Pitikös tänään julkaista uus äitiyspakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiyoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26909252]Uuden pakkauksen kuvat sain näkyviin, mutta minne on hävinnyt vuoden 2011 pakkauksen kuvat. löysin vaan vuoden 2010 ja sitä aiempia.[/QUOTE]

Sellaista pakkausta ei ollutkaan. 2010 pakkausta jaetaan vieläkin.

Siellähän on Paola Suhosen kuosejakin! Suomalaisuutta parhaimmillaan tuo boksi.

Kaiken kaikkiaan laatikossa näyttää olevan ihan samat asiat kuin ennenkin, ja ihan hyvä niin. Tykkään oranssista ja turkoosista, mutta harmaa saisi olla vähän vaaleampaa vuoden 2010 tapaan. Kaiken kaikkiaan hieno yhteiskunnan avustus, josta voi toki kieltäytyäkin, jos silmiä niin pahasti särkee.

Itse emme pakettia ota, koska edellisestä on kaikki tarpeellinen tallessa.

Siellähän on Paola Suhosen kuosejakin! Suomalaisuutta parhaimmillaan tuo boksi.

Kaiken kaikkiaan laatikossa näyttää olevan ihan samat asiat kuin ennenkin, ja ihan hyvä niin. Tykkään oranssista ja turkoosista, mutta harmaa saisi olla vähän vaaleampaa vuoden 2010 tapaan. Kaiken kaikkiaan hieno yhteiskunnan avustus, josta voi toki kieltäytyäkin, jos silmiä niin pahasti särkee.

Itse emme pakettia ota, koska edellisestä on kaikki tarpeellinen tallessa.

mikä on PAOLA:n?

Alkuperäinen kirjoittaja välivuosi;26909264:
Sellaista pakkausta ei ollutkaan. 2010 pakkausta jaetaan vieläkin.

Meillä oli tuo Kelan sivujen vuoden 2010 pakkaus, ja minun mielestäni sen jälkeen pakettiin on tullut ainakin osittain uusia tuotteita. Kuten Myllymuksujen taskuvaippa, ja vähän erilainen ulkohaalari.

Ihan kivoja nuo värilliset vaatteet. Mut miks pitää olla niin paljon tuollaisia värittömin, valkeita ja harmaita? Niistä en tykkää yhtään.
Aika lailla samanlainen kuin edellinenkin, uutta taitaa olla vaan sidepaketti..

Ei tuo ollu sen kummosempi... Kuin edellinenkään. Jotenkin tylsä. Missä kaikki kivat raikkaat värit. Olisin toivonut omenan vihreää.... Ym. Olihan tossa muutamia värikkäitä mutta, ei juuri muuta. Vai ottaisko sittenkin rahana ja ostais jonkun huuto paketin.... Kun edellisiltäkin jotain tarviketta jäänyt.

Yhteistyössä