Mikä Jussi Halla-ahossa ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savusaunatonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26897436]Montako perussuomalaista tunnet henkilökohtaisesti?

Vähän saman asia kuin väittäisit ettei kaikki maahanmuuttajat ole raiskaajia, ja minä vastaisin että jopas vitsin murjaisit.

Sillä erotuksella että minä, perussuomalaisena en todellakaan pidä kaikkia maahanmuuttajina raiskaajina, ja ihan vilpittömästi olen paremman maahanmuuton kannalla.[/QUOTE]

:laugh:

Perussuomalainen linja tietää pahaa ainoastaan rikollisille. Siksi ne maahanmuuttajat, jotka ovat rehellisiä eivätkä tee rikoksia, ovat samoilla linjoilla perussuomalaisten kannalta. Rikolliset maahanmuuttajat pilaavat rehellisten maineen.

Työttömyysprosentti pienenee esimerkiksi siten, että Suomi ei vastaanota työhaluttomia maahanmuuttajia ja päinvastoin houkuttelee töihin tulevia maahanmuuttajia. Työvelvoite maahanmuuttajille voisi olla myös ratkaisu, jolloin tukia vastaan olisi työskenneltävä valtiolle.

Rikollisuutta voidaan vähentää samalla kaavalla. Rikoksista tuomittu maahanmuuttaja voitaisiin tietyn edellytyksin karkoittaa maasta ja maahanmuuttajien asumiskeskittymät tulisi hajoittaa niin, että somaleita asuu Inarissa suhteessa saman verran kuin Helsingissä.

Tässä ihan sitä pyytämääsi konkretiaa.

Rikolliset mamut voitaisiin nykyisen lainsäädännönkin mukaan karkoittaa, mutta niin ei haluta tehdä...

Työttömyysprosentti pienenee esimerkiksi siten, että Suomi ei vastaanota työhaluttomia maahanmuuttajia ja päinvastoin houkuttelee töihin tulevia maahanmuuttajia. Työvelvoite maahanmuuttajille voisi olla myös ratkaisu, jolloin tukia vastaan olisi työskenneltävä valtiolle.

Rikollisuutta voidaan vähentää samalla kaavalla. Rikoksista tuomittu maahanmuuttaja voitaisiin tietyn edellytyksin karkoittaa maasta ja maahanmuuttajien asumiskeskittymät tulisi hajoittaa niin, että somaleita asuu Inarissa suhteessa saman verran kuin Helsingissä.

Tässä ihan sitä pyytämääsi konkretiaa.

Kysyin miten suomensomalien (tai muiden mamuryhmien) työllisyyttä voisi parantaa.

Tuo ehdotuksesi on melko hankala: ajattelitko kysyä maahan haluavilta ovatko työhaluisia ja ottaa sen perusteeksi? Vai miten arvioit tulijan työhalut? Johan nyt tulijoille ja etenkin siis maahan JÄÄVILLE on kaikenlaisia vaatimuksia. Eivät kaikki tänne saa jäädä.

Asumiskeskittymiien syntyyn ja kasvuun ovat halunneet puuttua etenkin vasemmistopuolueet. No big news.

Vastaa vielä siihen, mikä tekee jussin blogista vähemmän paskanjauhantaa kuin vaikka Soininvaaran tai Tuomiojan blogeista?

[QUOTE="vieras";26897274]Perussuomalaiset eivät ole maahamuuttajia vastaan, vaan paremman maahanmuuton puolesta.[/QUOTE]

Perussuomalaiset on sananvapautta vastaan. Vai miksi erottivat Halla-ahon ja Hirvisaaren?

[QUOTE="sama";26897411]Ratkaisu on se, ettei jo etukäteen työhaluttomiksi tiedettyjen kansojen edustajia pidä päästää Suomen rajojen sisäpuolelle. Ei ne siitä miksikään toiseksi muutu, vaikka kukkahatut kuinka yrittäisivät heitä kotouttaa, päinvastoin.[/QUOTE]

"Etukäteen työhaluttomiksi tiedetyt kansat"?!? Ja mitkähän ovat tällaisia kansoja?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26897581:
Kysyin miten suomensomalien (tai muiden mamuryhmien) työllisyyttä voisi parantaa.

Ei Jussi kannata ehdottamaasi rasismia, jossa jotakin ihmisryhmää kohdellaan eritavoin kuin muita. Kaikki ovat samalla viivalla ja yhtä arvokkaita. Työpaikkoja ei voida alkaa poliittisesti ohjailemaan joillekin ja samalla joiltain toisilta pois.

Tuo ehdotuksesi on melko hankala: ajattelitko kysyä maahan haluavilta ovatko työhaluisia ja ottaa sen perusteeksi? Vai miten arvioit tulijan työhalut? Johan nyt tulijoille ja etenkin siis maahan JÄÄVILLE on kaikenlaisia vaatimuksia. Eivät kaikki tänne saa jäädä.

Hyvä ehdotus. Maahan saapuvalta voitaisiin kysyä työllistymissuunnitelma ja valvoa että henkilö myös sitä pyrkii toteuttamaan. Mikäli henkilö ei halua työllistyä suunnitelmastaan huolimatta, hänen oleskelulupansa erääntyy.

Asumiskeskittymiien syntyyn ja kasvuun ovat halunneet puuttua etenkin vasemmistopuolueet. No big news.

Ai jaa... että tämä idea on jo omistettu vasemmistopuolueille, eli Jussi ei sitten saa olla sitä mieltä tai ajaa asiaa eteenpäin vai?

Vastaa vielä siihen, mikä tekee jussin blogista vähemmän paskanjauhantaa kuin vaikka Soininvaaran tai Tuomiojan blogeista?

En ole lukenut kyseisiä blogeja, enkä ole väittänyt niiden olevan yhtään mitään. Toisin kuin eräät, minä en arvostele toisten kirjoituksia, mikäli en niitä edes ole itse lukenut.[/QUOTE]

Ylimielinen ja vastenmielinen mies, joka on nostanut itsensä jalustalle josta katsoo muita alaspäin kuin muut olisivat jätettä ja saastaa (on tainnut myös käyttää noita nimityksiä ihmisistä).
Kaikkein ikävintä on, että jotkut todella katsovat ko.kahelia ylöspäin ja nimittävät messiaaksi.. vai miksi ne hommalaiset nyt sitä nimittikään.

Ois ollut erinomainen natsi toisessa maailmansodassa.

Ei Jussi kannata ehdottamaasi rasismia, jossa jotakin ihmisryhmää kohdellaan eritavoin kuin muita. Kaikki ovat samalla viivalla ja yhtä arvokkaita. Työpaikkoja ei voida alkaa poliittisesti ohjailemaan joillekin ja samalla joiltain toisilta pois.

Hyvä ehdotus. Maahan saapuvalta voitaisiin kysyä työllistymissuunnitelma ja valvoa että henkilö myös sitä pyrkii toteuttamaan. Mikäli henkilö ei halua työllistyä suunnitelmastaan huolimatta, hänen oleskelulupansa erääntyy.

Ai jaa... että tämä idea on jo omistettu vasemmistopuolueille, eli Jussi ei sitten saa olla sitä mieltä tai ajaa asiaa eteenpäin vai?

En ole lukenut kyseisiä blogeja, enkä ole väittänyt niiden olevan yhtään mitään. Toisin kuin eräät, minä en arvostele toisten kirjoituksia, mikäli en niitä edes ole itse lukenut.
Minusta kaikki eivät ole työllistymisessä samalla viivalla, vaan osa tarvitsee tukitoimia. Myös moni suomalainen. Riippuu taustasta.

Lähdin tässä kirjoittamaan henkilölle, joka kirjoitti että jussilla on ratkaisuja ja muut jauhavat paskaa. Siitä tuo kysymykseni. Yhä toivon vastausta sellaisilta, joiden mielestä asia on noin.

En tiedä keihin viittaat tuolla "toisin kuin eräät..." - minun suhteeni ei ainakaan ole syytä tuollaista vihjata.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26897724:
En tiedä keihin viittaat tuolla "toisin kuin eräät..." - minun suhteeni ei ainakaan ole syytä tuollaista vihjata.

Eli sinä olet lukenut Jussin blogia ja pystyt keskustelemaan nimenomaan blogin sisällöstä. Voit vastata siis esitettyihin asioihin, etkä sorru inttämään kukkahattun hölmöyksiä esim. Jussi haukkuu siellä maahanmuuttajia neekereiksi yms. Jos näin, niin hatunnosto sinulle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26897724:
Minusta kaikki eivät ole työllistymisessä samalla viivalla, vaan osa tarvitsee tukitoimia.

Et ehkä edes tajua, mutta tuo on avoimen rasistinen ilmaisu. Sinun mielestäsi siis ihonväri, uskonto tai etninen tausta saa olla syrjimisen peruste? Tuleepa mieleeni erään saksalaisen työllistämisen tukitoimet, jossa työ teki vapaaksi.

Eli sinä olet lukenut Jussin blogia ja pystyt keskustelemaan nimenomaan blogin sisällöstä. Voit vastata siis esitettyihin asioihin, etkä sorru inttämään kukkahattun hölmöyksiä esim. Jussi haukkuu siellä maahanmuuttajia neekereiksi yms. Jos näin, niin hatunnosto sinulle. :)

Miten liittyy aiempiin kysymyksiini ja yritykseeni keskustella asioista? Mitä ihmettä selität neekereiksi haukkumisesta yms? Olen blogin hyvin satunnainen lukija. Tiedän että tyyli on nykyään hyvin asiallinen ja keskittyy lähinnä ruotimaan muualta bongattuja virheitä ja pilkkomaan toisten tekstejä paloiksi (mitä jussin teksteillehän ei koskaan saisi tehdä, irroittaa osia kontekstista).

Pyydän saada tietää missä olen inttänyt kukkahattuhölmöyksiä ja miksi koet tarpeelliseksi alentaa kanssakeskustelijoita kummallisilla nimityksillä. Minä yritän aina pysyä asiassa ja poissa henkilöstä. Toivon samaa niiltä, joiden kanssa keskustelen.

Halla-ahon tapa kirjoittaa on täynnä ajatuksia ja tarkkuutta. Tässä eräs sitaatti hänen uusimmasta blogikirjoituksestaan:

Jatkat:
(Meri Valkama:) "Silti minä ainakin teen ja aion jatkossakin tehdä parhaani, jotta lapsilleni muodostuisi mahdollisimman kirkas kuva siitä, että aseet ovat tappamista, eivät rauhan tekemistä varten."

Hyväksyn sen teesin, että aseet eivät ole rauhan tekemistä varten, jos kohta tästäkin aiheesta voitaisiin keskustella. Sen sijaan olen jyrkästi eri mieltä siitä, että aseet olisivat lähtökohtaisesti tappamista varten. Kysy urheiluaseita valmistavilta tehtailta, onko heidän tuotteensa tarkoitettu ihmisten tappamiseen. Kysy asekauppiailta, myyvätkö he näitä tuotteita ihmisten tappamiseen. Tiedustele poliisilta, myöntävätkö he aseen hankkimislupia tappamisperusteella.

Jos ase on valmistettu, myyty ja luvitettu urheiluammuntaan, ja jos sitä käytetään urheiluammuntaan, se valitettavasti ei ole tappamista varten.
"Teen kaikkeni, jotta he oppisivat, että ampuma-aseet eivät ole pelkkää tyhmää metallia vaan väline tuhansien ihmisten väkivaltaiseen surmaamiseen, vaientamiseen ja alistamiseen, vuosittain, viikoittain, päivittäin – tänäänkin, ympäri maailmaa. "

Opetatko heille samat viisaudet myös keittiöveitsestä?

Luulen että Halla-ahossa ärsyttää se, että hän löytää vastakeskustelijan puheesta erilaisia perusteluvirheitä ja tarttuu niihin kärsivällisesti. Halla-ahon kanssa ei voi perustella jotain asiaa "väärin" tai "hienostellen" vaan se on sanottava aika -sanoisinko- karusti. Halla-aho on jaksanut bongata pieniä valheita tai ympäripyöreyksiä, ikään kuin pakottaen toista mieltä olevat suomalaiset paljastamaan mitä nämä todella haluavat. Asia ei ole sen kummoisempi.

Esimerkiksi jos minä kannattaisin maahanmuuton lisäämistä Somaliasta, ja ilmoittaisin Halla-aholle, että "kannatan somalialaisten pääsyä Suomeen nykyistä suuremmissa määrin. Tunnustan raiskaustilastot ja heidän matalan työllistymisasteensa ja minun mielestäni, minun arvojeni mukaisesti, haluan että heitä tulee Suomeen ja että me maksamme heidän työllistymiskoulutukset. Olen myös valmis maksamaan resursseista, joita tarvitaan raiskausyritysten vähentymiseksi. Minulle somalialaisten saaminen Suomeen on suurempi hyöty kuin haitta, minun arvojeni mukaista on auttaa heitä ja ohjata verovarat niin, että heidän oleskelunsa Suomessa ei ole vaaraksi. Minun arvoni on auttaa suvereenisti somalialaisia, ja koska se on ensisijainen arvoni ja tavoitteeni, kohdennetaan verovarat sen ideologian mukaisesti", -- jos sanoisin näin rehellisesti, Halla-aholla ei olisi nokankoputtamista. Mutta Halla-ahoa ei voi "päihittää" väittelyissä kertomalla mm. että kyllä suomalaisetkin raiskaavat tms., koska ne ovat argumentaatiovirheitä.

Ei siinä ole sen kummemmasta kyse.

Et ehkä edes tajua, mutta tuo on avoimen rasistinen ilmaisu. Sinun mielestäsi siis ihonväri, uskonto tai etninen tausta saa olla syrjimisen peruste? Tuleepa mieleeni erään saksalaisen työllistämisen tukitoimet, jossa työ teki vapaaksi.

Pitää olla hyvin yksinkertainen ajatellakseen noin. Tiedät varsin hyvin, että monet tarvitsevat työllistymiseen erilaisia tukitoimia, eri syistä. Myös suomalaiset. Sen kätevästi leikkasit pois lainatessasi vastaustani.

[QUOTE="vieras";26897517]No, tämä kertoikin jo kaiken sinusta ja kyvystäsi keskustella asioita.[/QUOTE]

Sä olet niin mielenkiinnoton ja väritön henkilö ja kontribuutiosi niin mitättömiä, ettei kanssasi ole antoisaa keskustella ;)

Esimerkiksi jos minä kannattaisin maahanmuuton lisäämistä Somaliasta, ja ilmoittaisin Halla-aholle, että "kannatan somalialaisten pääsyä Suomeen nykyistä suuremmissa määrin. Tunnustan raiskaustilastot ja heidän matalan työllistymisasteensa ja minun mielestäni, minun arvojeni mukaisesti, haluan että heitä tulee Suomeen ja että me maksamme heidän työllistymiskoulutukset.

Tunnustat raiskaustilastot ja hyväksyt ne. Selvä. Itse en toivo, että kukaan koskaan tai missään joutuu ikinä raiskatuksi. Jos kuitenkin näin käy, toivon että se kohdistuu sinuun, koska sinä olet noin reippaasti asian hyväksynyt.

Olen myös valmis maksamaan resursseista, joita tarvitaan raiskausyritysten vähentymiseksi.

Olet valmis luomaan ensin turvattoman ympäristön ja sitten paikkaamaan sitä "resursseillasi". Ajatuslogiika on järjetön. Käyttäen samaa logiikkaa, annan sinulle yhtä järjettömän esimerkin: Raiskaan lapsen, mutta olen valmis sen jälkeen maksamaan tarvittavista resursseista lapsen mielenterveyden eheyttämiseksi. Eli annat pahan tapahtua ja sitten vain paikkailet jälkiä.

Minulle somalialaisten saaminen Suomeen on suurempi hyöty kuin haitta...

Perustelut? Missä on perustelut? Mikä on tämä suuri hyöty josta sinä puhut?

...ohjata verovarat niin, että heidän oleskelunsa Suomessa ei ole vaaraksi...

Me autamme ja meidän pitää taputella päähän, ettei tulija ole vaaraksi. Enempää ei tästä tarvinne sanoa, tajusit varmasti pointin. Ja toisaalta saathan sinä olla maksamassa rahaasi vaikka vinkuintiaan. Mutta älä odota, että minä ja pari miljoonaa muuta suomalaista haluamme heittää rahojamme hukkaan. Hukkahan se on, kun tavoitteet ei täyty.

Pitää olla hyvin yksinkertainen ajatellakseen noin. Tiedät varsin hyvin, että monet tarvitsevat työllistymiseen erilaisia tukitoimia, eri syistä. Myös suomalaiset. Sen kätevästi leikkasit pois lainatessasi vastaustani.

Kyllä, niin tarvitseekin. Ja sinä se jatkat edelleen yhtä rasistisella linjallasi. Sinä siis väität että ihonväri, Afrikan maan kansalaisuus tai kulttuuritausta on vamma, tai sairaus. Pidät tänne tulevia maahanmuuttajia ilmeisen tyhminä tai lapsina, kun he tarvitsevat positiivista diskriminaatiota vain taustansa takia. Samanlaisia ja arvoisia ne ihmiset oikeasti ovat!!

Häpeä sika-rasisti!!

Kyllä, niin tarvitseekin. Ja sinä se jatkat edelleen yhtä rasistisella linjallasi. Sinä siis väität että ihonväri, Afrikan maan kansalaisuus tai kulttuuritausta on vamma, tai sairaus. Pidät tänne tulevia maahanmuuttajia ilmeisen tyhminä tai lapsina, kun he tarvitsevat positiivista diskriminaatiota vain taustansa takia. Samanlaisia ja arvoisia ne ihmiset oikeasti ovat!!

Häpeä sika-rasisti!!

:hug:

Vastaukseni ajatusmaailma oli kuvitteellinen. Hyvä, että laitoit täsmentämään.

Tarkoitinkin sanoa, että Jussi Halla-aholle pärjää jos sanoo näin:

"Kyllä, minä olen tahallisesti valmis luomaan turvattoman ympäristön Suomeen - tällä tarkoittaen siis suurta ulkomaalaisväestöä, joka tekee enemmän rikoksia. Olen valmis siihen, koska haluan heidät tänne - se on vain arvoni, ja tämä on arvokysymys. Kannatan monikulttuurisuutta ja kohdennan verovarat sen seurauksien mukaisesti."

Tunnustat raiskaustilastot ja hyväksyt ne. Selvä. Itse en toivo, että kukaan koskaan tai missään joutuu ikinä raiskatuksi. Jos kuitenkin näin käy, toivon että se kohdistuu sinuun, koska sinä olet noin reippaasti asian hyväksynyt.

Olet valmis luomaan ensin turvattoman ympäristön ja sitten paikkaamaan sitä "resursseillasi". Ajatuslogiika on järjetön. Käyttäen samaa logiikkaa, annan sinulle yhtä järjettömän esimerkin: Raiskaan lapsen, mutta olen valmis sen jälkeen maksamaan tarvittavista resursseista lapsen mielenterveyden eheyttämiseksi. Eli annat pahan tapahtua ja sitten vain paikkailet jälkiä.

Perustelut? Missä on perustelut? Mikä on tämä suuri hyöty josta sinä puhut?

Me autamme ja meidän pitää taputella päähän, ettei tulija ole vaaraksi. Enempää ei tästä tarvinne sanoa, tajusit varmasti pointin. Ja toisaalta saathan sinä olla maksamassa rahaasi vaikka vinkuintiaan. Mutta älä odota, että minä ja pari miljoonaa muuta suomalaista haluamme heittää rahojamme hukkaan. Hukkahan se on, kun tavoitteet ei täyty.

[QUOTE="vieras";26897462]Lisään sen veran että minulla on maahanmuuttajia ystävänäkin, joiden kanssa käymme oluella ja milloin missäkin. Monesti keskustelemmekin politiikasta ja yllättyisit jos tietäisit kuinka moni MAAHANMUUTTAJA on perussuomalaisten kanssa samalla aaltopituudella.[/QUOTE]

Tähän odotan liliiltä ja muilta perussuomalaisia vihaavilta ihmisiltä kannanottoa.

Häpeä sika-rasisti!!

No, tämä kertoikin jo kaiken sinusta ja kyvystäsi keskustella asioita. :)