Äh, en jaksa. Kertokaa nyt äkkiä hyvä tekosyy ettei tartte lähteä kylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Siis mun äiti odottaa meitä kylään. Sanoin jo etten jaksa, mutta kun ei. Kesärenkaat pitää kuulema samalla vaihtaa. Lupasin sitten.

Mutta kun en oikeesti jaksa. Ei huvita, ei kiinnosta, ei jaksa. Haluun olla vaan kotona pyjama päällä, en jaksa laittaa tukkaa enkä pakkeloida naamaa.

Mutta pitää olla joku uskottava tekosyy miksen voi mennä. Vatsatauti ei mene läpi. Eikä muukaan kuumeilu. :(

Kyllä sun on pakko mennä. Sori vaan. Mieti, jos oma lapsesi tekisi sulle tollaset oharit ja ajelisit taas viikon talvirenkailla sen takia. Olisit vaihtanut ne jo aiemmin sille.

Mun autoon pitää vaihtaa ne renkaat. Siis tukka on pakko laittaa, kun on lyhyt ja ihan pystyssä. Joku raja sentään siinäkin minkä näköisenä lähden ovesta ulos.

Mua ei yhtään huvita olla sosiaalinen tänään, en halua!

Ja joku syy on oltava, kun se ei hyväksy "en jaksa" vastausta.

En kerro koska itse olen sellainen etten mitään saisi aikaiseksi jos olisin vain yöpaidassa kotona. Lisäksi tuntuu ikävältä peruuttaa lyhyellä varoitusajalla kutsua, sillä toinen on 99% laittamassa pöytää koreaksi ja on kutsunut sinut kylään ehkäpä vain siksi että on yksinäinen ja kaipaa seuraasi.