Mitäs olet tänään puuhaillut ja paljonko lämpötila paikkakunnallasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Ihanan lämmin päivä tänään. Me oltiin merenrannalla ja poika uimassa+hiekkaleikeissä. Ihmeen lämmintä vettä, kun ajattelin, että on tosi kylmää. Täällä lämmintä +25 ja siis Espoossa :)

Täällä Kainuussa +20 ja aurinkoista.Pieni sadekuuro tuli pari tuntia sitten.

Olen laittanut ruokaax2, täyttänyt tiskikoneen ja pyykkikoneen, kerännyt 2 sankoa viinimarjoja, imuroinut ja mopannut, käynyt kaupassa ja käyttänyt koiran lenkillä.

Ja klo 22 lähden töihin. Siihen asti meinaan loikoilla sohvassa ja katsoa telkkaa ja tehdä jotain käsityötä ja käydä suihkussa.

Linnanmäelle kuskasin lapset ja miehen aamulla, piti mennä itsekin kun oli koko perheelle ilmainen OP tapahtuma mutta ei saanut tietenkään parkkia. Takas hakiessa Espooseen lämpötila heitteli auton mukaan +24 - +27 välillä.

Olin salilla ja kävin Citymarketista ostaa pakaste ananasta ja mangoa :D Poika vietti laatuaikaa mumminsa kanssa Mäkkärissä ja kiertelemässä X paikassa :heart: Kai täällä joku +22 on..:confused:

Mulla tiedossa leffoja koko ilta :) Tosin en tiedä vielä mitä katson..

+21 c näkyy olevan.

Olen siivonnut, käynyt kävelyllä, käynyt Prismassa lasten kanssa, lähettänyt 2 isointa muksua kaverin synttäreille, ja juhlistanut omia synttäreitäni & samalla vauvan hyvin pienimuotoisia nimiäisjuhlia.

+21 c näkyy olevan.

Olen siivonnut, käynyt kävelyllä, käynyt Prismassa lasten kanssa, lähettänyt 2 isointa muksua kaverin synttäreille, ja juhlistanut omia synttäreitäni & samalla vauvan hyvin pienimuotoisia nimiäisjuhlia.

:O

oot päästäny muksut synttäreille kun teillä on nimiäiset :O

siis sun olis pitäny tehä tästä ongelma, alotus tänne, prismassa olis pitäny käydä jo EILEN ja kaikenkukkuraks siivota ainaki 2 viikkoo! :O

uskomatonta ;)

Yhteistyössä