Äitiyspakkaus 2012-2013 julkaistiin tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis sitä vanhaa kai on vielä hurjasti tulossa jakoon, mutta oma laskettu aika on tammikuussa eli puolissa välin olen ja venyttelen hakemuksen laittoa siihen 2 kk ennen laskettua aikaa

No meillä kyllä käytän jos on tyttökin, yöpukuina ja kotipukuina ainakin,en oikein ymmärrä tätä " en voi laittaa vihreää tytölle" -asennetta...hohhoh...

Oho! Onpa siinä paljon tavaraa. Äkkiseltään en muista mitä olisi jäänyt pois verrattuna 2004 pakkaukseen, jolloin oma pakkaus on saatu. Ai niin, se tuttipullo... Höh. Mutta kestot on hienot ja itse laatikkokin on nätti. Sukkahousujakaan ei silloin jaettu, eikä kestoliivinsuojia.

Kokonaisuus tökkii, karseet retro oranssit ja tuo turkoosi ei sovi millää yhteen!! 08 ja 09/10 pakkaukset parempia! Sentään laatikko oli hieno ja hattukin et kehtais päähän laittaa, ja vanupuku on jees :)

Niin ja onko tuossa haalarissa pilkkujakin, jos on niin voi vautsi!
Niin ja IvanaHelsinking telttakuosia body ja potkarit, ihanat kyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisi aika kiva jos joskus voisivat tehdä vastasyntyneen tarpeisiin sopivan paketin. Tuossa on taas koot lähinnä taaperoita varten eikä vastasyntyneelle ole mitään. Kuitenkin juuri vastasyntynythän on tunnetusti vaikea pukea kun harva, ainakaan ensikertalainen, osaa ostaa sopivia ja tarpeellisia vaatteita. Kyllä sille taaperolle sitten niitä vaatteita löytyy ja tulee varmasti tuttaviltakin.

Haalari on tosi ihana pilkullinen:) Muuten ei ulkonäöllisesti silmääni miellytä, mutta ulkonäköhän on sivuseikka, kun kuitenkin tarpeellista ja hyvää tavaraa, aina ollaan paljon käytetty äp-vaatteita. Meillä 06 ja 08 pakkaukset ja niistä tykkäsin tosi paljon, oli neutraalimmat värit:)

Tosi söpö pakkaus. Erityisesti toppahaalari, ne oranssit(?) pökät ja makuupussi. Niin ja itse laatikkokin toooosi söpö. :D

tuo makuupussin siilikuvio on ihana :)

mä oon varmaan ihan seko, mutta tekis mieli melkeen "hankkia" vauva että pääsis taas hypisteleen noita ihania pakkauksia. Mulla lapset syntyneet 08, 09, 11 ja jokaiselle hankin pakkauksen...vaikka ei olis oikeestaan tarvinnut...mutta en vaan voinu olla ottamatta.

pienelle vauvalla kaikista kätevimmät vaatteet minusta on olleet sellaset aukaistavat bodyt, siis jotka saa kokonaan edestä auki ja puolipotkarit. Helppo pukea ja riisua. Mä käytiin vaan sellasia monta ekaa kuukautta.

Olisi aika kiva jos joskus voisivat tehdä vastasyntyneen tarpeisiin sopivan paketin. Tuossa on taas koot lähinnä taaperoita varten eikä vastasyntyneelle ole mitään. Kuitenkin juuri vastasyntynythän on tunnetusti vaikea pukea kun harva, ainakaan ensikertalainen, osaa ostaa sopivia ja tarpeellisia vaatteita. Kyllä sille taaperolle sitten niitä vaatteita löytyy ja tulee varmasti tuttaviltakin.

Taaperoita varten, 50-70cm vaatteet?:) Totta tuokin puoli, mutta ota huomioon, että Suomessa syntyy kuitenkin paljon myös lapsia, jotka ovat reilusti yli sen 50cm syntyessään. Ankeaa, jos ei pystyisi hyödyntämään ollenkaan äitiyspakkausta. Meillä esimerkiksi lapsille eivät ole mahtuneet ollenkaan 50cm vaatteet, 56 mahtui ekat pari viikkoa.

Yhteistyössä