Helppikää tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Tekeekö toisluokkalainen jotain tabletti tietokoneella? Tai enhän mä oikeastaan edes tiiä mikä se oikeesti loppuviimein on? Kosketusnäytöllinen kannettava tietokone? Kun toiset sanoo, että todella hyvä ja toiset sanoo että aivan turha vempele.
Yritin äsken googlettaa, mutta eipä tuon tarpeellisuus mitenkään ratkennut sen avulla... Kun selvästi jossain lukis, että hanki liittymä ja siinä on täydellinen tietokone kosketusnäytöllä? Onko se sellainen? Kyseessä siis Samsung Galaxy 2 Tab.

nyt täytyy tunnustaa, että olen 8-luokalla enkä ole koskaan tarvinnut edes kosketusnäytöllistä älypuhelinta tms. oikeastaan mihinkään. Eli ei varmasti 2 luokkalainen tee tabletilla paljoakaan, on siis juurikin kosketusnäytöllinen kannettava tietokone (ei näppäimistöä). Mihin sitä tarvittaisiin, ehkä vapaa-ajalla kätevä johonkin, mutta koulunkäynnissä kunnon kännykkä tekee nykyään kaiken sen minkä tablettikin.

Juu ei mekään sitä kolunkäyntiin ajateltu,ihan vaan yleisesti ottaen tekeekö sillä mitään. Emme siis ole ostamassa sellaista, vaan laps voitti arvalla sen ja nyt mietitään myydäänkö se kuten joku neuvoi tai kannattaako pitää itse. Kun jos jää käyttämättömänä kaapin pohjalle, niin ei kai siinäkään järjeä ole.

Kyllä ne numerot on tabletista kiinni, eli ilman muuta ostat muksulle tabletin. Mielellään joku uusin malli tai muuten vain kallis.

Satuitko lukemaan mun äskeisen vastauksen? Tai onko täällä joku sellainen meiniki, ettei saa mitään kysyä ilman että saa v****maisia vastauksia? Kun asiallisesti kysyin ja kuvittelin hyvän alun jälkeen saavani asiallisia vastauksiakin. Mut näköjään ei.

monipuolisia vehkeitä ne on, mutta en tiedä mitä tokaluokkalainen sillä tekee. muutako pelaa tietysti, kattoo lastenohjelmia tms.
jos nimenomaan haluatte pojalle jotain niin myykää pois ja ostakaa rahalla jotain pojalle mieleistä. tai sitten otatte sen koneen koko perheen käyttöön.

Eiköhän se kaikkien käyttöön tulis, mutta meil on jo kone kotona ja lasten innostus ei järin suuri ole edes tähän koneeseen. Pikkasen ajan takaa sitä että olisko sillä käyttöä kuitenkaan tai tehtäiskö enemmän sillä rahalla jonka siitä saa. Taidetaan vaan myydä, koska turhan panttina sillä ei ole hyötyä kenellekkään, ehkä joku voi sitä tarvita kuitenkin enempi ja ostaa sen tarpeeseensa. :)