänään IHAN OIKEASTI tehnyt Tärkeitä ja Tarpeellisia Taloustöitä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26885875:Sanonko suoraan, että koitat kaikin mahdollisin tekosyin olla laiska