ärsyyntyisitkö tälläisestä anopista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasp

Vieras
Kommentoi joka kerta ulkonäköä, ei välttämättä negatiivisesti, mutta ihan pakko kommentoida AINA. Kun minulla on tukka kiinni, hän sanoo, ettei ollut tuntea, oi ihanaa, onko sinun tukka leikattu, onko, oi, en ollut tuntea, miten ihmeellistä, aah!

Kun poikamme kasvattaa tukkaansa ja anoppi näki hänet viimeksi muutama viikko sitten, niin että tukka ei ollut ehtinyt kasvaa lisää, alkoi sama ihmettely, oi, en ollut meinannut tuntea, onko tukkaasi kiharrettu, oi miten ihmeellistä, kuka olisi uskonut, oooh!

Kun nostaa tytärtäni, aloittaa tähän tapaan: Oi oletpa ainä painava, onko paino noussut, ooh ja aah, syötkö paljon karkkia?

Kun sukulaismies on ottamassa kakkua, puuttuu siihen ja kysyy, etkö ollutkaan laihdutuskuurilla.

Minulle: Oi oletpa sinä vaalea, oi kuinka ihmeellistä, en ollut tuntea! Mitä sinulleon tapahtunut! Mikä hätänä!!!

Miehelle: oi kauheaa, mikä sinulla on! Onko sinulla ihottumaa!!

ja voi saakeli, jos tosta erehtyy edes vaivihkaa loukkaantumaan niin alkaa se päänsisälle tunkeminen: Mitä ajattelet? sanoinko pahasti? Nyt sinä ajattelet jotain! Mitä nyt! Onko kaikki hyvin? Oi siunattua! Ihmeellistä, rakasa, saanko halata! Rukoillaan!

Kiitti kun sain purkaa, oon taas niin ryytynyt koko naisesta.

Siis onko hän suomalainen/ suomen kielinen äidinkieleltään? Jos on, niin otan osaa... Jos taas on vieraskielinen ja eri kulttuurista, voisin yrittää ymmärtää.

Tunnen tyypin. Kärsii varmaan puutteellisista sosiaalisista taidoista ja ei ole kovin älykäs, koska jutut tämän tyylisillä ihmisillä ovat muutenkin aika suppeat.

Rupesi naurattamaan kun tuota luin :D Taitaa olla paras ratkaisu tuollaisen anopin kohdalla se, että päästää jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aika harmittomalta tuo nyt kuitenkin vaikuttaa, vaikka hiukan ärsyttävää varmasti onkin.

[QUOTE="vieras";26898311]Tunnen tyypin. Kärsii varmaan puutteellisista sosiaalisista taidoista ja ei ole kovin älykäs, koska jutut tämän tyylisillä ihmisillä ovat muutenkin aika suppeat.[/QUOTE]

En tiedä onko älykäs mutta sairaan tyhmältä vaikuttaa, kun kirjoittaa myös noin. Ärsyttää niin suunnattomasti, että ulkonäkö on miltei ainoa, mistä pitää puhua ja että kaikesta tulee niin iso haloo.

En tiedä onko älykäs mutta sairaan tyhmältä vaikuttaa, kun kirjoittaa myös noin. Ärsyttää niin suunnattomasti, että ulkonäkö on miltei ainoa, mistä pitää puhua ja että kaikesta tulee niin iso haloo.
Onko itse kaunis? Tulee mieleen sellainen entinen kaunotar, joka on unohtanut kehittää päänsisältöä. Muutaman tiedän, jotka ovat olleet nuoruudessa nättejä ja sitten vanhemmiten on jäänyt vaan se höppänyys, jolla on ennen nätillä naamalla pärjännyt. Tai toki ulkonäköä vieläkin on, mutta ei se sitä typeryyttä enää peitä.

No ehkä toivoisi että ei puhuisi toisten olemuksesta aina...No, ei tietysti ole kovin hillitty, mutta ihmisiä on erilaisia. Viilipytytkin ärsyttää mua yhtalailla. Joten koeta vaan sietää. Voithan tietysti naljaista saman tason jutun hänen olemuksestaan, mutta se olisi jo ilkeyttä, kun hän vaikuttaa harmittomalta typerykseltä :)

Yhteistyössä