Voinkohan mä nyt

Et herranjestas sentään!!! Jos sulatejuustoa on pakko saada niin aja huoltoasemalle hakemaan paketti koskenlaskijaa. Ethän sä nyt AAMUpalajuustoa iltapalaan voi sekottaa, menee unet ja kaikki!

:laugh:

Ne kysy sitä neuvolassa, onneksi olin varautunut siihen kun kaveri vinkkasi aiemmin asiasta.
.
Yritti ovelasti kierrellä kysymystä "Mitä teillä syödään iltapalaksi?" - En langennut, tajusin heti mistä on kyse ja vastasin että reissumiestä OIVARIINILLA.

Varokaa siellä, se lipsahtaa helposti ja siinä ei enää auta mikään ..eiku.. eiku siis.. meillä aamupalajuustoa aamupalalla tietenkin-selittely......

Eikä mulla edes ole autoa. :( Kävelymatkan päässä olis kyllä huoltsikka, kävisköhän se? :confused:

Ehkä se käy... Mut tarkista nyt sitten ettet lankea uudelleen samaan ja osta toista pakettia aamupalaa ;)

Mä kun asun täällä landella niin toki piti autoa ehdottaa ensimmäiseksi kulkuvälineeksi. Kauhea kun puolessa vuodessa oon jo unohtanu sen luksuksen mitä läpi yön auki oleva huoltsikka 200metrin päässä toi elämään.

[QUOTE="vieras";26907749]Ethän sä lauantaimakkaraakaan syö kuin lauantaisin. Eikä lapset saa lauantaipussia muina päivinä kuin just lauantaina.[/QUOTE]

Älä kerro kenellekään, mut joskus (ihan salaa) oon vielä sunnuntaina syönyt jämiä, kun ei ne kuitenkaan viikkoa säily.

Toivottavasti kukaan ei nyt vaan tunnista mua tästä. : /

• Tykkää
Reactions: Namppis88
[QUOTE="vieras";26907749]Ethän sä lauantaimakkaraakaan syö kuin lauantaisin. Eikä lapset saa lauantaipussia muina päivinä kuin just lauantaina.[/QUOTE]

Lauantai onkin viikon paras päivä, kun voit laittaa aamulla leivän päälle muutakin AAMUpala juuston lisäksi :p
Onko teillä käytössä ne viikonpäivä sukat?
Kamalaa, jos erehtyy sunnuntaina laittamaan maanantai sukat jalkaan :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä